BÖLÜM 4: KİMSE BİLMEZ

22 7 0
                                    

LÜTFEN OY VERİP YORUM YAPIN! SİZİ SEVİYORUM:)       İNSTAGRAM: daisy__god, b.nur.oguz 

Sabah uyandım ve rutinlerimi yapıp okula vardım. Bu sefer kapıda Rüveyda ve Zelihanın yanında iki kişi daha vardı. Bu kişiler Yaman ve Mertcan dı. Kimi bekliyorlardı, hemen yanlarına gittim ve "günaydın" dedim ve ilk olarak Yaman bana döndü ve bana "günaydın civciv" dedi ve bende gülümsedim."Nur günaydın bizde seni bekliyoduk" Mertcanın  cümlesiyle birkilte "neden?" diye sordum ve Rüveyda anlatmaya başaldı "kanka hani bugün çıkışta Yamanlara pravoya gidicez ya onun için hangi şarkıyı  çalışsak diye konuşuyoduk" dedi ve başımı evet anlamında salladım. "Siz önden geçin biz birazdan geliyoruz" Zelihanın sözüyle anlam veremeden ona bakmaya başladım ki Yaman "hadi civciv" dedi ve beraber bahçeden geçmeye başladık. Yürürken herkes bize bakıyodu ve bu benim çok hoşuma gitti. "Herkes bize bakıyo, birkaç teneffüse kalmaz yanına gelip 'Yamanla sevgili misiniz?' diye sorarlarsa ki sorucaklar gelip hemen bana söyle tamam mı?" diye sorunca başımı evet anlamında salladım. "Şarkı düşündün mü senden güzel şarkılar bekliyorum o güzel sesinle de seçtiğin şarkı güzel uyar diye düşünüyorum, hangisini seçtin?" dedi ve "MEHMET GÜRELİ-KİMSE BİLMEZ" dedim. Kaşlarını çattı ve "birkaç kelimesini söyler misin gözüm ısırıyor ama net değil" dedi  ve bende mırıldanmaya başladım çünkü bahçenin tam ortasındaydık ve herkes bize bakıyordu.

BULUT GEÇTİ*

GÖZ YAŞLARI KALDI ÇİMENDE*

GÜL RENGİ ŞARAP İÇİLMEZ Mİ BÖYLE GÜNDE*

"Biraz daha yüksek sesle söyler misin?" dedi ve sesimi herkesin duyabileceği şekilde ayarladım 

SEHER YELİ ESER YIRTAR ETEĞİNİ GÜLÜN*

GÜLE BAKTIKÇA ÇIRPINIR YÜREĞİ BÜLBÜLÜN*

BU YILDIZLI GÖKLER NE ZAMAN BAŞLADI  DÖNMEYE*

KİMSE BİLMEZ, KİMSE BİLMEZ* 

Dedim ve bahçede benim dışımda başka hiçbir ses olmadığını fark ettiğimde yanaklarımın pancardan daha fazla kızardığını hissettim ve birden alkış sesi duydum. Bir,iki, üç,on, yüz ve bütün okul beni alkışlıyordu. 500 Kişilik bir okulun hepsi beni alkışlıyodu, bütün herkes camlara ve bahçeye akın etmişti. Etrafı görür görmez sınıfa doğru koştum ve arkamdan Yamanın da koştuğunu gördüm. O kadar çok utanmıştım ki gözlerim doldu. Hayatımda ilk defa bu kadar çok utanmıştım. Sınıfa girdiğimde herkes benim etrafıma toplanmıştı. O anda kapıdan içeri Yaman girdi ve hemen başımdaki kalabalığı kovuverdi. "Çok utanıyorum ya!" dediğimde güldü ve bana "bu sana bir deneyim oldun civciv, gün gelir sadece 500 kişiye kalmaz milyonlarca insanın önünde şarkı söylersin o zaman anlarsın işte. Hadi şimdi kafanı kaldır bakalım. Elini yüzünü bir yıka çok fazla kızardın." dedi ve başımı sıradan kaldırdı. Koridorda yürürken karşıma hiç tanımadığım sarışın kahverengi gözlü bir çocuk çıktı. Sarışın ela gözlü bir çocuktu. "Merhaba güzel sesli kız. Ben Emin, bahçede söylediğin şarkıya,sesine ve güzelliğine bayıldım. Okulumuzun yeni nakillerinden miş sin öyle duydum. Peki senin adın ne?" diye sorunca kaşlarımı çattım ve " merhaba ben Nur , evet yeni nakil im ve sesimi beğenmiş olmana sevindim teşekkür ederim şimdi gitmem lazım görüşürüz!" dedim ve hızlıca yürümeye başladım o da arkamdan "peki tatlı kız sevdim seni!" diye bağırdı.

 sinirle elimi yüzümü yıkadım ve yanıma üç tane kız geldi "Yamanla sevgili misiniz? Bakıyorum da yeni gelmene rağmen anında kaynaşmışsın. Bak kızım bir daha seni Yamanla konuşurken görmicem gör-" dedi ve sözünü kestim "görürsen ne olur? Hem bundan sanane sen kimsin ki bana hesap soruyosun? Asıl benimle birdaha bu şekilde ve ya farklı şekilde muhattap olursan senin sonun olur. İlk olarak o sürmeye saatler harcadığın oje lerinden başlarım ve sen bile kendini tanıyamazsın! Sana diyeceğim tek bir söz var: AYAĞINI DENK AL!" dedim ve ordan çıktım. Bu okulun kızları çok gıcık, açık ve net!. Tam sınıfa girdim ki kapıda beni bekleyen Yamana döndüm " hayrola yolumu mu gözlediniz Yaman bey! Ay çok özletmemişimdir umarım kendimi :)" dedim ve sırama geçip arkamı döndüm. "Merak etme civciv çok bekletmedin :)" dedi ve ikimizde güldük. Derken yanımıza Zeliha,Ömer ve Deniz üçlüsü geldi " Nur u alabilirmiyim?" Zelihanın sözünden sonra gözümü devirdim , Yaman gülerek başını salladı ve Zeliha kolumdan tutup beni çekti, beraber bahçeye çıktık ve Zelihamızın sözleri başladı "sen varya bu çocuğa aşık oldun.Bakışlarından belli kesin ve net!" dediği gibi Ömer söze girdi " bencede abi sen kesin aşık oldun git konuş kardeşim." dediği gibi Deniz devam etti " yok biz Nurumuzu tanırız sen aşık oldun kesin hem aşık olmasan neden bugün bütün okulun önünde bağıra bağıra şarkı söyledin neden reddetmedin? Kesinlikle AŞK bu!" gerçekten neden kabul etmiştim? Neden yani ? " yok abi saçmalamayın lütfen ya!"  dedim ve benimle dalga geçmeye başladılar "ay sen aşık mı oldun kıyamam sana" Ömerin sinir bozucu konuşmasıyla koluna vurdum.Birkaç saat sonra çıkış zili çalınca herkes çıkıyordu ki Rüveyda ve Mertcan bana "biz sizi kapıda bekliyoruz" dediler ve beraber gittiler. Tam o anda yanıma Yaman geldi. " Benimle geliyorsun civciv hadi hızlı ol!" dedi ve kolumdan tutup beni çekmeye başladı. "Dün sizi bir mantıcıda gördüm, mantıyı çok seviyorsunuz galiba?" dedi ve bende hem şaşkınlık hemde sevinç içinde anlattım " baya çok seviyoruz " dedim ve ikimizde güldük. Çoktan arabaya binmiş olan Rüveyda ve Mertcan ikilisine baktım ki ikisi de birlikte arka koltuğa oturmuşlardı bana da ön koltuk kalmıştı. Tam kapıyı açıcaktım ki Yaman benim için açtı ve "buyurun civciv hanım" dedi ve bende gülerke "teşekkür ederim centilmen bey" diyerek koltuğa geçtim. Yaklaşık 20 dakika sonra 3 katlı bir villaya geldik. Yaman " amca ben geldim arkadaşlarımla birlikte müzik odamdayız" diye seslendi ve bende "amca mı?" dediğimde yüzü asıldı ve "boşver" dedi. Ailesi annesi ,babası nerdeydi? İçeri girdiğimde adeta büyülendim çünkü çok güzel bir müzik odasıydı. "Evet kızlar müzik odama hoş geldiniz, dilerseniz hemen başlayalım buyrun Nur hanım sizi sahneye alalım" dedi ve mikrofon un olduğu kısma gittim. Rüveyda da kemanını çıkardı, Mertcan bateriye,Yamanda gitara geçti. "Hangi şarkı olduğunu biliyor musunuz?" diye sorduğumda Mertcan cevap verdi "bu sabah dinlemiş olduk" dedi ve yüzüm kızardı. Rüveyda söze girdi "yalnız notalar yok! Ben notasını bilmiyorum hemen notalarına bakalım olur mu?" diye sordu ve Mertcanla notaları çıkartmak için bilgisayarın başına geçtiler. "Heyecanlı mısın civciv?" diye sorduğunda "bu sabahkinden sonra asla heyecanlanmam merak etme" dedim ve beraber gülümsedik. Yaklaşık 5 dakika sonra Rüveyda elinde kağıtlarla gelip hepimize notalarımızı dağıttı. Derin bir nefer aldım ve...

BULUT GEÇTİ*

GÖZ YAŞLARIN KALDI ÇİMENDE*

GÜL RENGİ ŞARAP İÇİLMEZ Mİ BÖYLE GÜNDE?*

SEHER YELİ ESER YIRTAR ETEĞİNİ GÜLÜN*

GÜLE BAKTIKÇA ÇIRPINIR YÜREĞİ BÜLBÜLÜN*

BU YILDIZLI GÖKLER NE ZAMAN BAŞLADI DÖNMEYE*

KİMSE BİLMEZ,KİMSE BİLMEZ*

Sözler bitti ve birbirimizi alkışlamaya başladık."Çok iyiydi " Mertcanın sözünden sonra başımı salladım ve Yaman uzun bir konuşmaya başladı "bende çok beğendim, gerçekten çok güzel bir grup olucaz. Rüveyda kemanı çalışını çok beğendim. Mertcan ve Rüveyda siz gidebilirsiniz biz biraz Nurla çalışalım hadi görüşürüz. Birkaç gün sonra yine çalışırız."dedi ve bende şaşkınlıkla baktım. Ne çalışacaktık? İkiside gitti ve biz yalnız kaldık. " Ne çalışıcaz?" dememle eline gitarını aldı ve çalmaya başladı bende tabi ki şarkıya başladım ye 1 saat boyunca şarkı üzerine çalıştık. "Artık evime gitmem lazım " dedim ve " ben seni bırakiyim hem evini de öğrenmiş olurum "dedi ne kadar kabul etmesemde beni arabasına bindirdi ve kendisi şoför koltuğuna geçti. "Söyle bakalım civciv evin nerede?" dedi ve evimi tarif ettim. Yolda sohbet ettik, evimin önüne geldiğimde "herşey için çok teşekkür ederim çok güzel bir gündü" dedim ve o da "aynen çok güzel bir gündü ve Nur, bu sabah seni utandırdığım için çok özür dilerim. İnan kendime de çok kızdım" dedi. Ben onu unutmuştum bile "ben onu unuttum bile, üzülme bişey olmaz. Yarın okulda görüşürüz" dedim "görüşürüz civciv, güzel civciv..." dediğinde utandım ve gülerek arabadan indim. eve girdiğimde direkt odama çıktım. Sıcak bir duş aldım, üzerimi giyindim ve saçlarımı kuruttum.

YAMAN ADLI KİŞİDEN BİR YENİ MESAJ*

YAMAN: Bu gün çok iyiydin  iyi geceler civciv :) 

NUR: Teşekkür ederim sende çok iyiydin iyi geceler gitarist çocuk :)

Mesaj bölümünü kapattım ve tavanımla bakışmaya başladım. Ben gerçekten Yamanı seviyomuyum yoksa sadece arkadaşlık mı? Kendimi bilmiyorum ama Rüveyda ve Mertcanın birbirlerine aşık olduklarını biliyorum. :) 

LÜTFEN OY VERİP YORUM YAPIN :) ŞANSINIZ YAVER GİTSİN :)  SİZDE BENİM ŞANSIMSINIZ SİZİ SEVİYORUM ŞANSLARIM:)

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin