BÖLÜM 10: AMA BEN SENİ YENDİM!

16 7 0
                                    

Bugün Yaman ile sözleştiğimiz basketbol maçını yapıcaktık. Sadece Yaman ve ben teke tek bir maç olucaktı. Zelihalar falan da geliceklerdi tabi ki de onlar seyirci olarak. Başka bir maçımdan Deniz ve Ömerin tezahüratlarını çok iyi bildiğimden bugün onlara çok gülücez, buna eminim.         Ben, Zeliha, Rüveyda,Deniz ve Ömer beraber Denizin arabasıyla gittik. Sahada bizi bekleyen Yaman, Mert can ,Berk ve arkalarında duran Emin. Bir dakika Emin mi? Emin enden gelmişti? Gelir gelmez Yamanın yanına gittim ve bir kez daha Yamanın boyuna baktım. Yaman benden uzun olduğundan dolayı beni zorlicağını düşünüyorum. "Hoşgeldin civciv" dediğinde güldüm ve "hoşbuldum ayrıca seni yenmeye geldim. Sonra ağlama ama " dediğimde güldü ve "ben ağlamam civciv ve seni yeniceğime eminim!" dedi. Çok hırs yapmıştım, "görücez!" dediğimde "görücez!" diye bana karşılık verdi. Etrafa bakıldığımda Zeliha tribünlere oturmuş yanında da Berk vardı. Rüveyda ile Mert can da en öndeki tribünlere oturmuş sohbet ediyorlardı. 

Tribünler dolmuştu ve sahanın etrafı hep insanlarla dolmuştu. "NUR! NUR! NUR!" diye bir ses duyduğumda etrafıma bakındım ve bana doğru gelen Ömer ve Deniz ikilisini görünce kocaman gülümsedim. "Bu maçı sen kazanıcaksın kanka!" Denizin sözüyle Ömer "hani boydan biraz kaybediyor olabilirsin ama topları ondan hemen kapıcaksın!" Ömerin sözüyle tekrar gülümsedim ve başımı salladım. Suyumdan bir yudum içtim ve etrafı insanlarla kaplı ama içinde sadece Yamanın ve hakemin olduğu sahaya girdim. Yamanla karşı karşıya geldiğimizde Eminin sesini duyduk. "Sen kazanıcaksın güzel sesli kız!" Eminin sözünden sonra Yaman Emine ters ters ve sinirli bir şekilde baktı. Hakemin düdüğü, insanların tezahüratları ile maç başladı. İlk olarak Yaman topu kaptı ama o sektirirken ben elinden aldım, ve bütün hızımla koşmaya başladım. İlk basketimi attım ve Ömer ile Denizin avazları çıktığı kadar bağırdıklarını duydum. "Hadi miniiikkk!" minik mi? Ömer kanka gerçekten mi ya? Rahat hareketlerle Yamanı şaşırtmaya başlamıştım ki elimden topu kaptı ve basket attı. 15 Dakika sonra su molasında herkes başıma toplandı. "Ömer kanka minik ne?" sorumla birlikte hepsi güldü ve "kanka sen Yamanın yanında minik olarak kalıyorsun!" dediğinde başımı olumsuz şekilde salladım. 

Tekrar karşı karşıya geldik ve yarım saat boyunca bir o bir ben basket atıyorduk. Denizin bağırışıyla kendime geldim " Nur kanka hadi 21 e 21 hadi at da sen kazan!" dediğinde iyice hırs yaptım ve Yamanın elinden topu kaptım. Tam atmıştım ki havada Yaman tuttu ve basketi atarak o kazandı. İlk defa bir basket maçında yenilmiştim. "Civciv iyi misin?" Yamanın sözüyle şok içinde başımı salladım " ama- ama ben - ben kazanıcaktım" dediğimde "ama ben seni yendim civciv" dediğinde güldüm ve "tebrik ederim bir daha kine seni yenicem!" dediğimde "çok güzel oynuyorsun yalnız aynı kendin gibi" dediğinde utandım. 

Yanıma vaz geçilmez dörtlüm geldi ve ilk olarak Zelihaya döndüm " bana herşeyi anlatıcaksın" dediğimde güldü ve başını salladı. Arabaya bindik ve Ömer, Rüveyda ve Denizin destekleyici konuşmasını dinlemek zorunda kaldım. Aynı gruptaki gibi konuşuyorlardı.

RÜVEYDA: Boşver kanka ya çok iyiydin. 

ÖMER: Bir daha kine kesin ve net sen kazanıyorsun.

DENİZ: Tabi ya hem ilk defa yueniliyorsun ilkten birşey olmaz

NUR: Teşekkür ederim arkadaşlar çok saolun 

Arkamı dönüp Zelihaya baktığımda elinde telefonu kesin Berk ile mesajlaşıyordu. 


İYİ GECELER:)

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin