-Artemis Lohan-

473 310 282
                                    



galaksidenbiri33 'ye ithafen ⚜️

-'' Başka biri var. '' Gürültü, sesinin bana ulaşmasına pek izin vermiyordu.

'' Pala bize yardım edecek.''

Eğer gerçek dünyanın bir parçasıysanız maalesef oldukça can sıkıcı bazı prosedürlere takılmanız olasıydı.

Çatıdan bir kahraman gibi atlayıp uzaklaşamayacağımız için mağdur rolüne girerek polislerin hepimizden ifade almasını ve olay yerini incelemesini beklememiz saatler sürmüştü. Ve hatırı sayılır bir iş adamının ölümü söz konusu olduğu için işin içerisine giren ek kurumlar işi hızlandırmak yerine sadece yavaşlatmayı başarabiliyorlardı.

-'' Biz kardeşimle bugün buraya iş görüşmesi için geldik ve kendisi bizi çatıya çıkardı. Olanların hepsi orada oldu.''

Ah rol yapmak... Şaşkınlık ve şok hali cümleleri doğru kurmamıza izin vermiyordu ve gözlerimizde ki korkunun okunuyor olabilmesi çok önemliydi. Anı yaşamak ve yaşamayı bilebilmek birbirlerinden oldukça farklı şeylerdi.

Hermes konuştuğu iki polisin yanından ayrılarak bana doğru ilerlerken gözleriyle etrafı hızla taraması önemli bir şeyler söyleyeceğinin işaretini vermeye yetmişti. Kollarını bağlayıp kendini benim gibi arkasında ki duvara yaslarken anlatmaya başladı.

-'' Aurora Prescott. Seneler önce bilinmedik bir sebeple bu adama teslim edildi. Henüz bebekti ve bu adamı da babası olarak kabul etti. Adrian'a teslim edilmesinin sebebi olarak bu obsesif takıntılı ruh hali olduğu tahmin ediliyor. Sarus bizden Aurora'ya ulaşmamızı ve onu İngiltere'de ki bir adrese götürmemizi istedi. ''

-'' Peki, Aurora Sarus'tan kaçırılarak mı bu adama teslim edilmiş? Neden Adrian'ı öldürdük ki?'' Aklımda binlerce soru vardı.

-'' Adrian'nın ne kadar takıntılı biri olduğunu bilmiyorsun. Aurora'yı bizden uzak tutmak için aldığı binlerce önlem ve prosedür vardı. Hepsini aşmamız imkânsıza yakın bir şeydi.''

-''En kolay yol olarak bizde onu öldürdük?'' dedim tek kaşımı kaldırarak.

-'' Aslında tahmin ettiğin gibi pekte temiz bir adam değildi. 2006'da ki malum patlamadan sorumlu isim oydu ve o patlamada 500'e yakın kişi öldü. Onlarla beraber sevenleri de öyle. ''

Bizden istenenleri yapmak, yapılanları anlamaktan daha kolaydı.

-'' Babasını öldürdüğümüz bir kızı bizimle gelmeye nasıl ikna edeceğiz peki?'' dedim yanımızdan geçen polislerin bizi duymamasını sağlamak adına sesimi kısarak.

-'' Eğer o da aynı şeyi istiyorsa babasını öldürmüş olmamız pek bir problem olmayacak.''

Pala kuvvetli adımlarla bize doğru yaklaşırken yerimizde doğrulduk. Başını yavaşça bize doğru eğerek temkinli bir ses tonuyla konuştu.

-'' Buradan 5 blok ötede ki bir otelin çatısında bir helikopter sizi bekliyor olacak. İstediğiniz yere sizi bırakacak. Benden bu kadar.''

Açıklaması net ve basitti. Ardından göz teması bile kurmadan hızla yanımızdan ayrılarak başka bir yöne döndü.

Soğuk havayı tenimde her hissettiğimde ürpermeden edemiyordum. Buzlar ülkesi gibiydi. Rusya bu buzların altında binlerce sır saklayan hayran olunası bir ülkeydi.

Tarif edildiği gibi 5 blok ileride ki otele ulaştığımızda kapılar bizi görür görmez açıldı. Ardından bir korumanın eşliğinde helikoptere doğru yükselirken istemsiz bir dejavu hissi beynimin tenha köşelerinde dolaştı.

SARUS- Kraliyetin ŞifresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin