40ο κεφάλαιο

292 17 2
                                    


Alex's POV

Έχω σηκωθεί εδώ και λίγες ώρες και έχω πάει όλα μας τα πράγματα στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου, το οποίο έφερα από το σπίτι μου προχθές με όλα μας τα πράγματα ώστε να μην καθυστερήσουμε όταν θα έφτανε η ώρα να φύγουμε. Έχω ενημερώσει τους γιατρούς και έχω υπογράψει κάποια χαρτιά που χρειάστηκαν και το μόνο που μένει είναι να ξυπνήσει η Νεφέλη και να φύγουμε. Είναι 8 το πρωί και όσο και αν θέλω να την αφήσω να ξεκουραστεί όσο χρειάζεται δεν μπορώ. Το άγχος με έχει κάνει πολύ νευρικό και τσιτωμένο και το μονο που θέλω ειναι να φύγουμε από εδώ. Πάω ξανά στο δωμάτιο της και την χαϊδεύω απαλά στο μάγουλο. Σκύβω και την φιλάω στον κρόταφο και τότε είναι που ανοίγει σιγά σιγά τα ματάκια της.

Α: Καλημέρα όμορφη, της λέω και μου χαμογελάει.
Ν: Καλημέρα, τι ώρα είναι;

Με ρωτάει με αυτή την αγουροξυπνημένη φωνή της και είναι τόσο γλυκιά.

Α: Είναι 8 η ώρα. Ξέρω νωρίς μα αν θυμάσαι πρέπει να φύγουμε το συντομότερο δυνατόν πιο γρήγορα.
Ν: Ναι σωστά.

Λέει και σηκώνεται γρήγορα μα ζαλίζεται και στηρίζεται πάνω μου.

Α: Ήρεμα. Είσαι αδύναμη ακόμα.
Ν: Ναι ξέρω μην ανησυχείς.

Παίρνει τα ρούχα της και πάει στο μπάνιο. Την περιμένω καθισμένος στην καρέκλα και μετά από λίγο βγαίνει.

Α: Έτοιμη;
Ν: Έτσι πιστεύω.

Λέει και μπορώ να καταλάβω πως και εκείνη ανησυχεί για το τι θα ακολουθήσει από εδώ και πέρα.
Την πλησιάζω. Πιάνω τις παλάμες της και τις φέρνω κοντά στο στόμα μου.

Α: Ξέρω πως ανησυχείς μα όλα καλά θα πάνε εντάξει;

Μου γνέφει και της φιλάω απαλά τα χέρια. Μου χαμογελάει και κατεβάζει τα χέρια της. Κατευθύνομαι έξω από το δωμάτιο και με ακολουθεί. Αποχαιρετάμε τους υπεύθυνους και τους γιατρούς που την φρόντιζαν και βγαίνουμε έξω από το νοσοκομείο.

Ν: Θα πάρουμε ταξί; Και για μια στιγμή. Που είναι τα πράγματα μας;

Κοιτάει πανικόβλητη γύρω της μα την πιάνω από τους ώμους κάνοντας την να με κοιτάξει κατάματα.

Α: Νεφέλη ηρέμησε. Έχω φέρει το αυτοκίνητο μου από το σπίτι και τακτοποίησα τα πράγματα μας προτού ξυπνήσεις. Έχω πάρει όλα μας τα ρούχα από το σπίτι και όλα τα απαραίτητα. Ηρέμησε τα έχω βολέψει όλα εγώ εντάξει;

Δεν είμαι παράξενη....απλά ξεχωριστή.Where stories live. Discover now