Okula gidince beni Yaman karşıladı. "Sevgilim hemen müdüre gidiyoruz Rüveyda ve Mert te orada bizi çağırdı birşey konuşacakmış." dediğinde meraklandım "hadi o zaman" dedim ve müdürün odasına gittik. "Gelin çocuklar, gelin" dediğinde içeriye girdik ve bize oturmamızı söyledi.
"Duyduğum kadarıyla sizin bir grubunuz varmış." demesiyle başımızı sallamamız bir oldu. "Malum okulun kapanmasına 2 hafta var sizde son sınıfsınız hem kendinize hemde diğer öğrenciler için moral konseri verir misiniz?" diye sorduğunda Yaman konuştu. "Tabiki de hocam bu bizim için bir zevk. Ne zaman olucak konser?" dediğinde müdür sevinmiş bir şekilde "bugün!" dedi. Ne bugün mü? Ama biz daha yeni bir grubuz.
"Bugün dersler olmicak herkes sizin konserinizde olucak şimdi söylüyorum sahneyi kurmaya başlasınlar 40 dakikaya hazır olur o zamana kadar sizde hazırlanırsınız, çalışırsınız. 2. Derste başlar konser 8. Derse kadar sürer." dediğinde Rüveyda "Ama bizim daha kıyafetlerimi yok ki!" dediğinde başımı salladım. "Artık var!" Yamanın konuşmasıyla başımı ona döndürdüm. "Peki o zaman siz bodrum kata geçin oradaki giyinme odalarını kullanabilirsiniz. Teşekkürler çocuklar." dediğinde dışarı çıktık."Abi ne kıyafeti nerdeymiş bizim olan ana bilmediğimiz kıyafetlerimiz?" dediğinde başımı salladım. "Hem biz daha çok yeni bir grubuz 3 kere falan beraber çaldık." dediğimde Rüveyda "hangi şarkıları çalıcaz?" diye sordu. Şarkılar mı? "Ya tamam sakin olun hepsi bende siz hangi şarkılar olacağına karar verin." dedi.
Hep beraber bodrum kata indik. Biz şarkıları belirleyene kadar kıyafetler gelmişti. Sahnenin de yarısı bitmişti. "Bizim grubumuzun adı ne?" Mertin sorusuyla başımı salladım. "Hiç düşünmedik." dediğimde düşünmeye başladık.
Kıyafetlerimiz siyah ve beyazdı. İlkbaharda olduğumuz için hava bazen kötü bazen de iyi oluyordu. Şansımıza bugünde çok çok güzeldi. Rüveyda ile bana siyah şort üzerine beyaz T-shirt ve son olarak beyaz spor ayakkabı ile siyah kot ceket. Yaman ve Mert için de siyah kot pantolon üzerine beyaz T-shirt beyaz spor ayakkabı ve siyah kot ceket. O kadar güzel olmuştuk ki. Aslında günlük kıyafetler ama hepimiz bir araya gelince günlük kıyafetlerden çıkıyor.
"Ben galiba grubumuzun adını buldum" dediğimde hepsi merakla bana döndü. "ŞANS" Dedim. Yamanın sevinci gözlerinden belliydi. Rüveyda ve Mert ise çok beğendi.
Dışarıya Çıktığımızda sahne bitmişti. Çok güzel bir sahne olmuştu. Tam saç ve makyaj için ben ve Rüveyda koltuklara oturmuştuk ki içeriye Zeliha, Ömer ve Deniz girdi. "Oha kızım çok güzel olmuşsunuz!" Denizin hayran dolu konuşmasıyla "teşekkür ederim denizim" dedim. "Kızım yakarsınız siz ortalığı" Ömerin konuşmasıyla hepimiz kahkaha attık ve bu sefer Zeliha konuştu "ben size düştümm" dediğinde Rüveyda "kaldırırız bebeğim" dedi. Gülmekten karnımın ağrıdığını hissettim.
"Biz sahnenin arkasında olucaz. Muhammed hoca bizi de görevlendirdi. Zeliha sesten Berk ışıktan ben ve Ömer kişilerden sorumluyuz." Denizin kelimesiyle güldüm. "Hadi bizim daha işlerimiz var gidelim bay bay" dediğinde el salladık.Saç ve makyajlarımız bittiğinde İkimiz boy aynasının Karşısına geçtik ve fotoğraf çekilip instagrama attık. Sahnede bizi bekleyen kavalyelerimizin de yanına gittik ve ben konuşmaya başladım. İlk olarak , belki üstümüzden bir kuş geçer, haydi gel içelim..." dediğimde çalışmaya başladık.
Yarım saat Sonra herkes gelmişti. Bizim şarkılara başlamamızı bekliyorlardı." Oo bu okulun en güzel kızlarının mı konseriymiş ya bizi önlere alsanıza! " arkadan sarı saçlı mavi gözlü bir 12.sınıf bağırınca Mert ve Yamana döndüm. İkiside çok sinirlenmişti.
"İlk olarak geldiğiniz için teşekkür ederiz. Bu herkese moral konseri. Biz ŞANS. O zaman haydi başlayalım.
Gül renginde*
Gün doğarken *
Boğazda gemiler usulca geçerken... *
Belki üstümüzden bir kuş geçer *
Kanadından bir tüy düşer*
İner döne döne gök yüzünden*
Hiçbir yüz güzel değil senin yüzünden*
Haydi kalk gidelim bu şehirden... *İlk şarkıyı söylediğimde tam bir konserdi. Herkes telefonlarıyla çekimler yapıyor, eşlik ediyor ve daha fazlası.
Bugün çok yorukmuşsan*
Her yerde arayıp yine de bulamamışsan*
O seni unutmuş sen ınutamamışsan *
Kalbinin kuşu uçmuş sen tutamamışsan*
Haydi gel*
Haydi gel içelim *
Derdini al da gel *
Bu evrende bir tozsun *
Tarih seni unutsun*
Haydi gel içelim *
Her şarkıda daha fazla katılım olmaya başladı. Saatler geçti ve konserin sonuna geldik. "Hepinize çok teşekkür ederiz çok güzeldi. Konserimiz burada sona ermiştir. Görüşmek üzere hoşçakalın!" dememle herkes "çok güzeldi" diyerek evlerine gitmesi bir oldu.
Tam Yamana dönmüştüm ki yanımda bir beden buldum. Bu o çocuktu. "Çok güzeldi" dediğinde "teşekkür ederiz" dedim ve Yaman yanımıza geldi. Kıskandığı gözlerinden belliydi. "Eyvallah kardeşim hadi evine" Yamanın sözüyle neye uğradığını şaşıran çocuk " Buğra Can instagramdan eklerim seni!" dediğinde hiçbir tepki vermedim. Çocuk gitti ve ben Yamana döndüm. "Sen eyvallah der miydin be?" dediğimde sinirden gülmeye başladı. "Bütün gündür söylemiyim diyorum ben şort istemedim size ben size pantolon istedim o s*kikler şort göndermiş hemen gidip bu şortu çıkartıyorsun ve beraber eve gidiyoruz!" dediğinde bir kahkaha daha attım ve Rüveyda ile giyinmeye gittik.
Yaklaşık 1 saat sonra Yaman beni eve bıraktı. Eve girer girmez uyudum...
Diğer bölüm daha çok Rüveyda ve Zeliha ile olucak. Kusura bakmayın wattpad de sorun vardı dün yeni bir bölüm atamadım. Beklemede kalın🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS
Teen Fictionİlk görüşte aşka inanır mısınız?...Peki Şansa?... İnsan Şans ile yaşar... Aşk ile ölür... Şans ile Aşk'a şait olalım sizinle... 💫