29ο κεφάλαιο

244 19 4
                                    


Νεφέλης POV

Μπαίνω στο σπίτι και κοιτάζω γύρω γύρω. Ησυχία κυριαρχεί και ο Άλεξ είναι άφαντος. Προχωράω προς τα μέσα και στα αριστερά μου βρίσκεται η κουζίνα. Πάνω στο τραπέζι βρίσκεται ένα άδειο μπουκάλι βότκας και ένα πακέτο τσιγάρα. Σαστίζω για λίγο μα συνεχίζω να προχωράω στον διάδρομο.
Κατευθύνομαι προς την κρεβατοκάμαρα του Άλεξ. Αυτό που βλέπω με κάνει να πέσω στα γόνατα. Ξαφνικά η Βαλέρια ανοίγει τα μάτια της και γυρίζει να με κοιτάξει.

Β: Ω Νεφέλη πως και από εδώ; λέει γεμάτη ειρωνεία.
Ν: Πόσο καριολα παίζει να είσαι....; λέω και με το ζόρι βγαίνει η φωνή μου.

Σηκώνεται και κατευθύνεται προς το μέρος μου. Σκύβει ώστε το πρόσωπο της να είναι αντικριστά στο δικό μου

Β: Αγάπη μου μην κατηγορείς εμένα. Ο Άλεξ μου ρίχτηκε πρώτος και ειδικά από την ημέρα που έφυγες με παρακαλάει για να είμαστε ξανά μαζί. Οπότε ποιος είναι ο καριόλης σε αυτή την υπόθεση; λέει και με προσπερνάει πηγαίνοντας στην κουζίνα.

Έχω παγώσει στην θέση μου. Πλέον δεν μπορώ καν να κλάψω. Απλά νιώθω ένα κενό μέσα μου. Θέλω να τελειώσει η ζωή μου δεν αντέχω άλλο. Πώς μπόρεσα να σκεφτώ να του ζητήσω και συγγνώμη. Με πρόδωσε δεύτερη φορά συνεχόμενη. Δεν θα το ανεχτώ άλλο αυτό.

Τρέχω έξω από σπίτι χωρίς να πω τίποτα. Τραβάω το κολιέ που μου είχε πάρει ο Αλεξ από τον λαιμό μου και το πετάω στην άκρη δρομου.
Συνεχίζω να τρέχω στους δρόμους και αυτή την φορά τα δάκρυα κάνουν την εμφάνισή τους. Πονάω μέσα μου. Πονάω τόσο πολύ που απλά θέλω να μου ξεριζώσω την καρδιά. "Αυτό ήμουν για εκείνον; Μια απλή ξεπέτα?!" Σκέφτομαι μέσα μου και δεν βλέπω που πάω.

Ετσι όπως τρέχω πέφτω πάνω σε κάποιον.
Πάω να φύγω μα με κρατάει.

Λ: Νεφέλη; λέει και μου σηκώνει το κεφάλι

Δεν έχω το κουράγιο να απαντήσω απλά κλαίω με όλη μου την δύναμη. Με παίρνει στην αγκαλιά του.

Λ: Έλα ηρέμησε. Όλα καλα θα πάνε από εδώ και πέρα. Όλα καλα.

Λέει και ξαφνικά νιώθω ένα τσίμπημα στον λαιμό μου. Πετάγομαι μα με κρατάει σφικτά κοντά του. Αρχίζω να ζαλίζομαι και να σκοτεινιάζουν τα πάντα γύρω μου μέχρι που έχασα τελείως τις αισθήσεις μου.

Δεν είμαι παράξενη....απλά ξεχωριστή.Where stories live. Discover now