BÖLÜM 3:SESİN ÇOK GÜZEL AYNI KENDİN GİBİ

36 9 0
                                    

İlk görüşte AŞK nedir? Dış görünüşle AŞIK olmaktır. Ya da bu sadece Nur için öyleydi ...

O geldi ... sınıftan içeriye girdi. Kendimi çok değişik hissettim. Daha önce hiç böyle hissetmemiştim. Noluyodu bana? Sınıftan içeriye 1.80 boylarında, siyah saçlı, beyaz tenli, mavi gözlü, oldukça hatta çok fazla yakışıklı bir çocuk girdi. Girer girmez sınıfı gözye bakın. Göz göze geldik. Uzun bir süre göz göze kaldık. Rüveyda'nın sinir bozucu dürtme gözleriimi Rüveyda'nın tarafına çevirdim. "Kapanın önündeki çocuk bizim sınıftaymış. Şansa bak birbirinize çok yakışıyosunuz. Ve yine şansa bak ki tamda arkanda oturuyo." dediğinde gözlerimi devirmeden yapamadım. "Rüveydaaaa." bu benim Rüveyda'ya "bence susmalısın yoksa birazdan öldürücü bakışlarımın altında kalıcaksın!" seslenişimdi. "Tamam tamam sustum" dedi ve cebinden telefonunu çıkardı. Bende cebimden telefonumu çıkacak ve instagrama girdim.

* KÜÇÜK CİVCİVİM 

* GÜZEL KIZIM 

* DÜNYAM BENİM

"Sesin çok güzel, aynı kendin gibi." duyduğum bir sesle arkama döndüm ve bu şarkının bana söyleyen olduğu o olduğunu gördüm. Hafifçe gülümsedim ve "teşekkür ederim. Şarkı söylediğimin bile farkında değilim. Ben yeni nakillerdenim adım Nur, senin adın ne?" çocuk dışarıdan çok sert, soğuk birisi gibi duruyo ama bu söylediği sözden sonra şansımı deniyim dedim. "Merhaba okulumuza hoşgeldin. Adım Yaman memnun oldum" dedi ve elini uzattı. Elini sıktım. Telefonumun mesaj sesiyle önleme döndüm ve mesajda vazgeçilmezlerim WHATSAPP grubunda konuşmaya başlamışlardı. 

* VAZGEÇİLMEZ 5'Lİ ADLI GRUPTAN 4 YENİ MESAJ *

ÖMER: Lan ilk günden boş ders ben bu okulu çok sevdim.

DENİZ: Aynen ya boş derste yanınıza gelip konuşmak yerine gruptan konuşmakta ayrı iyiymiş o.

RÜVEYDA: Okuldan çıkınca mantıcıya gidelim kaç gündür çok canım çekiyo. Ömer kanka ama bu sefer yoğurdu az geldi diye garsonu dövme lütfen jsjsjdjsjfdk

ZELİHA: Olur gidelim. Aynen kanka mazallah bu sefer yağı fln az gelir. fkjkgfdlşgk

NUR: O zaman ben bile sinirlenmiştim lütfen Ömer'e laf etmeyin hem bu sefer Ömer döverse yanında bende giricem kavgaya bu aralar canım çok kavgalara karışmak istiyo ndfjjgjfmv

ÖMER: Şükürler olsun beni anlayan biri bir an kendimi marsa gönderilip yalnız kalan maymun gibi hissettim ogfkkghjfk

DENİZ: Hem bu sefer kavgaya bende karışırım sonra siz dövemessiniz geliy "Deniz abi n'olur bize yardım et" falan dersiniz fkmngtfkl

ZELİHA: Olum ne kadar boş yapıyonuz lan bi uyuyamadım hee 

RÜVEYDA: Boş bizim işimizdir karşim

NUR: Aynen boşu boşuna bize boşlar demiyolar di mi? 

ÖMER: Aynn 

DENİZ: Valla ya

RÜVEYDA: Kardeşim böle olmuyo Ömer kayın yanınıza geliyom dedikodu yapalım dglkfhgırf

ÖMER: Topmuyuz lan biz de dedikodusu?

DENİZ: Valla top muyuz biz?

RÜVEYDA: Öf be dedikodunun toplanması ne alakası var?

DENİZ: Şöyle ki canım dedikoduyu sadece kızlar yapar ve bizde erkeğiz ya hani anladın mı? 

NUR: Deniz kanka erkekler kızlardan daha çok dedikodu yapıyolarmış ve dedikodu yaptığınız için sadece günah yazılıcak ve öbür dünyada cayır cayır yanıcaz fkgıftlrş 

ÖMER: Rüveyda geliyosan gel ama dedikodu yok!

DENİZ: Aynn 

RÜVEYDA: Öff tamam be geliyom!

Rüveyda bana döndü ve göz kırptı bende başımı sağa sola açılır güldüm. Sırama başımı koydum ve uyumayı denedim ama uyku tutmadı tam arkamı dönücektim ki zil çaldı ve herkes ayaklandı. Rüveyda apar topar yanıma geldi ve bana birşeyler anlatmaya başladı. "Şu R harfi olan bilekliğim yok. Sabah bileğime takmıştım ama şimdi yok, belki kantinde kantine inelim hadi! Dedi ve başımı sallayın gittik. elbet ki bulunur canını sıkma, gidelim çalışan ablalara soralım hadi! "dedim ve başını salladı. Şimdi siz niye diye sorucaksınız çünkü o bilekliği Rüveyda ya babası hediye olduğu ve Rüveyda da aynı Zeliha ve benim gibi babasına çok düşkündür. Zil çaldı ve Rüveyda yı teselli ede ede sınıfa çıktık. İnternethaber.com "Onu benim mutlaka bulmam lazım!" gözleri dolmuş bir şekilde söylemişti. Mert Can bana "noldu niye üzgün?" diye sordu ve bende "onun için çok değerli olan bir bilekliği düşürdü, ondan şimdi çok üzgün" dedim ve Selim cebinden birşey çıkarttı. Bu Rüveyda nın bilekliğiydi "bu o" dedim ve Mertcanın yüzünde bir gülümseme belirdi. Rüveyda'nın omzuna dokundu ve Rüveyda arkasını döndü, döner dönmez bilekliğini görünce ayağa kalktı ve eşliğinde olarak Selim de ayağa kalktı. Ey ve Rüveyda MERTCANA SARILDI !! Ne yaptığına kendi de şaşırmış olmalı ki hemen sarılmayı bıraktı, Yamana döndüm ve o gülüyordu. Öyle güzel gülüyor ki yanağında gamzesi çıktı. Hem mavi gözlü, hem çenesi çok belirgin, hem dudakları kalın, hemde gamzesi var ve çok yakışıklı. Yamanın sevdiği kız çok şanslı olmalı. Bu derste boştu, çünkü bu üç ders coğrafya mış ve hoca bugün okula gelmemiş. Yamana döndüm ve o da bana döndü. Ben söze girmeden o söze girdi ve "bir grubun falan var mı? Çünkü sesin çok güzel kullanarak bir grubun yoksa ben gitar çalıyorum ve Mertcan da bateri solistimiz yok olmak ister misin?" dedi ve şaşkınlıkla ona baktım. "Şaşırdın değil mi ama sesine bayıldım herkeste bayılacaktır buna eminim" dedi ve telefonumu aldı "ne yapıyorsun?" diye sorduğumda bana "telefon numaramı kaydediyorum en geç bu akşam senden haber bekliyorum lütfen hayır deme civciv" dedi ve bende güldüm. 

 "Ömer kanka sakik ol tamam mı kimseye dalmak yok!" Zelihanın sözünden sonra hepimiz güldük. "Bomba  bir haberim var!" dememle bütün gözler bende toplandı, "Yaman sesimi duydu ve çok beğendi, Yaman gitar çalıyomuş ve Mertcan da  bateri beni de gruplarında solist olarak istediler. Bunu kabul ediyim mi? "Sorumla birlikte Rüveyda söze atladı" tabiki kabul et şimdi ara söyle. Ne zaman çalışıcaksınız bende seninle gelebilirmiyim? "Dedi ve Ömer söze attı" hem biz sana senelerdir diyoruz sesin çok güzel diye. İstiyosan kabul et! "Ömerin siteminden sonra Deniz söze başladı" biz sana senelerdir diyoruz 'Nur sesin çok güzel' diye ama bizi dinleyen yok ki"

NUR: Yaman merhaba, grupla ilgili teklifini kabul ediyorum ve Rüveyda da çok güzel keman çalıyor bence kemanda çok güzel olur ne dersin? 

diye yazdım ve anında cevap geldi. Sanki mesajımı bekliyormuş gibi.

YAMAN: Çok sevindim, olur çünkü keman çalan birisi de arıyorduk.Yarın okuldan sonra beraber çıkalım bizim evimizde benim müzik odam var. Gerçekten çok sevindim teşekkür ederim :)

NUR: Peki yarın sizdeyiz o zaman :) 

YAMAN: Peki :)

Ekranı gülerek kapattım ve Rüveydaya söylediğimde sevinçten ölücekti düşünüyorum. Mantıcıdan çıktık ve biraz gezindik. Saat 9 gibi eve gittiğimde babam ve annemle sohbet ettikten sonra duşa girdim. Duşta 15 dakika kadar durduktan sonra üzerimi giyindim ve TUĞKAN-CİVCİV  şarkısını  açtım. Bugün çok yorulmuştum ve saat 11 gibi uyuya kalmışım. 

Lütfen oy verip yorum yazın :) Herkesin bir şansı vardır, benim şansımda sizlersiniz:

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin