BÖLÜM 37: KEŞKE ŞU AN YANIMDA OLSAN

16 4 0
                                    

Bugün psikoloğum Zuhal hanım ile seansım var. Açıkçası hiç heyecanlı değilim. Neden oliyim ki? Sabah kendimi daha iyi hissederek uyandım. Siyah pantolonumu ve siyah kazağımı giydim, çekmecemi açtım ve karşıma bir kelepçe çıktı! Bu kelepçeyi o gün Buluttan istememin sebebini herkes merak ediyordur. Ben bu kelepçeyi içimizden bir çift birbiriyle kavga ederse, küserse falan diye istemiştim ama bundan daha büyük bir sebep. Bir gün olurda o bana kızarsa diye almıştım. Ama istediğim olmadı. 

Odamdan çıktım ve okula gittim. Birkaç dersten sonra hep beraber kafeteryada oturduk. "Ya abi hukuk çok zor ya!" Zeliha büyük bir isyan bomba dönüşmüş ve yanımızda deli gibi test çözüldü. Elifinde ondan bir farkı yoktu. "Sor bir mimarlığın ondan farkı var mı diye! Mimarlık en zoru!" Ömer Zelihaya cevap verirken tabikide Deniz de boş durmadı. "Bencede!" dediğinde Ömer ona döndü ve "beni anlayan 1. kişi. İkinci sensin gardaşım" dediğinde ikinci kişi olarak beni gösteriyor. "Çak gardaşım!" Ömer ve Deniz birbirlerinin ellerine birer beşlik çakışmadan sonra Rüveyda yaptınız. "Çocukluklarınız hiçbir zaman bitmez değil mi?" dediğinde Deniz alınan bir edayla "aşk olsun Rüvo ya!" dediğinde Rüveyda bir kahkaha patlattı ve "tamam tamam sustum!" derken sanki ağzında bir fermuar varmış ta onu çekiyormuş gibi yaptı. Onlara gülerek başımı sallandıımda onu gördüm. Yeni bir halisülasyon gördüm ve hemen gözlerimi ovuşturdum. "Noldu Nurum iyi misin?" Denizin konuşmasıyla başımı salladım ve "bana bir su alır mısınız?" dememle Ömer koşarak su almaya gitti. Bende çantamdan ilaçlarımı çıkarttım ve Ömerin getirdiği su ile içtim. "S * kik halisülasyonlar mı yine?" Mertin küfürlü sorusuyla başımı salladım. Oraya yeniden baktığımda hala halisülasyonu görmeye devam ediyordum. İnternethaber.com "Bu ilaç artıketki etmemeye başladı!" Zuhal hanımla seansımızın olduğunu hatırladım. "Arkadaşlar ben kaçar! Malum psikolog falan! Hadi görüşürüz." dediğimde Deniz ayağa kalktı ve "ben seni bırakırım!" dediğinde itiraz ettim ve itirazlarıma dayanamayarak yerine oturmak zorunda kaldı.

Kapının önünde Berkayı gördüm. "Ne işin var burada?" dediğimde "beni baban gönderdi. Seni bırakıcakmışım. Israr etmesin dedi." sözleriyle mecburiyetle başımı salladım. "Nasılsın?" korkarak sormuştu bu soruyu. "Onun geçen gün daha iyi oluyorum ama halisülasyon lar bir türlü bitmedi. Özelliklede onun halisülasyonları." dediğimde başını salladı. "İlaçlar?" dediğinde "kullanıyorum ama işe yaramıyorlar!" Dedim. Bu süreçte Berat ta bana sürekli yardım çalışıyorti. Berat bilgisayarınızdaüğümüz gibi birisi değilmiş. Beratın da sevdiği bir kız var ve yakın zamanda ona çıkma teklifi etmeyi düşünüyor. Şuanda da zaten arkadaşız.  

Psikoloğa vardığımızda beni kapının önünde bekledi ve bende içeriye girdim. "Hoşgeldin Nur! Nasılsın?" dediğinde "hoşbulduk Zuhal abla. Onu geçen gün daha iyi oluyorum ama halisülasyon lar da onu geçen gün daha fazla artıyor!" dediğimde başını salladı. 

"İlaçlar ne alemde?" "Dışında kullanıyorum, halisülasyon için verilen iki ilaç dışında hepsi işe yarıyor!" "Şimdi senden halisülasyonlarını istiyorum. Nasıl, nerede, ne yaparlerken, kimi görüyorsun?" diye sorduğunuz titrek bir nefes aldım ve uzun uzun anlatmaya başladım. 

"Hep onu görüyorum.Mesela buraya gelmeden yarım saat önce benden saklanıyormuş olarak gördüm. Dün 5 kez gördüm ve hepsinde de benden saklanıyordu. Her gün benden saklanıyor olarak onu görüyorum. giriyor ama kabus olarak değil. Yaşadığımız anları görüyorum. Her gece bir gün! " dediğimde kaşlarını çattı. "hep senden saklanırken?" dediğinde başımı salladım. "Bak canım seni heveslendirmek ve üzmek istemem ama ya o gerçekten de geldise ve senden saklıyor seni izliyorsa?" dediğiyle şoka girdim resmen. Kalakaldım. "Olamaz Zuhal abla. Dönmez! O zaman neden gitti? Neden geldi? Neden benden gizlensin?" delirmiştim. " Özür dilerim canım sadece bir anlığına aklıma gelmişti. Çok af. "Dedi ve bana reçete yazdı." Halisülasyonlara dokunamayız değil mi? "Dediğimde başını bana çevirdi ve şaşkınlıkla sordu." Nasıl canım? "Dedi." duman olup uçamaz! Ona dokunmayı denicem! Eğer gerçekse dokunabilirim! "Dediğimde başını şaşkınlıkla salladı." 2 Gün sonra ki seansımızda gelişmeleri konuşuruz. Bugünlük bu kadardı. Kendine iyi bak canım "dediğinde ayağa kalktım ve el salladım. Nasıl canım? "Dedi." Yeniden o halisülasyonlarından birini görünce bu sefer yanına gidiceminizde gerçekse önümden duman olup uçamaz! Ona dokunmayı denicem! Eğer gerçekse dokunabilirim! "Dediğimde başını şaşkınlıkla salladı." 2 Gün sonra ki seansımızda gelişmeleri konuşuruz. Bugünlük bu kadardı. Kendine iyi bak canım "dediğinde ayağa kalktım ve el salladım. Nasıl canım? "Dedi." Yeniden o halisülasyonlarından birini görünce bu sefer yanına gidiceminizde gerçekse önümden duman olup uçamaz! Ona dokunmayı denicem! Eğer gerçekse dokunabilirim! "Dediğimde başını şaşkınlıkla salladı." 2 Gün sonra ki seansımızda gelişmeleri konuşuruz. Bugünlük bu kadardı. Kendine iyi bak canım "dediğinde ayağa kalktım ve el salladım.

Berkay ile beraber eczaneye gittik. Reçeteyi verdiğimde eczacı kız bana ters ters bakmaya başladı. "Halisülasyonda mu var?" dediğinde başımı salladım. "Yalnız ileri derece bir halisülasyon olmalı çünkü bunlar çok ağır ilaçlardır!" dediğinde kaşlarımı çattım. "Halisülasyonalrınızı geçirebilir ama yan etki de gösterebilir!" dediğinde Berkaya kaşlarım çatık bir şekilde baktım ve yinede o ilaçları aldı. 

Yağmur yağıyordu ve Berkaydan beni bizim evin birkaç sokak ilerlediği sokaklardan birine bırakmasını istedim. Uzun uğraş sonucu bıraktı. Montumun altındalığını taktım ve küçük kulaklarıma büyük gelip onu zaman acıtan ama inatla yenisini alma görüş kulaklıkları takıp yağmurun altında, boş bir cadde de yürümeye başladım. 

Bulut geçti

Göz yaşları kaldı çimende

Gül rengi şarap içilmez mi böyle günde?

Seher yeli eter yırtar eteğini gülün

Güle baktıkça çırpınır yüreği bülbülün ... 

Başımı kaldırdım ve yağan yağmura rağmen gördüğüne bakıp şu sesi söyledim.

"Keşke şu an yanımda olsan ..."


Sizce Zuhal hanımın dedikleri gerçek mi? Yoksa bir halisülasyon mu? Beklemede kalın ve lütfen oy verin :)

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin