BÖLÜM 30:

18 6 0
                                    

Zeliha'dan
Konser bittikten sonra Berkin motoruna binip birlikte bir gölün kıyısına gittik. Göl boş ve çok büyüktü. Yerde piknik örtüsü seriliydi ve üzerinde piknik sepeti vardı.
Elimi tuttu ve ilk olarak gölün kıyısına gittik. "Napıcaz?" diye sorduğumda eğildi ve yerden taş topladı. "Küçükken burayı çok severdim. Hala seviyorum aslında. Gölde taş sektirirdim. Çok zevkli olurdu." dediğinde "dikkatli ol ama taş sektirmede çok iyiyimdir." dediğimde kahkaha attı. "görelim güzelim" dedi.

İlk taşı sektirdim. 6 Sekti, sıra ona gelince o da sektirmek için hazırlandı ve sektirdi. Tamı tamına 7 sektirdi. "Ama yaa!" diye söyledim. Yaklaşık yarım saat boyunca hep taş sektirdik.

Acıktığımızı anlayınca serili olan örtünün üzerine oturduk ve ben içerisindeki yemekleri çıkartmaya başladım. Yemeğimizi yedik, örtüyü sirkeledim ve benim kucağıma başını koyarak uzandı. Ben onun saçlarını okşadım o ise gökyüzüne baktı ve konuşmaya başladı.

"Haftaya hayatımızın sınavı var!" dedi
"Sorma!" dediğimde güldü
"Sınavı kazanamazsan napıcaksın?" diye sorduğunda iç çektim.
"Babam beni yanına almayı düşünüyo" dediğimde güldü.
"Ben büyük ihtimalle kazanamicam ve bende babamın yanında işe giricem." dediğinde başımı salladım.

Saatlerce başı dizimde uzandı sohbet ettik, ben saçını okşadım. Hava kararınca motora bindik ve beni evimin önüne bıraktı. "Seni seviyorum çok güzel bir gündü. Kendine iyi bak güzelim" dediğinde yanağımdan öptü. "Bende seni seviyorum sende kendine iyi bak sevgilim." dedim ve eve gittim. Eve girince sıcak bir duş aldım, giyindim ve uykuya daldım.

Rüveyda'dan

Konser bitince Mert ile beraber cafeye  gittik. 3 saat sonra hava karardı ve beni bir bahçeye götürdü.

"Gözlerimi ne zaman açmayı düşünüyorsunuz Mert bey?" diye sorduğumda "bekle az kaldı!" dedi.
Gözlerimi açtığımda şok oldum. Açık hava sineması yapmıştı. O kadar güzeldi ki...

Sevinçle boynuna sarıldım. "Seni seviyorum sevgilim..." dediğimde belimden sarıldı. "Seni seviyorum sevgilim..." dedi.

Beraber koltuklara oturduk. Bana sarıldı ve film başladı. "Haftaya sınav var!" dediğinde başımı salladım. "Ve ben çok korkuyorum." dediğimde alnımdan öptü ve "korkma sevgilim..." dedi.

Beraber filmi izlemeye başladık. Saatler sonra film bitti ve arabasına binip beni evime bıraktı. "Sen şimdi yorgunsun dur. İyi geceler sevgilim..." dedi. O her "sevgilim" dediğinde ona yina aşık oluyorum. Yanağımdan öptü  ve bende eve girdim. Girer girmez pijamalarımı giydim ve mesaj yazmaya başladım.

RÜVEYDA: Çok güzel bir gündü. Herşey için teşekkür ederim. Şimdi uyumam lazım. Seni seviyorum sevgilim...

MERT: Bende seni herşeyden çok seviyorum sevgilim...

Bu bölüm biraz kısa oldu biliyorum çünkü düşünmekten ne yazacağımı şaşırıyorum. Bunun için özür dilerim. Yarın yeni bir bölüm atıcam. İyi geceler.

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin