Βαλέριας POV
Βρίσκομαι στη ταράτσα και καπνίζω. Σκέφτομαι τι σκατά θα κάνω με τον Αλεξ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα τον αφήσω έτσι με αυτή την σκρόφα.
Αποτι έμαθα γύρισε από Νέα Υόρκη και βγήκε με την μικρή. Τι στο καλο της βρίσκει δεν καταλαβαίνω. Εγώ είμαι κάλλιστα καλύτερη από αυτή και τον Άλεξ τον εχω στο χέρι μου. Δεν ξεχνιούνται έτσι οι αγάπες.
Αποφασίζω να σηκωθώ και να πάω στο διαμέρισμα .
Μόλις μπαίνω μέσα η έντονη μυρωδιά του αλκοόλ γεμίζει τα ρουθούνια μου και η ατμόσφαιρα είναι θαμπή λόγο του καπνού.Β: Μπουρδέλο το έχεις κάνει εδώ μέσα.
Λ: Δεν μας χέζεις;
Β: Όχι ρε Λουκά. Αντί να κάθεσαι να μπαφιάζεις όλη μέρα δεν κάνεις και τίποτα πιο χρήσιμο;
Λ: Όπως; μου λέει μες την ειρωνεία.
Β: Όπως να σκεφτείς τι θα κάνεις με αυτή την Νεφέλη.
Λ: Στην κατάσταση που είμαι δεν κάνω τίποτα. Με γάμησε ο τύπος δεν βλέπεις;λέει και δείχνει το πρόσωπο του που δείχνει πραγματικά απαίσιο.
Β: Δεν καταλαβαίνω τι ζόρι τραβάει μαζί της!
Ίσως να έκανα λάθος που της είπα να συνεχίσει να μένει μαζί του μα το έκανα για να τους έχουμε από κοντά. Όχι για να έρθουν αυτοί κοντά! Σκέφτομαι.
Λ: Δεν καταλαβαίνω εσύ τι ζόρι τραβάς. Έχει περάσει τόσος καιρός από τότε. Απλά γάμα το το θέμα.
Β: Α όχι δεν κατάλαβες. Ο Άλεξ κάποτε έλιωνε για μένα. Ήμουν όλη του η ζωή.
Λ: Ναι και εσύ τον απάτησες.
Β: Ήταν ένα λάθος! Όπως και να έχει εγώ με τον Άλεξ είχαμε βαθιά αγάπη. Βαθιά ριζωμένα συναισθήματα. Αγάπη που δεν ξεχνιέται έτσι. Δεν είναι δυνατόν να προσπαθεί να με ξεπεράσει με αυτό το τσόλι!
Λ: Ίσως να σε έχει ξεπεράσει ήδη.Μου λέει και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.
Β: ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΙΕΜΑΙ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ ΕΓΩ!
Με αγνοεί τελείως και συνεχίζει να με νευριάζει λέγοντας
Λ: Και η Νεφέλη είναι μια χαρά κοπέλα. Δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα έχεις μαζί της.
Β: Άμα είναι τόσο εξαιρετική κοπέλα όσο λες γιατί με βοηθάς σε όλο αυτό τότε?!
Λ: Δίνεις καλά λεφτά. Δεν είμαι χαζός να μην τα δεχτώ, λέει καθώς πίνει μια γουλιά από την βότκα του.
Β: Τα λεφτά θα τα πάρεις άμα πετύχεις αυτό που έχουμε συμφωνήσει.
Λ: Ναι μωρέ οχου πια μου τα έκανες τούμπανα.
Β: Ώραια, λέω ικανοποιημένη.Κάθομαι και σκέφτομαι την επόμενη μου κίνηση.
Λ: Τι σκέφτεσαι; με ρωτάει με απορία.
Β: Αυτό είναι για να το ξέρω εγω καισυ να συνεχίσεις να αναρωτιέσαι.
Λ: Καλά χεστηκα κιόλας. Λέει και σηκώνεται.
Β: Που πας;
Λ: Εξω. Βαρέθηκα εδώ μέσα.
Β: ΜάλισταΛέω καθώς τον ακούω να κλείνει την πόρτα πίσω του.
Ο Άλεξ είναι δικός μου. Μπορεί να έκανα ένα λάθος τότε μα εξακολουθώ να τον αγαπάω. Μόνο εγώ μπορώ να του προσφέρω όσα θέλει και το ξέρει και ο ίδιος.
Σηκώνομαι και περιφέρομαι νευρικά στον χώρο.Ξαφνικά μια ιδέα μου περνάει από το μυαλό. Πιάνω το κινητό μου και καλώ τον αριθμό.
Μετα απο λίγη ώρα το σηκώνει.
Β: Επιτέλους το σήκωσες.
?: Τι θες; Δεν σου είπα να μη με ξανακαλέσεις;
Β: Αυτή την φορά νομίζω σε ενδιαφέρει αυτό που θελω να σου πω.
?: Ακούω.
Β: Ξέρω που είναι η Νεφέλη.
?: Τι; Πώς το ξέρεις αυτό;
Β: Έχω τις άκρες μου.
?: Μάλιστα. Ωραία και τι με αυτό;
Β: Με την βοήθεια σου μπορούμε να της καταστρέψουμε την ζωή μια και καλή και να αφήσει και τον Άλεξ μου ήσυχο.
?: Ακόμα με αυτόν ασχολείσαι;
Β: Ναι ακόμα. Λοιπόν είσαι μέσα ναι ή οχι.
?: Τι πρέπει να κάνω;
Β: Λοιπόν άκου.....Μετα απο αρκετή ώρα που εξηγώ συμφωνεί και το κλείνει.
Β: Αυτό θα είναι πολύ ενδιαφέρον.
Λέω και χαμογελάω με την φαεινή μου ιδέα.
○○○○○○○○○○○○○○○○●●●●●●●●●●●●●
Είμαι σίγουρη ότι δεν το περίμενατε αυτό 🤭😶. Τι νομίζετε ετοιμάζει η Βαλέρια και ποιος ήταν αυτός ο μυστήριος άνθρωπος με τον οποίο μιλούσε στο τηλέφωνο;🤔🌹
YOU ARE READING
Δεν είμαι παράξενη....απλά ξεχωριστή.
Short Story-Άλεξ φοβάμαι. -Το ξέρω. -Άλεξ σε αγαπάω. -Καιγω σε αγαπάω Νεφέλη. Της λέω καθώς τρέχουμε με όλη μας τη δύναμη. Ξαφνικά ακούγεται πυροβολισμός... Η ιστορία μιας εφηβης που περνάει δύσκολα καθημερινά. Της συμβαίνουν πολλές ατυχίες στην ζωή της μέχ...