BÖLÜM 21: SEN GİDELİ AYLAR OLMUŞ

14 5 0
                                    

Sabah kalktığımda Yaman yanımda uyuyordu. 10 Dakika kadar onu izledim. İçimde kötü bir his vardı. Sanki onu kaybedicekmişim de yüzünü ezberlemeye çalışıyormuşum gibi. "Ezberledin mi?" dediğinde başımı olumsuz anlamda salladım. "O kadar yakışıklısın ki yüzün ezberlere sığmıyor" dediğimde güldü.

Birkaç saat sonra beni evimin kapısının önğnde bekledi, hazırlandım ve beraber okula gittik. Kapının önünde elimi tuttu. Benim ellerime göre elleri büyüktü. Ama çok güzel elleri vardı. Kapıdan girer girmez bütün gözler bize döndü. Ama ben çok mutluydum. Sınıfa el ele çıktık. Geldiğimizde Zeliha sırasında uyuyordu. Rüveyda ve Mert  konuşuyorlardı. Deniz ve Ömer ise beraber sıralarında mesajlaşıyorlardı. Sırama geçer geçmez Zelihanın yanına gittim. Ağlamıştı. "Zeliha bana bak güzelim" dememle başını bana doğru çevirdi ve "çok uykum var kanka lütfen uyicam" dedi. Bende başımı sallayıp Ömer ve Denizin yanına gittim. Deniz ve Elif ile noluyodu çok merak ediyorum. Yanlarına gittim ve "evett dükülün bakalım Deniz Elif ile sevgili oldunuz mu?" dediğimde göğsünü kabarttı ve "bugün teklif edicem. Çıkışta beraber bir cafeye gidicez. Orda teklifimi edicem inşallah kabul eder." dediğinde sevinçten ayağa kalktım ve yeniden oturdum. "Kabul eder ya bence" dediğimde Ömer de başını salladı "bende bugün Rüya ya teklif edicem. Bayadır konuşuyoruz. Ben Rüya dan hoşlanıyorum. ." dediğinde Denizle beraber "ooooo" yapmaya başladık. "Hayırlı olsun kardeşim" dediğim gibi koluna vurdum.

Rüveyda ve Mert ikilisinin yanına gidince "Bizim ikililer aşık olmuş" dediğimde ikiside "oooo" dediler. Onları orda bırakıp Yamanın yanına gittim." Berk çok kötü oldu" dediğinde ekledim "Zeliha da öyle" dedim. Okuldan çıkışta müzik grubu olarak Yamanlara gittik.

SIRADAN Bİ GECENİN KARANLIK Bİ KÖRÜNDE*

SEN BENİ ÇOKTAN UNUTMUŞKEN YAZIYORUM*

HATIRLIYORUM ESKİDEN İYİ BİRİYDİN ÖZÜNDE*

O GÜNLERDE CEBİME KOYDUĞUM Bİ KAÇ NEFESLE YAŞIYODUM*

Bir birimizi alkışladık. "Görüşürüz sevgilim eve gitmem lazım." dediğimde yanağıma bir öpücük kondırdu ve evlerimize dağıldık. Eve gittiğimde annem ile babam beni bekliyorlardı. Gelince oturma odasına geçtim ve babamın konuşmasını dinledim "kızım benim işlerim yüzünden 1 hafta londraya gitmem gerekiyor istersen sende gel çünkü annen gelicek. Biz senin de gelmeni istiyoruz biz gidince gözümüz arkada kalsın istemiyoruz." babamın cümlesiyle kaşlarım havaya kalktı. Ben 1 hafta boyunca Yamansız yapamam." Olmaz baba merak etmeyin çalışanlar var zaten ben burada kalıcam" dediğimde annem tam ağzını açmıştı ki ben odama çıktım. Sıcak bir duş aldım,üzerimi giyindim, saçlarımı kuruttum ve Zeliha ile Rüveydayla sabaha kadar konuştuk. Yattığımda saat 5 ti....

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin