Rüveyda'dan
Mert ile birlikte her zaman gittiğimiz kayalıklara gitmiştik. Ama bir sorun vardı. Mert benden birşey saklıyor ve şimdi onu söylemeye hazırlanıyor gibiydi.
"Mert neyin var?" diye sorduğumda gözlerini benden kaçırdı. "Benden birşey mi saklıyorsun? Mert gözlerime bak!" dediğimde utançla bana döndü ama gözlerime bakıcak cesareti bulamadı.
"Yamanla kavga ettik" deyince "merak etme siz kuzensiniz barışırsınız" dediğimde "biz kuzeniz barışırız ama sana birşey söylemem lazım!" dediğinde korkuyla baktım yüzüne.
"Öncelikle şunu söyliyim. Sana hiç inanamayacapın kadar aşığım ve seni çok seviyorum. Biz Yamanla bir iddiaya girdik. Sizin okula ilk geldiğiniz gün biz sizi görmüştük yani ben. Sizi gidip Yamanın amcasına yani müdüre sorduğumda bana yeni nakil olduğunuzu söyledi ve bizim sınıfta olduğunuzu. Bende sizin instagramınızı buldum ve Yamana gösterdim. Yaman Nura bakılı kaldı. Nurun resmine dakikalarca baktı. Galiba Nura o an aşık oldu. Bende bunu anladım ve 'o kız sana bakmaz varmısın iddiasına ama sen yapamazsın' dediğimde sinirlendi. Bana 'kim yapamazmış ben mi? İddiaya varım ama sende bu Rüveyda denen kızı kendine aşık ediceksin' dedi bende tamam dedim. İkimizde sizi birbirimize aşık etmek için iddiaya girdik. Ama sana çok aşık oldum. Benimkisi ilk görüşte aşk olmaya bilir Yaman gibi ama ben sana çok çok çok aşık oldum. Lütfen beni affet i! " dediğinde başımdam aşşağıya kaynar sular döküldü sanki.
Ne yani şimdi biz Nur ile birlikte gerçekten bize aşık olduğunu sandığımız ve bizim de aşık olduğumuz kişilerin bir iddiasına mı maruz kaldık? Şaka gibi. Orada gözlerim doldu ve çok sinirlendim."Siz nasıl insanlarsınız? Hiç mi içiniz acımadı bize 'seni seviyorum' derken. Yalanın da böylesi. Siz yalancısınız. Bak sana ilk ve son kez söylüyorum. Sana ve Yamana. Nurun, benim, Zelihanın hepimizin hayatından çıkın! Şimdi Allah bilir Berk te bir iddiadadır. Sen, siz nasıl insansınız ya!? Seviyorsun sanmıştım! " deyip ayağa kalktım ve çekip gittim. Arkama bile bakmadım.
Elime telefonumu aldım ve ilk olarak Nuru aradım. Bende kendimi uyanık akıllı bir kız olarak bilirdim. Nur ama her zaman saftı. Gözyaşları arasında Nur telefonu açtı. "Alo Nur canım şimdi sadece sen Yaman falan değil sadece sen sahile geliyosun. Yaman bırakmasın sakın. Ali abiye söyle o bıraksın. Sana benimde şimdi öğrendiğim çok kötü gerçekler var onları anlatmam lazım. Zelihalar Ömerleri de arıyorum şimdi hemen gel!" dedim ve "tamam!" dedi aceleci bir sesle. Bunu nasıl yapmışlardı? Hemen Ömeri, Denizi ve Zelihayı aradım. Yaklaşık 10 dakika sonra hepsi geldiler. "Gelin oturalım" dediğimde hep beraber kumlara oturduk. Derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım. "Yaman ve Mert iddiaya girmiş. Okula ilk geldiğimiz zaman bizi görmüşler ve ben ile Nuru tavlamak için iddiaya girmişler. Yani ikiside bizi aslında sevmiyorlar1 Hepsi bir yalanmış! Ya ne kadar saçma ya! Bir iddia ya insanın kulağına çok saçma geliyor!" dememle Nur hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Ömer ve Deniz küfretmeye başladı. Zeliha neye uğradığını şaşırmıştı. Nuru ilk defa bu kadar kötü olmuşken gördük. Çünkü Nur o piçe çok güzel çok saf bir aşk yaşıyordu. Benim de aşağı kalır bir yanım yoktu. "Şuanda Yaman bizde. Sizde bize kalmaya gelir misiniz? Kendimi hiç iyi hissetmiyorum ve Rüveyda'nın da iyi olduğunu düşünmüyorum." diye sorduğunda ikimizde kabul ettik. "Bu kadar piç olucakları aklımın ucundan bile geçmemişti.Şerefsizler" Ömerin küfürleriyle Zeliha ayağa kalktı. " Ya Berkte bana iddia daysa?" dediğinde Nur başını salladı ve hıçkırıklar içinde "olabilir!" dedi sertçe. Sertçe! Karıncayı üzmeye kıyamayan Nur dertçe konuştu. Hepimizin başı ona döndü. Hepimiz o kadar çok şaşırmıştık ki!
Denizler evlerine bizde Nurlara gittik. Eve geldiğimizde Yaman bahçede bekliyordu. Nur çok sinirli bir şekilde ona doğru yürüyüp bağırmaya başladı. "Sen nasıl bir insansın ya? Nasıl bir vicdanın var senin? Hemen git buradan! Bende gerçekten bana aşık olduğunu sanmıştım. GERÇEKTEN BİRBİRİMİZİN ŞANSI OLDUĞUMUZU SANMIŞTIM! Hemen git!" dediğinde Yaman yalvarırcasına "öyle deme ben sana çok aşığım ve orda fotoğrafını gördüğümden beri sana çok aşığım sen benim civciv-"derken sözünü kesti "artık ben YAMAN dşye sende NUR diye bir kişi tanımıyorsun ve ayrıca BEN KİMSENİN CİVCİVİ DEĞİLİM!" dediğinde Yaman ağlayarak gitti.
Hepimiz yerle bir olmuştuk. Bahçede oturduk ve ağlamaya başladık. Zeliha teselli vermiyordu çünkü ne dese boş olacağını o da bizde çok iyi biliyorduk. Nur ayağa kalktı ve sadece çok çaresiz zamanlarda yaptığını yaptı. Yıldızlara bağırdı! "Herkesten,hediyorum! Allahım yardım et! Yıldızlar yardım edin!" diye bağırdığında Zeliha ile beraber ayağa kalktık ve bizde bağırmaya başladık.
Yaklaşık 2 saat boyunca dertleştik. Sonra Nurun odasına çıktık. Nurun yatağı 3 kişiyi alıcak şekilde baya büyük bir yatak. Bunun için beraber uyicaktık. Nur duşa girdi ve yaklaşık 30 dakika sonra giyinmiş, saçlarını kurutmuş bir şekilde yanımıza geldi. Ağlayarak uyuduk! Ağlayarak uyuduk ya inanabiliyor musunuz?
Hiçkimse böyle birşey beklemezdi. Yamana ve Merte çok kızdım. Beni bitiren yer "BWN KİMSENİN CİVCİVİ DEĞİLİM!" yeri oldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS
Teen Fictionİlk görüşte aşka inanır mısınız?...Peki Şansa?... İnsan Şans ile yaşar... Aşk ile ölür... Şans ile Aşk'a şait olalım sizinle... 💫