-Mektup-

574 314 366
                                    




-'' Zeus senin tarafından öldüğünün bilinmesini istedi. '' Yavaşça yutkunup devam etti.

-'' Çünkü seni görmek istiyor. ''

Bu cümlelerin beynimde milyon kez tekrar ettiğine emindim. Ama saniyeler kadar geçen kısa bir sürenin ardından sanki dünyaya dönmüşçesine silkelendim.

Üzerimde ki heyecan, peşimde olan artık '' En büyük balık'' 'tan dolayı değildi. Geçmişimin yavaş yavaş kuruyan boğazıma doğru tırmandığını hissedebiliyordum.

Yine de soğukkanlı kalmaya çalışarak cümlelerimi önce beynimin içinde ardından dudaklarımda toparlayabildim.

-'' Zeus benden ne istiyor olabilir?''

Hermes yavaşça olumsuz olduğunu belirtmek istercesine kafasını salladı.

-'' Bana sadece senin başına gelen olaylar anlatıldı. Ardından seni bulmam, sana anlattıklarımı aktarmam ve diğer emirler için beklemem söylendi. ''

Anlamsız şekilde başımı rastgele salladım.

-'' Çok anlamsız. ''

-'' Fikrimi duymak istersen eğer,'' Bir süre durarak benden onay almak istercesine gözlerime baktı. ''Sen sandığından bambaşka birisin ve bir takım olaylar zinciri seni geçmişine döndürecek. ''

Dediklerinin mantıklı olduğunun farkında olsam da anlamlandırma çabam yetersiz kalıyordu.

-'' Ben kendime hiçbir zaman kim olduğumu sormadım. '' dedim dürüstçe. '' Yetimhanede büyüyen, orduya giren ve asker olarak şöyle böyle işlerde çalışan biri oldum. ''

Hermes'in beni anlamak istediğinin farkındaydım fakat yeterli cevapların onda olmadığı da belliydi.

-'' Hayatında, hiç bir adım atarken sanki biri seni oraya yönlendiriyormuş veya seni destekliyormuş gibi hissettin mi?'' 

Bunun üzerine hiç düşünmemiş olduğum için şu an bir parça pişmanlık duyuyordum. Çünkü artık o günlerin ayrıntısı aklımda değildi.

Kendi içimde bazı kararlar almaya devam ediyordum.

-'' Sana güvenmek istiyorum. '' dedim ciddi bir şekilde bakışlarımı ona kaldırarak.

-'' Seni korumak ve sana yol göstermek için buradayım.'' Dedi tereddütsüz bir şekilde.

-'' Sarus'tan emir aldığını biliyorum ama onların istediklerini yaparken bir yandan kendi bildiğim şekilde de bir şeyler yapmak istiyorum. Sana ve size güvenebilmemin tek yolu bu. ''

Hayatım üzerinde bir şeyler dönerken sadece bir örgütün emirlerine bağlanıp savrulmak istemiyordum.

-'' İstersen yaptığım her şeyi onlara yetiştirirsin ve bende sana hiçbir şey söylemem. '' Bir süre duraksayıp bakışlarını kontrol ettim. '' Ya da bazı şeyler aramızda kalır ve sen de benim ortağım olursun. ''

Alaycı bir gülümsemeyle koltuğundan kalkıp bardağının dibinde kalan son yudumu kafasına dikerken yavaşça mırıldandı.

-'' Senin Krallığa dair hiçbir bilgin yok. ''

Soru sormama gerek kalmadan tek kaşımı kaldırmam yeterliydi.

-'' Biz onlara bir şey söylemesek de mutlaka bilirler. Onlar her şeyi bilir. Bu tahmin sınırlarının ötesinde bir şey.''

Bana gereken cevabı almıştım ve gayet yeterliydi. Bunca heyecandan sonra bana ait bir oda bulacağımı umarak koridora doğru ilerlemeye başladım.

SARUS- Kraliyetin ŞifresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin