BÖLÜM 8: İYİ GECELER SEVGİLİM

20 6 0
                                    

RÜVEYDA'dan

Şarkıyı çaldıktan sonra Nur lar gitti ve biz Mert ile beraber gittik. Mert beni kayalıklara götürdü. Ne olduğunu anlamadan derin bir nefes aldı ve söze başladı "Rüveyda ben... ben, BEN SANA AŞIK OLDUM... BENİMLE ÇIKAR MISIN?" Dediğiyle hem sevindim , hemde şaşırdım. "Eee cevabın ne?" diye sorduğunda kendime geldim ve "evet... evet, teklifini kabul ediyorum. Bende seni seviyorum..." dediğimde bana SARILDI!. Tamam bir sarılma deneyimimiz olabilirdi o yanlışlıklaydı. Aslında biz artık sevgiliyiz. Bende ona sarıldım. Kayalıklarda oturduk. Suyun dalgalara vuruşunu izledik. Tam hayallerimdeki gibiydi. Ayağa kalkıp bağırmak istiyordum " GÖRDÜN MÜ İSTANBUL? MERT BANA ÇIKMA TEKLİFİ ETTİ! MERT BENİ SEVİYORMUŞ! MERT RÜVEYDAYI SEVİYOR!RÜVEYDA MERTİ SEVİYOR!" diye bağırmak istiyordum. O anda bir şarkı başladı. Bu benim en sevdiğim şarkılardan biriydi. 

BELKİ ÜSTÜMÜZDEN BİR KUŞ GEÇER*

KANADINDAN BİR TÜY DÜŞER*

İNER DÖNE DÖNE GÖKYÜZÜNDEN*

HİÇBİR YÜZ GÜZEL DEĞİL SENİN YÜZÜNDEN*

Son kısmı beraber söyledik ve güldük. O anda hava kararmaya başladı ve ben üşüdüm. Üşüdüğümü görünce ceketini çıkarttı ve bana verdi. "Sen üşiceksin ama?" dediğimde bana uzun uzun baktı ve "ben senin yanındayken üşümüyorum" dediğinde ona bir kez daha aşık oldum.Hava soğumaya başlayınca o güzel kayalıklardan kalkmak zorunda kaldık ve arabaya bindik. Tam gidiyorduk ki arabayı durdurdu. Arabadan indi ve 5 dakikalığına ortadan kayboldu. Geldiğinde elinde beyaz gül vardı. Bana çiçek almıştı. 

Çiçeği bana uzattı ve "senin kadar güzel olmasalarda" dedi ve çiçeği elinden alıp kokladım."Çok teşekkür ederim. " dediğimde "rica ederim"dedi . Evimin önüne geldiğimizde tam inicektim ki kolumdan çok nazik bir şekilde tuttu. "Teşekkür ederim" dediğinde şaşkınca "ne için?" diye sorunca "teklifimi kabul ettiğin için... Benim sevgilim olduğun için....Bu kadar güzel olduğun için..." dediğinde utandım ve "g-görüşürüz" dediğim gibi arabadan indim.Hala inanamıyorum. Eve girdim ve annemle babama selam verip odama çıktım. 

MERT KİŞİSİNDEN 1 YENİ MESAJ*

MERT: Çok güzel bir gündü... Her şey için çok teşekkür ederim...:)

RÜVEYDA: Bence de çok güzel bir gündü ve asıl ben teşekkür ederim:)

MERT: İYİ GECELER SEVGİLİM :)

RÜVEYDA: İYİ GECELER SEVGİLİM :)



Rüveyda ve Mert çiftimiz bence çok tatlı. SİZİ SEVİYORUM ŞANSLARIM :)

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin