13. Bölüm • Severken Ölmek

3.5K 160 43
                                    

Selamlar :) erkenden atayım dedim bölümü. Umarım beğenirsiniz. Bölüm biraz kısa oldu. İdare edeceksiniz artık :)

Bölüm şarkımız Nükleer Başlıklı - Ölesim Var. Youtube de sadece bu
halini bulabildim. Ama dailymotion da orjinal hali var. İster multimediadaki haliyle dinleyin, ister dailymotiondan orjinal hali ile dinleyin ama mutlaka dinleyin. Dinledikten sonra Zeynep'in ne hissettiğini daha iyi anlayacaksınız. Şarkı Zeynep'in hisleri ile inanılmaz örtüşüyor :)

Bu arada bölüm sevgili hanker88zeyker 'e gidiyor. Beğenmen dileğiyle canım :)

Hepinize keyifli okumalar :)

13. Bölüm

Kerem, Aksel ve Zeynep'i sarılırken görmüştü. Sevdiği kadının, kadınının başka kollarda olması canını yakmıştı. İçindeki pişmanlığın ağır basması ile arkasını döndü. Ve arabasına doğru ilerledi.

Arabaya binince göz yaşlarını serbest bıraktı Kerem. Zeynep'i çok özlemişti. Ona sarılmak, öpmek istiyordu. Zeynep'in kendine aşkla bakmasını istiyordu. Asla gerçekleşmeyeceğini bildiği halde istiyordu. Sinirle direksiyonu yumruklamaya başladı Kerem. Göz yaşları yanağından akarken sert yumruklarını direksiyona indiriyordu.

Bir saat sonra Aksel Zeynep'e veda ederek evden ayrıldı. Zeynep ise Aksel gelmeden önce yaptığı işe geri döndü. Penceresinin önündeki masaya oturdu. Telefonundan bir müzik açıp içinden geçen her şeyi yazmaya başladı.

Ölesim var, ölesim var bugün

Kaçıp gitsem, kaçıp gitsem bugün

Yine sana gelesim var

Yine oyun oynasan bile benimle

Yine sana gelesim var

Ölesim var, ölesim var

Sevesim var, sevesim var

Giderken aldın yalanlarını

Geride bıraktığın üç beş anıyı

Giderken aldın sabahlarımı

Geride bıraktığın akşamlar yaralı

Neye yarar ağlasamda

Neye yarar sızlansamda

"İçimdeki sesi duymanı o kadar isterdim ki... Dışarıya söyleyemediğim gerçekleri duyup hayatımdan çıkmanı... Çünkü sen gitmezsen ben hiç gidemem biliyorum. Son yaptıklarından sonra senden nefret etmem gerekiyordu ama ben daha çok seviyorum. Kaçıp gitmek istiyorum ama geldiğim yerin senin yanın olmasıdan korkuyorum. Seni sevmek istemiyorum ama seviyorum... Bu gerçeği kendime her itiraf ettiğimde ise ölmek istiyorum!"

Zeynep kalemi bırakıp çenesine doğru süzülen yaşı sildi. Pencereden dışarıya baktı bir süre. Kaşları çatıldı. İlerideki ağacın arkasında sanki birisi vardı.

"Saçmalama Zeynep! Kim olabilir?" dedi kendi kendine fısıltıyla. Daha sonra kalemi eline alıp yazmaya devam etti.

Sevesim var, sevesim var bugün

Yanıp bitsem, yanıp bitsem bugün

Yine seni sarasım var

Yarama tuz basıp acıtsan bile

Yine seni sarasım var

Ölesim var, ölesim var

Sevesim var sevesim var

Soğuk AyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin