Rüveyda ile dışarıya çıktık ve Zelihayı beklemeye başladık. Zeliha Berk ile birlikte geldi ve hep beraber arabaya binip gece olmasına aldırmadan sahya gittik. Gidince ben Rüveyda ile basketbol oynamaya başladım ve Zeliha ile Berk çimenlere gittiler. Yaklaşık 10 dakika sonra Zeliha yanımıza üzgün bir şekilde geldi. Berk yoktu. Berk girmişti ama neden? Zeliha yanımıza gelir gelmez soğuk bir şekilde konuştu "hepimiz biliyoruz ki ben asla bir kişiye bu kadar çok aşık olsam bile sadece bir süre beraber olurum ama daha fazla olmam, olamam. Berke dedim ki 'Benden olmuyor Berk. Sevme beni bak önüne. Ben seni üzerim. Ben sevilmeyi hak edecek bir kız değilim.' dedim. Çocuk gözümün önünde ağlamaya başladı ve ' sen nasıl istersen' deyip çektii gitti." dediğinden sonra ikimizde şok olduk. Hem bizi eve bırakması hemde zaman geçirelim diye Deniz ve Ömeri de çağırdık. Onlar gelince olan biteni anlattık ve ikiside dona kaldı. Deniz şaşkınlık içinde küfür ederek potaya basket atıyor, Ömer ve ben yerde oturuyoruz ve etraftakileri izliyoruz, Rüveyda sevgilisiyle mesajlaşıyor, Zeliha çimenlere uzanmış yıldızları izliyor. Ömer birden anlatmaya başladı "Rüya ile buluştuk. Ben kıza aşık oldum. Ben ilk defa aşık oldum Nur." dediğinde başımı ona çevirdim ve "aramıza hoş geldin kardeşim" deyince beraber güldük. Telefonuma gelen mesajla kemdime geldim ve mesaj Berkten di.
BERK: Yaman çok kötü sana ihtiyacı var. GEL!
NUR: 5 Dakikaya geliyorum
Yaman kötüydü. Deniz beni Yamanın evine bıraktı. Kapıyı Berk açtı ve Berk tanıdığımız Berk değildi. Çok kötü bir durumdaydı. Çünkü Zelihayı çok seviyordu. Hiçbirşey demeden Yamanın yanına çıktım. Beni bekliyordu tam komuşmak için ağzımı açmıştım ki "giyinme odamdan kendine kıyafet seç bakalım civciv bu gece beraber uyuyoruz" dediğinde şok içinde giyinme odasına geçtim. Bana oldukça büyük gelen ve elbise givi olan bir tişört giydim ve sarı saçlarımı açık bıraktım. Yatağında oturmuş beni bekliyordu ve bende yatağına onun yanına otırdum. Beni güzel bir şekilde süzdü. "Çok uykum geldi artık uyuyalım" dediğinde başımı salladım ve ikimizde yayağın bir tarafına yattık. "Civciv" dedi "iyi geceler civcivim, benim civcivim" dediğinde güldüm ve "iyi geceler sevgilim, benim sevgilim" dedim ve ikimizde güldük. "Civciv" dedi "iyiki geldin" dediğinde güldüm ve "sevgilim " dedim "iyiki çağırdın" dediğimde güldü ve uykuya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS
Teen Fictionİlk görüşte aşka inanır mısınız?...Peki Şansa?... İnsan Şans ile yaşar... Aşk ile ölür... Şans ile Aşk'a şait olalım sizinle... 💫