BÖLÜM 15: ELİF GELİYOR

21 7 0
                                    

Ertesi gün hep beraber lunaparka gittik. Yalnız Zelihanın yanında bugün kuzeni de gelicekti. Zelihaları Berk alıcaktı ve onlar arkadan geliceklerdi. Beni  Yaman aldı, Rüveydayı Mert ve Ömeri de Deniz alıcaktı.
"Nasılsın sevgilim?" Yamanın sorusuyla kocaman güldüm ve "iyiyim sevgilim sen?" dediğimde güldü ve "bende" deyince güldük.

15 Dakika sonra lunaparka geldiğimizde Rüveydalar ve Denizler gelmişlerdi bile. "Selam gençler" dediğimde Ömer güldü ve "selam genç, ya buraya grlirken aklıma geldi de sizin grup işi ne oldu. Devam değil mi?" diye sorduğunda başımı salladım ve "devam merak etme" dediğimde güldü. Denize döndüğümde gözlerini çekmeden bir yere baktığını gördüğümde gözlerini takip ettim ve gözlerim bir kızı buldu. Kız kumral saçlı, mavi gözlü çok güzel bir kızdı. İşin değişiği Zelihanın yanındaydı yani hu demek oluyor ki bu kız Zelihanın kuzeni.
"Deniz kıza aşık oldu" yanımda Rüveydayı görince bir an korktum. Deniz kendinden geçmişti.
Zrlihalar yanımıza gelince "nabıyonuz gençlik? Tanıitiriyim bu kuzenim Elif" dedi ve hepimizi sırayla Elifle tanıştırdı. O da Denizden  hoşlanmış olmalıydı ki sürekli Denize bakıyordu. Dönme dolaba binmeye karar verdiler ama benim yükseklik korkum olduğundan binmedim ve Yaman da yanımda kaldı. Ömerde binmek istememişti ve o da yanımızda kalmıştı. Deniz ile Elif, Rüveyda ile Mert ve Zeliha ile Berk binmişlerdi. Biz üçümüzde çarpışan arabalara binme kararı aldık.

Çarpışan arabalara bindiğimizde ben Yamanla, Ömer ise tek başına bir arabaya binmiştik. Oynamaya başladıktan 5 dakika sonra Ömer gözlerden kayboldu. Süremiz dolduktan sonra Ömer göründü ve bizim yanımıza geldi. Gelirken yanında bir kızda vardı. Kız kısa boylu, esmer bir kızdı. Yanıma gelir gelmez sorucağımı bildiğinden "sonra anlatıcam" dedi ve bende başımı salladım. Ardından yanımıza tayfanın geri kalanı geldi ve Deniz ile Elif baya kaynaşmışlardı. Tam etrafıma bakındım ki pamuk şeker gördüm ve Yamanda "ister misin?" diye sorunca heyecanla başımı salladım. Pamuk şekerimi yiye yiye dolaştık, diğer aletlere bindik ve çok eğlendik.

Saatler sonra Deniz ile Ömer, Rüveyda ile Mert, Zeliha, Elif ve Berk beraber gittiler. Bizde Yamanla beraber gittik. Eve geldiğimde hemen WHATSAPP A girsim ve muhteşem 5 li ye mesaj attım

NUR: Ömer hadi anlat o kız kimdi?

ÖMER: Ya ben çarpışan arabayla kıza çok sert vurmuşum, öyle vurunca kızda burnunu direksiyona çarptı ve kızın burnu kanadı bende onu alıp pansuman yapılması için revire götürdüm. Kızın burnuna gerekli tedaviyi yaptıklarından sonra kızdan özür dilerim, kızla tanıştım ve telefon numarasını aldım. Kızın adı Rüya.

DENİZ: Vay hayırşı olsun kardeşim

RÜVEYDA: Asıl sana hayırlı olsun kardeşim, bakıyorum da Elifle çok güzel anlaştınız.

ZELİHA: Bencede bencede

DENİZ: Normal arkadaş olduk işte hem siz neyi anladınız acaba?

NUR: Aranızdakini işte

ÖMER: Anladığınız şeyi neden soruyorsunuz acaba?

NUR: Hayrına sormuyoruz herhalde kanka

DENİZ: Valla sizden beklenir

RÜVEYDA: Eee ne zaman buluşuyorsunuz?

DENİZ: YUH! Kızım naptın?

ZELİHA: Öf uzatmada söyle işte

DENİZ: Buluşmuyoruz ve bu konuda burada kapanıyor!

RÜVEYDA: Bu konu burada kapanır ama burada yeniden açılır işte o zaman sorarım sana Deniz bey!

Whatsapp tan çıktım ve sıcak bir duşa girdim. Ardından giyindim, saçımı kuruttum ve Yamana mesaj yazdım

NUR: İyi geceler sevgilim 🖤

YAMAN: İyi geceler sevgilim 🖤

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin