10ο κεφάλαιο

360 22 1
                                    

Αφού μπούμε στο σπίτι αποφασίζω να πάω να ξαπλώσω μιας και νιώθω κουρασμένη.

Α: Που πας; Με ρωτάει ο Αλεξ.
Ν: Να ξαπλώσω. Νιώθω κουρασμένη.
Α: Α...εντάξει να πας, λέει κάπως... απογοητευμένος;
Ν: Ναι...πάω λοιπόν.

Λέω και πάω να φύγω μα η φωνή του με σταματάει.

Α: Αν χρειαστείς κάτι θα είμαι εδώ.

Του γνέφω και προχωράω προς το δωμάτιο.

Ξαπλώνω στο κρεβάτι και μέσα σε λίγα λεπτά έχω αποκοιμηθεί.

Alex's POV

Κάθομαι και την χαζεύω ενώ κοιμάται. Κάποιοι θα το θεωρούσαν λίγο περίεργο αυτό. Μα. Είναι τόσο όμορφη.
Ετσι όπως την σκανάρω με τα μάτια μου ακούω το κινητό μου να χτυπάει όποτε φεύγω γρήγορα από το δωμάτιο πριν προλάβει να ξυπνήσει.

Πάω στη κουζίνα και το σηκώνω.

Α: Παρακαλώ;
?: Γεια σου μωρό μου.

Στο άκουσμα της φωνής της θυμός με κυριεύει και θέλω να τα σπάσω όλα.

Α: Τι στο διάολο θες και πως βρήκες τον αριθμό μου; λέω και ακούγεται η ένταση στην φωνή μου.
?: Τι έπαθες Άλεξ μου; Δεν χάρηκες που με ακουσες; λέει και αρχίζει να γελάει ειρωνικά.
Α: Όχι δεν χάρηκα. Τι στον πούτσο θες;
?: Απλά να δω τι κάνεις θέλω μωρό μου. Και να σε ενημερώσω πως θα σου κάνω μια πολύ ωραία έκπληξη.
Α: Οπως; της λέω με ειρωνεία.
?: Θα σε επισκεφτώ βρε χαζούλι.

Νιώθω πως δεν με ελέγχω.

Α: Μην τολμήσεις να πατήσεις το πόδι σου εδω. Κατάλαβες μωρή πουτανα;
?: Μα Αλε-

Δεν την αφήνω καν να ολοκληρώσει και της το κλείνω.
Το κεφάλι μου θα εκραγεί. Δάκρυα θυμού και οργής αρχίζουν να κυλάνε στο πρόσωπό μου. Σπάω ότι υπάρχει πάνω στο τραπέζι.

Νεφέλης POV

Ξυπνάω από το άκουσμα γυαλιών να σπάνε. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και κατευθύνομαι προς την πηγή της φασαρίας. Φτάνω στην κουζίνα.
Αντικρίζω τον Άλεξ να κλαίει και να κάνει σαν τρελός. Δεν ξέρω τι να κάνω.

Ν: Άλεξ!

Του λέω δυνατά μα δεν με ακούει. Είναι λες και δεν έχει καταλάβει πως βρίσκομαι καιγω μαζί του.
Τον πλησιάζω κιαλλο και φωνάζω

Ν: ΑΛΕΞ!

Σταματάει ότι κάνει και με κοιτάει. Τα μάτια του είναι κατακόκκινα και το υπέροχο πράσινο χρώμα των ματιών του έχει μετατραπεί σε μαύρο.
Με πλησιάζει απότομα και τρομάζω μα δεν κάνει κάτι. Απλά κάθεται και με κοιτάει ενώ δάκρυα κυλάνε ακόμα από τα μάτια του.

Α: Φιλά με.

Λέει και στην φωνή του ακούγεται πως είναι έτοιμος να σπάσει..

Ν: Άλεξ τι λες;.. λέω κάπως σοκαρισμένη καθώς με έπιασε απροετοίμαστη.
Α: Φίλα με Νεφέλη...σε παρακαλώ.

Δεν μπορώ να τον βλέπω έτσι οπότε υπακούω.

Γερνω κοντά του και τα χείλια μας αγγίζουν. Με σφίγγει στην αγκαλιά του και με φιλάει γλυκά. Με φιλάει με τόσο συναίσθημα. Λες και παίρνει δυνάμεις από αυτό. Καθώς φιλιόμαστε νιώθω τα δάκρυα του στο πρόσωπό μου κάτι που με κάνει πολύ ευάλωτη για κάποιον λόγο. Νομίζω δένομαι μαζί του.
Μετά από λίγο απομακρύνεται από τα χείλη μου και με κοιτάει κατάματα. Μου δίνει ένα απαλό φιλί στο μέτωπο και αρχίζει να κατευθύνεται προς την πόρτα. Την ανοίγει και φεύγει.

Στέκομαι για λίγα λεπτά ακίνητη και κοιτάω την πόρτα που έχει κλείσει πίσω του.
Ξεσπάω. Αρχίζω να κλαίω. Αλλά δεν ξέρω το γιατί.
Γιατί με επηρεάζει τόσο γαμωτο;
Μαζί του νιώθω πιο ευάλωτη. Πιο αδύναμη. Τόσο καιρό είχα μάθει να είμαι πιο δυνατή. Προσπαθούσα να μην αφήσω τίποτα και κανεναν να με επηρεάσει. Μπορεί να είχα αδύναμες στιγμές μα τις περισσότερες φορές ήμουν δυνατή. Μαζί του νιώθω πως μπορώ να αφεθώ και να επιτρέψω στον εαυτό μου να νιώσει. Δεν μπορεί να γίνει όμως αυτό. Όχι.

Αυτός θα είναι η καταστροφή μου.

Alex's POV

Περπατάω στους δρόμους χαμένος. Η ψυχή μου έχει γαμηθεί για ακόμη μια φορά. Γιατί με πήρε γαμωτο; Τι άλλο θέλει από την ζωή μου πια;
Φτάνω μπροστά από το παλιό ψυχιατρείο. Μπαίνω μέσα και πάω στο δωμάτιο 125. Κάθομαι πάνω στο κρεβάτι.
Κλείνω τα μάτια μου και δακρύζω.
"Δεν θα αντέξω να χάσω και εκεινή" λέω αναφερόμενος στην Νεφέλη.
" Με κάνει να ξεχνάω το παρελθόν". Λέω καθώς αγγίζω τα χοντροκομμένα σχοινιά. Σηκώνομαι και πάω να φύγω μα ακούω βήματα. Κάποιος βρίσκεται εδώ μέσα. Βγαίνω από το δωμάτιο και κατευθύνομαι πιο βαθιά μέσα στο κτήριο.
Βρίσκομαι στο τέλος του διαδρόμου. Είναι αρκετά σκοτεινά. Δεν μπορώ να δω τίποτα και αποφασίζω να γυρίσω. Νιώθω κάτι βαρύ να με χτυπάει στο κεφάλι και όλα μαυρίζουν γύρω μου.


○○○○○○○○○○○○○○○●●●●●●●●●●●●●●
Πολλές εξελίξεις. Ποιος μπορεί να ήταν στο τηλέφωνο που να αναστάτωσε τόσο τον Άλεξ και τι δουλειά έχει στο ψυχιατρείο;👀

Δεν είμαι παράξενη....απλά ξεχωριστή.Where stories live. Discover now