7ο κεφάλαιο

417 25 5
                                    

Alex's POV.

Βρισκόμαστε στο κρεβάτι μου. Μετά τα χθεσινά δεν ήθελα να την αφήσω μόνη της οπότε την έφερα να κοιμηθεί μαζί μου στο κρεβάτι μου.
Κάθομαι και την χαζεύω. Είναι τόσο όμορφη. Έχει μακρυά κάστανα μαλλιά και ένα αγγελικό πρόσωπο. Ζουμερά κατακόκκινα χείλη και μακριές σκούρες βλεφαρίδες.
Θα μπορούσα να την κοιτάζω για ώρες.
Ανοίγει τα μάτια της. Αυτά τα όμορφα, σχεδόν μαύρα, μάτια της. Είναι κόκκινα από το χθεσινό κλάμα μα παραμένουν όμορφα.

Νεφέλης POV.

Ανοίγω τα μάτια μου και το πρώτο πράγμα που βλέπω είναι τον Άλεξ να με κοιτάει.

Α: Καλημέρα όμορφη, πως εισαι;
Ν: Καλημέρα Άλεξ...

Λέω κάπως απόμακρα καθώς ανασηκώνομαι.
Τα μάτια μου τσούζουνε, έχω πολύ έντονο πονοκέφαλο και τα χέρια μου πονάνε φριχτά.

Α: Πως είσαι;

λέει και μπορώ να διακρίνω τον ανησυχητικό τόνο που έχει στην φωνή του.
Κοιτάζω τα χέρια μου.

Ν: ....Πώς θες να ειμαι; λέω και τον κοιτάζω κατάματα.

Κατεβάζει το κεφάλι του ως ένδειξη κατανόησης μα το σηκώνει σχεδόν αμέσως.
Τα μάτια του είναι βουρκωμένα.


Α: Νεφέλη πραγματικά χίλια συγνωμη για εχθές. Συγνωμη για αυτό που σου προκάλεσα. Δεν ξέρω τι έχεις περάσει και δεν σε πιέζω να μου πεις. Δεν έκανες τίποτα λάθος καιγω σου φέρθηκα πολύ αισχρά και σκληρά πράγμα που πραγματικά δεν ήθελα. Συγν-

Του πιάνω το χέρι και του σκάω ένα μικρό χαμόγελο. Αμέσως τα μάτια του γυαλίζουν και μου χαμογελάει και εκείνος.

Ν: Η ψυχή μου είναι διαλυμένη. Δεν φταις εσύ σε αυτό.

Του λέω και δείχνει να έχει όλη του την προσήλωση σε εμένα.

Ν: Έχω περάσει δύσκολες καταστάσεις. Καταστάσεις που δεν νομίζω να ξεπεράσω ποτέ. Ότι έχω περάσει με έχει διαμορφώσει στον άνθρωπο που είμαι σήμερα.

Καθώς μιλάω, ξαφνικα ο Άλεξ με αγκαλιάζει . Παραξενεύομαι πολύ μα για κάποιον λόγο ανταποδίδω; Δεν ξέρω. Νιώθω πως μπορώ να του ανοιχτώ μα κάτι με κρατάει πίσω.
Μετά από λίγο τον σπρώχνω απαλά και δεν μιλάει κανένας από τους δύο. Το μόνο που κάνει είναι να μου χαμογελάσει.
Σηκώνεται από το κρεβάτι και μου δίνει το χέρι του ώστε να σηκωθώ καιγω. Του δίνω το χέρι μου και με τραβάει απαλά κοντά του. Με καθοδηγεί προς το μπάνιο και με βάζει να κάτσω σε ένα σκαμνάκι που βρίσκεται εκει. Βγάζει από ένα ντουλαπάκι οινόπνευμα, και γάζες.
Κάθεται δίπλα μου και μου κάνει νόημα να του δώσω τα χέρια μου και το κάνω.

Δεν είμαι παράξενη....απλά ξεχωριστή.Where stories live. Discover now