ZELİHA'dan
Sahaya geldiğimizde ilk olarak Berk'i gördüm. Beraber hiç söz söylemeden direkt tirübünlere geçtik ve orda konuşmaya başladık. "Nasılsın? Nasıl gidiyor?" dediğinde başımı ona döndürdüm ve "iyiyim iyi gidiyor senin?" diye sordum ve o da "benimde" dediğinde başımı salladım ve ona "sence kim kazanıcak?" dediğimde kendinden emin bir şekilde " bence Yaman kazanır çünkü Yaman senelerdir oynuyor ve ustası oldu" dediğinde bende "bence Nur kazanır çünkü Nurda senelerdir bu oyunu oynuyor " dediğimde "görelim bakalım!" dedi kendinden emin bir edayla ve bende başımı salladım. Oyun başlayınca ikimizde oyuna kendimizi kaptırmıştık ki sohbet etmeye fırsatımız olmadı. "Zeliha beraber şu çimenliklere gidelim mi?" dediğinde bende başımı salladım ve çimenliklere gittik. Çimenliklere gittiğimizde derin bir nefes aldı ve söze başladı " Zeliha ben hissettiklerimi, düşündüklerimi içimde tutamayan bir insanım. Ben ilk defa böyle hissediyorum. Seni görünce kalbim hızlı atıyo, elim ayağım titriyo. Uzun lafın kısası ben sana AŞIK oldum. Benimle çıkar mısın?" dediğinde şok oldum. "Peki kabul ediyorum" dediğimde şok oldu ve "ciddi misin?" diye sorunca "evet gayette ciddiyim.Çıkma teklifini kabul ediyorum!" dedim ve güldü. Ama öyle bir güldü ki yanağında gamzesi çıktı. Maç bitince eve dönene kadar telefonda mesajlaştık ve Nur ile Rüveyda ne olduğunu anladı....
RÜVEYDA'dan
Sahaya geldiğimizde direkt olarak Mert in yanına gittim. "Selam güzellik. Nasıl geçiyor bakalım ?" diye sorunca bende "selam, iyi senin?" diye sordum ve "seninle olduğumda iyi sensizken kötü be güzelim" dediğinde hem utandım hemde sevindim. "Bence maçı Nur kazanıcak" dediğimde hiç kuşkusuz "bence Yaman" dedi ve üstelemedim. "Burdan çıkınca napıcaksın?" sorusuyla birlikte gözlerimi Nur'dan alıp ona çevirdim ve " Denizlerle beraber ilk önce Nurlara sonra da dolaşmaya çıkıcaz, sen?" diye sorduğumda o da "bizde burdan Yamanlarla çıkıp Yamanlara gidicez" dediğinde başımı salladım. Hem maçı izleyip tezahürat verdik, hemde sohbet ettik. Sonda maç bitince "ben gidiyim de Nuru tesell iediyim. Kız çok üzüldü." dediğimde anlayışla başını salladı ve YANAĞIMDAN ÖPTÜ! "GÖRÜŞÜRÜZ SEVGİLİM!" dedi. ÖPTÜ! YANAĞIMDAN ÖPTÜ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS
Teen Fictionİlk görüşte aşka inanır mısınız?...Peki Şansa?... İnsan Şans ile yaşar... Aşk ile ölür... Şans ile Aşk'a şait olalım sizinle... 💫