BÖLÜM 16: SEN BENİ BIRAKIP GİTME

14 5 0
                                    

Bugün okula Yaman gelmemişti. Telefonlarımı da açmıyordu. O kadar çok merak ediyorum ki. Nerede, neden gelmedi, neden telefonlarımı açmıyor, birşey mi oldu, hastalandı mı? Bütün sorular beynimin içinde yankılanıyor. 1 Saatlik teneffüsümüz vardı ve ben o teneffüste Yamanın  evine gidicektim. Cebimden telefonumu çıkarttım, şoförümü aradım ve Yamanın evinin önünde indim. Kapıyı çaldım ve yengesi olduğunu düşündüğüm bir kadın açtı. "Merhaba efendim ben Nur, Yamanın arkadaşıyım. Bugün okula gelmedi ve çok merak ettim. Odasında ise yanına gidebilirmiyim?" diye nazikçe sordum. "Merhaba tatlım ben Yamanın yengesi Nergis. Tanıştığıma memnun oldum. Yaman yukarıda odasında" dediğinde gülerek içeriye girdim ve Yamanın odasına çıktım.

Kapıyı tıklattım ve mutsuz bir şekilde olan Yamanın sesini duydum, "girin!". Kapıyı açtım ve içeriye girdim. Beni görünce şok oldu ve bende şok olmuştum çünkü gözleri ağlamaktan yorgun düşmüştü. Neden ağlamıştı? Beni görünce ayağa kalktı, ve yardım istermişçesine bana sarıldı. "Yaman noldu, neyin var?" sormamla birlikte beni oturtması ve elime bir albüm vermesi bir oldu. "Hani ilk geldiğinde sormuştun ya 'amca mı?' diye, evet amca çünkü benim ailem öldü. Trafik kazası geçirdiler ve öldüler. Ben de amcamlarla kalıyorum. Bugün de onların öldüğü gün. 18 Nisan ölüm günleri. Lütfen Nur sana sadece şunu söylüyorum. Eğer sende beni onlar gibi bırakıcaksan şimdi git!" dediğinde başımdam aşşağıya kaynar sular döküldü sanki. Hiçbişey diyemedim. Annesinin fotoğraflarını gösterdi. Sarı saçlı, uzun boylu çok güzel bir kadındı. Babası siyah saçlı beyaz tenli, mavi gözlü bir adamdı ve çok yakışıklıydı." Lütfen! " dedi" sen beni bırakıp gitme! "  dediğinde ikimizinde gözünden yaş düştü. Öyle sıkı sarıldık ki birbirimize sanki her an gidebilirmişiz de gitmeyelim diye birbirimizi bırakmıyorduk.

Fotoğraflara bakarken şarkı söylemeye başladı. Sesi o kadar çok güzeldi ki insan ömrünün sonuna kadar onu dinlemek istiyordu.

Katilim olur musun yeniden yaşamaya inat *

Serin bir yaz günü sen, kırmızı*

Katilim olur musun yeniden yaşamaya inat*

Serin bir yaz günü sen, kırmızı *

"Sesin çok güzel"  dedim hayranlık içinde." Senin gibi..." dedi. "Yanlış anlama ama biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var." dediğinde anlayışla başımı salladım. Yanağına bir buse kondurdum ve evlerinden çıkıp okula geçtim. Gelir gelmez Rüveydanın yanına gittim.

"Nur kanka iyi misin? "  dediğinde başımı salladım. Bana sarıldı.

Okul çıkışında hep beraber sahaya gittik. Deniz ile birlikte maç yaptık ve ben kazandım. Ama kazandığına sevinemedim bile. Birkaç saat sonra eve gittiğimde mesaj atmıştı.

SEVGİLİM ADLI KİŞİDEN 1 YENİ MESAJ*

YAMAN: Özledim seni...

NUR: Bende seni...

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin