Medya: Ichika💙
3. Şahıs
Eiji uyandığından beri, uyuyan Tomura'yı izliyordu. İçinden 'sağdece rüyaydı...' diye defalarca tekrar ederken, her seferinde dolan gözlerini siliyordu. İç çekti ve doğruldu. Her zaman saçlarını taradığı masaya oturdu. Aynaya baktı. Titreyen elleriyle çekmeceyi açtı. Eşyaları kenarlara iterek, istediği şeyi aradı. İstediği şeyi gördüğünde, alıp almamakta çok düşündü. Sonra da anında kavradı.
Makası saçlarına yaklaştırdı. Yıllardır saçlarını hiç kesmemişti. Saçları belini geçiyordu. Gözleriyle aynadaki yansımasına baktı. Nereden keseceğini bilmiyordu, ayarlamamıştı. Tek istediği şey, artık bu uzun saçlardan kurtulmaktı. Derin bir nefes aldı. "Eiji?"
Eiji aynadan Tomura'ya baktı. Gözlerini ovuşturuyordu. Kırmızı gözlerini Eiji'ye çevirdi.
"Saçlarını mı keseceksin?" dedi. "Uzun saçların sana çok yakışıyor, hem saçlarını örmeyi de seviyorum."
"Tenko..." dedi Eiji. "Saçlarımı sen keser misin?"Tomura öylece durdu.
"Bir şey mi oldu?" dedi ama hiç cevap gelmedi. "Şey... Tabi keserim ama öğleden sonra kesersem daha iyi olur. Şuan uykulu uykulu ne yaptığımı bile anlamam."
Eiji kafasını salladı ve makası çekmeceye geri bıraktı. Sonra da yavaş adımlarla lavaboya gitti. Tomura da esnedikten sonra yataktan indi. Yatağın yanı başında duran sehpanın üzerinden aldığı tokayla saçlarını topladı. Sonra ise odadan ayrıldı.Dabi uyandığından beri rüyanın etkisinden çıkamamıştı. Öylece tavana bakarken, karnı guruldayınca iç çekti. Neden her güzel şey rüya olmak zorunda? İstedikleri şeyler neden sağdece rüyalarda gerçekleşirdi ki?
"Lanet olsun..."Tomura aşağı indiğinde oturma odasına yöneldi. Oturma odasından televizyon sesleri geliyordu. Tomura bunu umursamadı çünkü Toga her sabah televizyonda izdivaç programları izlerdi. Bu çok olağan bir durumdu ama Tomura çok farklı hisetti. Eiji'nin tuhaflığı işe yarar ve güzeldi ancak eğer bir şeyler hissediyorsa, iyi birşeyler değildi.
Tedirgin bir şekilde oturma odasına girdi. Televizyonda magazin haberleri vardı. Koltukta oturan lacivert saçlı birini gördüğünde Tomura suratını buruşturdu. O kişiye yakınlaştığında, oturan kişi göz ucuyla Tomura'ya baktı. Gözleri... yeşildi...
"Sen de kimsin?" diye sordu. Aklından binlerce düşünce geçiyordu. Re-Destro gibi bir CEO falan mıydı? CEO olsa bile evlerinde ne işi olurdu ki? :dAdam kalktığında Tomura adamın vicudunun oldukça yapılı olduğunu gördü. Adamın üstü çıplaktı ve belinden yüzüne kadar olan bütün dövmeleri belliydi. Tomura adamın uzun, lacivert saçlarına baktı... Bu adam CEO falan değildi.
"Sen de kimsin?" diye tekrarladı Tomura.
"Sen Kötülüğün Sembolü olmalısın, Shigaraki Tomura..." adam Tomura'nın karşısında zarif bir şekilde eğildi.
"Kes zırvalığı da soruma cevap ver!" dedi Tomura, gözlerini devirerek."Ben..." dedikten sonra durdu. "Herneyse, bu önemli değil," dedi. Tomura etrafa göz gezdirdiğinde etrafın darmadağın olduğunu gördü. Duvarlar paramparça olmuştu. BU EVDE NELER OLMUŞTU!?!
Arkadan Dabi geldi.
"Tanrım... birileri evin anasını ağlatmış..." bunu derken Tomura ve karşısındaki adamı gördü.
"Sen de ne b*kumsun?," dedi adama bakarak."Tomura bu kas yığını da kim?" dedi Toga, tek kaşını kaldırarak. Sonra adama dikkatle baktı.
"Uuuuuuuuuuuuu~" dedi. "Merhaba yakışıklı^^"
Adam Toga'ya baktı ve gülümsedi.
"Merhaba hanımefendi..."
Toga dudaklarını büzdü ve kızaran yüzünü elleri ile kapamaya çalıştı. "Ehe hehe..."Eiji geldiğinde, yüzündeki yorgunluk belliydi. Genelde çok uyuduğunda mutlu ve gülümserdi ama bu sabah çok tuhaftı. Tomura'ya baktı. Sonra da karşısındaki adama.
"Te- Tomura?," dedi sakin ve kısık bir sesle.
Adam Eiji'yi gördüğünde durdu. Bu... hatırladığı Eiji değildi. Yüz hatları aynıydı ama... Ten rengi? Saçları? Gözleri? Kaşları ve hatta kirpikleri?
Adam, bakışlarını Tomura'ya çevirdi.
"Sen, Eiji ve ben hariç odayı boşaltsınlar," dedi. Eiji mi? Adını nereden biliyordu ki? Tomura tek kaşını kaldırdı ve adamı boğazından kavradı.
"Sen kim oluyorsun da-"
"Tenko Shimura," diye fısıldadı. "Konuşmamız gerekiyormuş gibi hissediyorum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAIRA [BNHA]
Fanfiction"Hiç bir şeyi sevmiyorum. Ben her şeyden nefret ediyorum. Her şeyi öldür, her şeyi mahvetmek istediğim şey bu. Yaşayan her şeye acı veriyorum. Kimse hafife alınmamalı, herkes tehlikelidir. Hiç kimse masum değildir."