48ο κεφάλαιο

287 16 0
                                    

Νεφέλης POV


Έχει περάσει περίπου ένας μήνας από το βράδυ που ο Άλεξ μου έκανε πρόταση γάμου. Έχουμε ξεκινήσει ήδη τις ετοιμασίες. Τον χώρο που θα γίνει ο γάμος, τα προσκλητήρια και γενικότερα τα βασικά. Λέμε να κάνουμε τον γάμο τον Αύγουστο που είναι ένας μήνας σχεδόν μακριά. Ανυπομονώ τόσο για την μέρα εκείνη μα αυτή την στιγμή κάτι άλλο κυριαρχεί στο μυαλό μου που εδώ και αρκετό καιρό ψάχνω τον τρόπο για να το πω στον Άλεξ. Πως λες στον αγαπημένο σου ότι...
Τις σκέψεις μου διακόπτει η φωνή του Άλεξ που έρχεται στο δωμάτιο.

Α: Κάτι έχεις εσύ σήμερα. Λέει σοβαρός.
Ν: Όχι όχι δεν έχω τίποτα. Λέω νευρικά.
Α: Ρε μωρό μου τι έχεις; Εχεις αγχωθεί με τις ετοιμασίες του γάμου;
Ν: Ναι. Ναι αυτό είναι. Έχω αγχωθεί με τις ετοιμασίες.

Δεν μ'αρέσει να του λέω ψέματα μα δεν είμαι έτοιμη ακόμα να του το πω. Έρχεται και κάθεται δίπλα μου και με βάζει στην αγκαλιά του.

Α: Δεν θέλω να αγχώνεσαι. Όλα τέλεια θα πάνε εντάξει;

Απλά χώνομαι περισσότερο στην αγκαλιά του και μένουμε και οι δύο αμίλητοι για αρκετή ώρα.

Α: Ξέρω τι θα σε χαλαρώσει.

Ξαφνικά σηκώνεται από δίπλα μου και τον βλέπω να κατευθύνεται στην κουζίνα.

"Πρέπει να του το πεις Νεφέλη" μονολογώ απο μέσα μου και εκείνη την ώρα έρχεται με δύο ποτήρια κρασιού και το αγαπημένο μου είδος κρασιού. Κόκκινο ημίγλυκο. Τα αφήνει στο τραπέζι και ξανακάθεται δίπλα μου.

Α: Πάντα σε χαλαρώνει λίγο κρασί. Χαμογελάει και ανοίγει το μπουκάλι.

Πάει να μου βάλει μα τον σταματάω.

Γυρίζει και με κοιτάει παραξενεμένος.

Ν: Να εγώ.. Δεν γίνεται να πιω.
Α: Γιατί; Τι συμβαίνει Νεφέλη;
Ν: Πότε μια γυναίκα απαγορεύεται να πιει αλκοόλ Άλεξ;...
Α: Όταν είναι εγκ- γουρλώνει τα μάτια του και με κοιτάζει έντονα.
Α: ΕΙΣΑΙ ΕΓΚΥΟΣ?!

Δεν είμαι παράξενη....απλά ξεχωριστή.Where stories live. Discover now