12-Kurtarma Başarılı!

802 75 35
                                    

3. Şahıs

Kompress hemen önce davranıp Nicole'yi paraya sıkıştırdı. Bunun üstüne Tomura'ya tamamdır diye fısıldadı. Tomura da kafasıyla onayladı.

Bir şekilde çıkmalıydılar, istediklerini almışlardı. İşleri yoktu kendilerine kahraman diyenlerle.

O sırada Eraser gözlüğünü taktı ve gözleri kırmızıya döndü. Dabi elini kaldırdı ve Eraser'a karşı doğrulttu ve daha bir saniye beklemeden... Yeteneği aktive olmadı. Belliydi zaten. O sırada Tomura anında zemine dokundu.
Yerler çatladı, parçalandı ve herkes bir alt kata düştü.

Her ne kadar Tomura iki ayağı  üzerine düşse de, Twice arka tarafını tutup sızlanıyordu.  O sırada Midnight öne çıkarak kolundan bir tarafını yırttı ve pembe sisi elindeki tüylü yelpazesi ile villainlere doğru savurdu. Dabi ikinci defa elini kaldırdı ki bu sefer sise karşı mavi alevler ile karşılık verince ve ikisi de temas edince, temas ettikleri nokta patladı.

"Öhöhöhö!"
"Ühühö!"
Herkes öksürürken etrafta duman hakimdi. Tomura bunu fırsat olarak değerlendirip Eraser'ın olduğu tarafa koşunca, Eraser'ında fırsat bilip Tomura'ya koştuğu anlaşıldı. Eraser sargıları ile saldırırken, Tomura'nın sargıya dokunur dokunmaz boynundaki bütün sargıları yok etmişti. Eraser kahretsin diye geçirdi içinden.

Twice kendinden ardı ardına çoğaltmaya başladı. Villainler sayı konusunda üstünlerdi fakat direnç konusunda değillerdi. Spinner kocaman bıçaklardan oluşmuş kılıcını çıkarınca Toga bunu fırsat bildi.
"Spinner! Destek lazım!"
Spinner amacını anlayınca 'olur' anlamında kafasını salladı. Toga kılıcının üzerine çıktı ve havaya zıpladı ve Midnight'a doğru hızlı bir şekilde atıldı. Boynundaki diş benzeri atkısının kenarlarında bulunan şırıngalar ile de saldırmaya başlayınca Midnight'ın yardımına Vlad King yetişti.

Dabi kendisine doğru gelen Ectoplasm'a karşı umursamaz bir bakış attı ve sonra yine ve yine elini kaldırıp her oluşturduğu kopyasını mavi alevleriyle eritti.

Kompress ise kenarda başı boş durmuş bekliyordu. Camdan dışarı seyretmeye başladı. Arkada arkadaşları can haliyle savaşırken paraya hapsettiği Nicole ile konuşmaya başladı.
"Seni kurtardık:)"
Her ne kadar cevap alamayacağını bilse de devam etti:
"Kahve içmeyi özlemişsindir kesin."

Tomura, Eraser'a karşı hep saldıran oluyordu. Bu sefer Eraser yeteneğini sildi ve sildiği andan bir saniye bile beklemeden tekmeyi Tomura'nın karnına sert bir şekilde geçirdi.
Tomura bunun etkisiyle yere çarptı. Karnının vurduğu yeri tutuyordu. Kesinlikle çok keskin bir acı hissediyordu. Pencerede kendi kendine konuşan adama baktı.
"Komp...r...ess!" Bu kelimeyi bile söylerken tarif edilemez bir acı hissetmişti Tomura.
Sonra yumruğunu sıktı ve ayağa kalktı. Eraser'ın gözlerinin içine baktığında yine o duyguyu hisetti.

Yok etme ve merhametsizlik...

Hisettiği şeyler Tomura'yı etkisi altına aldı, artık herhangi bir acı hissetmiyordu. Hiç bir şey hissetmiyordu. Elini zemine değdirdi ama sağdece zemin parçalanmakla kalmadı bütün binayı sarstı. Sağdece zemin değil çatlaklar ve yarıklar duvarlara da yayıldı. Tomura'nın saç rengi açık maviden çok beyaza dönmüştü. Gözlerinin kırmızılığı... Daha artık ne kadar koyu olabilirdi?

Dabi:
"KOMPRESS! SENI B*K KAFALI! KENDINE GEL VE ONU SIKIŞT-"
Sarsıntı şiddetlenince Dabi bile degesini kaybedip yere düştü. Kompress'in elinde tuttuğu
-içinde Nicole olan-  para elinden kaydı ama şans eseri Spinner tuttu. Kompress ise parmakları arasında dolaştırdığı boş paraya baktı. Hadi bakalım...

Eiji, mutfağın bahçeye bakan penceresinden dışarı seyrediyordu. İçinde bir şey vardı... şey... huzursuzluk...
Tomura'yı merak ediyordu. Hem de çok.

O anda kapı büyük bir gürültüyle açıldı. Televizyon izleyen Ichika aniden yerinden sıçradı. N'oluyordu? Eiji hemen yanlarına geldi, mavi iri gözleri Tomura'nın koyu kırmızı gözlerini aradı ama göremeyince telaşlandı.
"T-Tomura?"
Twice, Eiji'ye baktı ve:
"Yenge hemen bir ağrı kesici falan lazım" deyince Eiji daha çok endişelendi.
"Ne oldu? Tomura nerede?"

Sol gözü mor ve sol burnu kanamış olan Kompress elindeki parayı gösterdi.
"Burada"

1 saat sonra

"Demek öyle"
Eiji, Tomura'ya orada ne olduğunu öğrenmişti. Aklına gelen şey ise Ichika'nın da aynı olmasıydı. Tomura'nın üstünü örttü ve odadan Twice ile birlikte çıktılar.

Nicole'nin olduğu odaya girince onun da ateşine baktı. Nicole'nin yaraları sarılmıştı ve zorla çorba içirilmişti. Ateşinin olmadığını anlayınca onun da üstünü örttü ve odadan ayrıldı.

Kompress'in gözüne buz tutmuştu Eiji. Gözü baya şişmişti çünkü.

Kompress ve Toga yorgun olduğunu söyleyip uyumaya çıkmışlardı. Spinner bahçeye çıkmıştı. Ichika zaten kendi odasında boyama yapıyordu. Evet bulundukları ev büyüktü. Ne yani Eiji ile birlikte 8 kişi tek katlı bir apartman dairesinde yaşayamazlardı değil mi?

Eiji televiziyon izledikleri geniş salona geldi. Dabi ve Twice dışında kimseler yoktu. Televiziyonda 'Boğa Güreşi' vardı. Twice hevesle izlerken, Dabi gözlerini devirmiş ve kaşlarını çatmış lattesini yudumluyordu.

Bu gün sakin bir gün geçiyordu. Yani en azından günün devamının sakin geçmesini umuyordu beyaz saçlı kadın.

Merhabaaaaalar!
Bölümü nasıl buldunuz?

Bu bölüm diğerlerine kıyasla kısa oldu ama olsundu. Neyse Ichika ile ilgili pek bölümler gelmiyor daha çok villainler ve kahramanlar arasında olan savaşa ağırlık verdim ama bundan sonra yavaştan giriş yapacağız bu konuya*-*

Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin lütfen☆-☆
Kendinize özllikle de bu aralar iyi bakın💙 Sizi seviyorum!

Sayonara!
♡♡♡

KAIRA  [BNHA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin