BÖLÜM 14: PİJAMA PARTİSİ

21 7 0
                                    

Yaman beni Zelihalara bırakıcaktı. Arabaya bindik. Yaman arabayı sürüyordu ve birden zikzak yaptı ve istemsizce Yamana doğru kaymak zorunda kalınca başını bana çevirdi ve yanağımdan öptü ve işaret parmağını bana doğru salladı. O kadar çok güzeldi ki  o an ona yeniden aşık oldum. Zelihaların evinin önüne geldiğimizde "herşey için teşekkür ederim civciv" dediğinde omzumu kaldırdım ve "ben ne yaptım ki asıl teşekkür etmesi gereken kişi benim. Teşekkür ederim sevgilim" dedim ve bu sefer isteyerek yanağından öptüm.

Zelihanın odasından içeriye girdim ve "size anlatmam gereken çok güzel şeyler var!" dediğimde ikisi de aynı anda "bende" diye söylediler.

Söze Zeliha başladı. "Beraber onun motoruna bindik ve bana kaskını uzatıp 'al bakalım güzellik' dedi. Bende kaskı alıp onun beline sarıldım. Beraber boş bit evin çatısına çıktık ve ayaklarımızı aşşağıya sarkıtarak saatlerce konuştuk. Ben anlattım o dinledi, o anlattı ben dinledim. Sonra saat ilerlediği için bizde motora bindik ve evimin önüne geldiğimizde yanağımdan öptü" dediğinde ikimizde güldük.

Bu sefer anlatma sırası Rüveydaya geçtiğinde anlatmaya başladı " bizde Mertin arabasına bindik ve beraber aynı sahile gittik. Sahilde ben bir deniz kabuğunun yarısını buldum ve belki inanamaya bilirsiniz ama o da aynı deniz kabuğunun yarısını buldu. O kadar çok güzeldi ki o anda 'seni seviyorum sevgilim' dedim ve o da 'bende seni seviyorum sevgilim ve hep seveceğim' dedi." dediğinde" vayy be şekil" Zelihanın sözüyle hep birlikte kahkaha attık.

En son sıra bana gelince olanları anlattım ve ikisi de "oooo" yapmaya başladılar. O akşam Zelihalarda kaldık ve sabaha kadar sohbet ettik.

İYİ GECELER🖤

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin