Zeliha ve Rüveydayla konuşmayı bitirdikten sonra ekrandan saate baktım ve saat gecenin 4'üydü. Sabah saat 8 de okulum vardı ve sadece 4 saatlik bir uyku hakkım vardı. Telefonumu şarja taktım. Omzumdan bir karış aşşağıda olan sarı saçlarımı ördüm ve yatağıma yattım. Her geceki gibi tavanımla 10 dakika boyunca bakıştıktan sonra kendimi uykunun kollarına verdim.
Ben Nur, NUR AKAY. Herkes tarafından çok bilindik ve sevilen Akay ailesinin son varisiyim. Saat 8 de telefonumun sinir bozucu alarmj ile kalktım. Homurdana homurdana o nefret ettiğim okul üniformamı giydim, ördüğüm sarı saçlarımı açık bıraktım, ayaklarıma siyah spor ayakkabılarımı geçirdim. Telefonumla çantamı kaptığım gibi odamdan dışarı çıktım. Merdivenlerden indim. Her sabahki gibi kapıda beni bekleyen şoförüm Ali abiye selam verdim ve beraber arabaya bindik. 10 Dakika sonra okula vardığımızda Ali abiye teşekkür ettim ve kapıda uykulu bir şekilde beni bekleyen Zeliha ve Rüveydanın yanına gittim. Üçümüzünde çok uykusu vardı ve sınıfa girene kadar hiç konuşmadık. Sınıfa girince genel selamımız olan "okuldan nefret ediyorum" diye selamımızı verdikten sonra en arka sırada bizi bekleyen vazgeçilmezlerimiz olan Ömer ve Denizin bizi alkışlamasıyla birlikte sıramıza oturduk. Rüveyda benim yanımda Zeliha ise ön sıramızda oturuyodu. Oturur oturmaz karşımda Ömer ve Deniz ikilisini bulmam bir oldu. Ömer "Durun tahmin ediyim yine sabahlara kadar konuştunuz ve şimdi hepiniz uykudan geberiyosunuz." dedi ben esnediğimde Deniz "Evet kardeşim doğru bilmişsin sabahlara kadar konuşmuşlar ve şuanda uykudan geberiyorlar." dedi. Tam o sırada kapıdan içeriye coğrafya hocası semra hoca girdi ve hepimiz ona selam verdik. 1.Ders bittikten sonra biz Rüveydayla uykumuzu almıştık ama Zelihanın hala uykusu vardı." Nur kanka gel beraber lavaboya gidelim saçlarımı düzeltmem lazım" dedi bende başımı salladım ama Zeliha hala uyuyodu ve ona sorma gereği duymadan çıktık. "Duydun mu 12/A dan Ender ile 12/C den serhat çıkıyomuş" Rüveydanın sözüyle gözlerimi ona çevirdim " hayır duymadım çıksınlar bakalım nereye kadar" dememle rüveydanın başını evet anlamıyla sallaması bir oldu. Lavaboya girdik tam Rüveyda saçlarını düzeltiyo du ki çığlık sesi duyduk. Ne olduğunu anlamadan herkesin bağırış çağırışlarıyla ve etrafı saran dumanla anladım ki okulumuzda yangın vardı. Rüveydanın kolundan tuttuğum gibi merdivenlerdeki kalabalığın içine girdik. O kadar bağorış, itiş kakış vardıbki yürüyemiyoduk bile tam adım atacağım sırada Rüveydayla birlikte yere düştük ve ben bileğimi burktum. Rüveyda elimden tuttu ve beni kaldırdı. O anda birşeyler söyledi ama o kadar sesten hiçbirşey duymadım. Topallayarak yürümeye başladım ve yaklaşık 15 dakika sonra duman alan okulumuzdan çıkmayı başardık. Bahçede ağlayanlar, arkadaşlarını ariyanlar, sakin olması için bağıranlar, sarılanlar olmuştu ve yine çok kalabalıktı. Zeliha, Ömer ve Denizi bulmalıydık. Cebimden telefonumu çıkarıp Denizi aramam bir oldu. 5. Çalışta açtı "Alo Deniz nerdesin? Ömer ve Zeliha yanında mı?" dedim telaş içinde "sahanın önündeyiz evet yanımdalar" dedi ve telefonu kapattım. Rüveydaya döndüm ve "sahanın önünde beraberlermiş, hadi" dememle sahaya koşmamız bir oldu. Her adım attığımda sağ bileğim acıyordu. Zelihayı görür görmez sarıldım. "İyi misiniz bişeyiniz varmı?" dedim ve Zeliha "İyiyiz sizin birşeyiniz varmı?" dedi ve ikimizde başımızı olumsuz anlamda salladık. "Abi o neydi öyle ya çok korktum. Kızlar Deniz bize geliyo ve sizde geliyosunuz itiraz istemiyorum!" Ömerin söylediğiyle üçümüzde evet anlamında başımızı salladık. Deniz müdüre haber vermek için gitti. Bende tam adın atıcaktım ki yere düştüm. "Hii Nur canım iyi misin?" Rüveydanın sorusuyla birlikte başımı hayır anlamında salladım. "Bileğim çok acıyo" dedim ve Rüveydayla Zeliha beni ayağa kaldırdılar. "Kızlar şoför geldi hadi arabaya" Ömerin bağırışlarıyla arabaya doğru gittik, yaklaşık 15 dakika sonra kendimi Ömerin odasındaki koltuklarda buldum. "Olum o neydi lan!" Denizin bağırışıyla kendime geldim. "Ben çok korktum bi de Nur merdivenlerde düşünce dahada panik yaptım yanımızda Zelihada yoktu zaten" Rüveydanın sitemiyle birlilte anında Zelihadan cevap geldi "Abi uyuyodum birden bu mal Denizin bağırışlarıyla uyandım bide baktım herkes bağırıyo ne olduğunu anlamadan kendimi sınıfın ortasından sahanın önünde buldum neye uğradığımı şaşırdım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS
Fiksi Remajaİlk görüşte aşka inanır mısınız?...Peki Şansa?... İnsan Şans ile yaşar... Aşk ile ölür... Şans ile Aşk'a şait olalım sizinle... 💫