BÖLÜM 7:ŞİMDİ SIRA ZELİHA'DA

27 6 0
                                    

Okula gittiğimde Zeliha yanıma geldi ve "bugün bende sizinle birlikte Yamanlara gelicem, bakalım nasıl bir grupsunuz. Yamanla konuştum ." dediğinde sevinçle başımı salladım.O anda yanımıza Yaman geldi ve "selam civciv, selam Zeliha. Bugün Zeliha da bizimle geliyor ama benim bir tane kuzenim var adı Berk o da bizi dinlemek istediğini söyledi bugün o da bizimle olucak sorun olur mu?" diye sorduğunda ikimizde başımızı olumsuz anlamda salladık ve Yaman güldü.Okulun sonunda hep beraber Yamanların evine gittik. Direkt olarak müzik odasına gittik ve Zeliha sabırsızlık içinde "hadi çalında kulaklarımızın pası silinsin" dediğinde bende "tamamdır ama hangi şarkıyı söyliyeceğiz?" dediğimde Yaman cevap verdi "EMİR CAN İĞREK - MÜZİK KUTUSU" dediğinde hepimiz güldük ve şarkı başladı.

BEN BİR AYYAŞIM*

SEKİZ ÇİZER AYAKLARIM*

ÖZLEMİŞİM SARHOŞLUĞUNU*  

BU SEMTİN SOKAKLARINI...*

BU GECE YAĞMURDA CAMINDA BİR DAMLAYIM*

TOPRAK KOKUSUNDAYIM*

ISLANMIŞ SERENATIM*

Sözler bitince Zelihaya baktım ve bir yerden gözünü hiç çekmeden bakıyordu. Baktığı yere baktığımda bir kişi gördüm. Yamanın kuzeni olmalıydı.

ZELİHA'dan 

Tam şarkıyı dinliyordum ki kapının önünde bir beden gördüm. Bu beden Yamanın kuzeninin bedeni olmalıydı. Ben aşkın her türlüsüne inanırım. O'nu gördüğümde buna daha fazla inandım.Aşık oldum. İnsan aşık olduğunu anlayamdı ama ben anladım. Çünkü elim ayağım karıştı, çok heyecanlandım. O'na baktığımda o da bana bakıyordu. Hiç gözünü çekmemişti. Direkt olarak bana bakıyordu. Şarkının sesinin kesildiğini duydum ve çocuk bana doğru yürümeye başladı. Tam o anda Yaman yanımıza geldi ve " hoş geldin kuzen bak bu arkadaşım Zeliha, Zeliha bu da size dediğim kuzenim Berk" dediğinde çocuğun adının berk olduğunu öğrendim. Çocuk siyah saçlı , yeşil gözlüydü ve çok yakışıklıydı.Elini uzattı ve "memnun oldum Zeliha" dedi. Sesi mi  titriyordu, evet sesi titriyordu. "Bende" dedim. Neden benim sesim titriyordu ve bende elimi uzattım. Çocuk Nurlara da selam verdikten sonra Yaman onu diğerleriyle tanıştırdı. "Ben biraz bahçeye hava almaya çıkıcam" sözümden sonra herkes tamam dedi ve Berkte " bende geliyim hem daha iyi tanışırız" dedi. Çok heyecanlandım. Beraber dışarı çıktık ve konuşmaya başladık. "Gerçekten tanıştığıma çok memnun oldum.Daha fazla gelicek misin?" diye sorduğunda "bilmiyorum " dediğimde "bende 2 gün sonra sizin okula geliyorum." dediğinde çok sevindim."Bizim sınıfa gelirsin galiba?" dediğimde başını salladı ve cebinden telefonunu çıkarttı. "Numaranı verirmisin?" dediğinde bende telefonumu çıkarttım ve numarasını kaydetti. O anda kapıdan Nur'lar çıktı ve gittiğimizi anladım. "O zaman sonra konuşuruz." dediğimde "sonra değil hep konuşalım." dedi ve o anda yanımıza Nur geldi. "Tanıştığıma memnun oldum berk ama bizim artık gitmemiz gerek, hadi Zeliha." Nurun sözünden sonra başımı salladım ve "görüşürüz o zaman" dediğimde "görüşürüz" dedi ve herkes evlerine gitti.

BERK ADLI KİŞİDEN BİR YENİ MESAJ*

BERK: Çok güzel bir gündü. Günümü güzelleştirdiğin için teşekkür ederim güzel kız:)

ZELİHA: Benim içinde çok güzel bir gündü bende teşekkür ederim:).....

OY VERİP YORUM YAPIN LÜTFEN:) 

ARTIK YENİ BİR İKİLİMİZ VARR:) 

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin