Telefonumu aldığım gibi Rüveyda ve Zelihayı aradım. Çocukluğumuzdan bu yana üzüldüğümüzde, mutlu olduğumuzda birbirimize kalmaya giderdik. Sabahlara kadar konuşurduk. Bildiğiniz pijama partisi yapardık . Bir saat sonra ikisi de bize geldi ve hemen odama geçtik. "Size anlatmam gereken şeyler var!" Rüveydanın sözünden sonra Zelihada "benimde anlatmam gereken şeyler var!" dedi ve "benim anlatmam gereken birşey yok!" dediğimde güldük. Giyinme odama gittiler ve kendilerine pijamalarını alıp giyindiler.
"O zaman ben söze başlıyorum" Rüveyda nın sözünden sonra ikimizde çok heyecanlandık. "Şimdi, Mertcan beni aldı ve kayalıklara götürdü. Sonra bana AŞIK olduğunu söyleyip çıkma teklifi etti ve bende kabul et-" dediğinde sözünü kestim " ettim de ettin di mi? Etmessen varyaa !" dediğimde "sakin olun ya tabikide kabul ettim ve beraber kayalıklarda oturduk," dediğinde "sonra ne oldu" Zelihanın heyecanlı sorusundan sonra bende heyecanla başımı salladım ve anlatmaya devam etti "sonra ben üşüdüm ve bana ceketini verdi bende 'sen napıcaksın?' diye sorunca bana 'senin yanındayken ben üşümem' dedi" ve bizde birden elimizi yumruk yapıp ağzımıza getirip "ooooo" dediğimizde Rüveyda güldü ve anlatmaya devam etti "sonra BELKİ ÜSTÜMÜZDEN BİR KUŞ GEÇER şarkısı başladı neyse ordan gittik biz arabadaydık birden arabayı durdurdu sonra bir geldi elinde beyaz gülle geldi bana verdi falan sonra beni evin önünde bırakırken 'sevgilim' dedi" dediğinde ağzımız açık kaldı "böyleydi işte " dedi ve içini derin derin çekti.
Ben hala şaşkınken Zeliha anlatmaya başladı "BEN AŞIK OLDUM!" dediğinde Rüveyda ile "nee?" diye bağırdık. "Evet ben aşık oldum hemde Yamanın kuzenine yani Berk'e benim telefon numaramı aldı falan sonra bana mesaj attı 'günümü güzelleştirdiğin için teşekkür ederim ' dedi" Zelihanın sözüyle ağzım açık kaldı ve "vaay be ikiniz içinde hayırlı olsun kardeşlerim" dediğimde Zeliha kaşlarını çattı ve " ne hayırlı olsunu sence ben bu mak gibi hemen kabul eder miyim? Olum ben kabul etsem bu uzatır da uzatır. Ben sizce öyle bir kız mıyım? Biraz uyanık olun ya!" dediğinde bende kaşlarımı çattım ve " lan daha dün gelip bana efkarlı efkarlı 'benim bir sevgilim olmadı ya' diyen sen değil miydin? Noldu şimdi kanka?" dediğimde bir kahkaha patlattı ve "beni tanımıyormuş gibi konuşmayın lütfen ya!" dediğinde hepimiz güldük.
"Evet Nur hanım anlatın bakalım. Yaman ve senden ne haber? Nasıl gidiyor?" Rüveydanın sorusuyla birden "Yaman ve ben mi?" diye sorduğumda Zeliha söylenmeye başladı "ya biz senin ciğerini biliyoruz. Sen ilk görüşte aşka inanmıyorsun ama İLK GÖRÜŞTE AŞIK OLDUN! Ama her zamanki gibi çok safsın ve bunu anlayamıyorsun!" dediğinden sonra Rüveyda da başını salladı ve "katılıyorum" diye söylendi. "Bilmiyorum kızlar" dedim. "Bence o birisini seviyor" dediğimde Zeliha "evet birisini seviyor ve o birisi de sen oluyorsun canım!" dediğinde başımı olumsuz anlamda salladım "keşke..." dedim "keşke..."
KIZLARIMIZ DERTLEŞİRKEN SİZDE YORUM YAPIP LÜTFEN OY VERİN :) İYİ GECELER :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS
Roman pour Adolescentsİlk görüşte aşka inanır mısınız?...Peki Şansa?... İnsan Şans ile yaşar... Aşk ile ölür... Şans ile Aşk'a şait olalım sizinle... 💫