O makyajını tazeliyorken içeri girdim.
"Ne oluyor Min Hee? Bence açıklaman gereken bir şeyler var.""Bir şeyler?" Bir de soruyor muydu?
"Ne olduğunu gayet iyi biliyorsun." Duvara yaslandım. Pis olup olmaması şu anlık umrum dışıydı. Beni takmıyormuş gibi bir havası varken dudak parlatıcısını kapattı ve çantasına koydu. Yavaş bir hareketle kafasını bana doğru çevirdi.
Yüzünde ilginç bir gülümsemeyle "Seon Ok, Tae'yi artık sevmediğini söylemişti." Dedi.
"Zamanlamada problem olmadığına eminsin yani?"
"Tabii ki eminim Chae..." elini omzuma koydu. "Biz iyi arkadaşlar değil miyiz?"
Öyle miyiz?İfadesizce "Seon Ok'un haberi var mı?" Diye sordum.
Sorumun üzerine kolunu omzumdan çekti. "Büyük ihtimalle."
"İnanamıyorum sana. Gerçekten... Sen böyle biri değildin Min Hee. Tanıyamıyorum seni." Arkama bakmadan çıktım.
Bu yaptığı şeyi cidden doğru bulduğuna şaşırıyordum. Aklıma Seon Ok duştayken duyduğum ağlama sesleri geldi. Min Hee ile bir alakası olduğunu düşünmek dahi acı vericiydi fakat kesinlikle olamaz diye de bir şey söylemezdim. En yakın arkadaşının sevdiği çocukla çıkmaya başlamak... olacak şey miydi? İlla çıkması gerekiyorsa da biraz erteleyebilirdi.
*
Konuşmamızın üstünden çok geçmeden onlarla ayrıldık ve pansiyona doğru ilerlemeye başladık. Bugün olanlara anlam veremiyordum. Ciddi anlamda şaşkındım, Min Hee'nin Kore'deki halinin ne ara bu denli değiştiğini aklım hayalim almıyordu.
"Rosé iyi misin?" Jungkook elini omzuma koymuştu. "Min Hee ile aranda bir şey mi oldu?"
Yüz ifadesi gerçekten huzur vericiydi. Ne kadar Min Hee ile yakın olsak da Jungkook'un bile bildiği durumdan benim yeni haberim oluyordu. Evet sorun vardı. Her şeyi ona tek tek anlatmak istesem de Jungkook'a bir şey söylememin doğru olmayacağını hissediyordum, özellikle de Seon Ok ile haberleşmeden.
"Hiç, hiçbir şey."
Lisa aniden önüme geçti. Ve kafasını yana doğru eğdi. "Emin misin?"
Gülümsedim ve başımı salladım. "Eminim!"
Yol boyunca tüm bu olanları düşündüm. Min Hee de Seon Ok da yakın arkadaşlarımdı -hatta ikisinin benden de yakın olduklarını düşünüyordum- Şimdiyse anlam veremediğim bir şekilde Taehyungların yanında rol yaptığını iddia eden arkadaşım en yakın arkadaşının sevdiği kişi ve yine aynı Taehyung'la çıkıyordu. Ortada benim tahmin edemediğim bir şeylerin döndüğü kesindi.
*
mochijimi:
Güzel hanımefendiler artık bu ikilinin başları bağlıdır. Şimdiye kadarki gayret ve eforlarınız için teşekkür ederiz.👏 @/taehyung9531
780 Beğeni 120 Yorum
4 gün önce
Yorumlar:
wwhndsm: Tae çok mülayim çıkmışsın hacı olmaz, kendini salma
+mochijimi: bunlar onun iyi günleri
+taehyung9531: göreceğiz orasını ;)fake777: 💖💖
+fake888: O kalpler ne? Tae'nin sevgilisi olmuş olması benim olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
+imyohee: 💖💖💖imyohee: 🙇♀️
soobinn_: Favori çiftlerim ^^
+imyohee: :)97kookie: Bir de bana hızlı diyordunuz.
+taehyung9531: Öylesin ;)
+yourhope: öylesin krdşm ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ukiyo ✘ rosékook
FanfictionJeon Jungkook unutamadığı ilk aşkı Roseanne'i, yıllar sonra gittiği üniversitede görünce beyninden vurulmuşa döner. Ancak Roseanne onu pek de hatırlıyor gibi görünmüyordur. Böylece Jungkook, Roseanne'e kendini hatırlatmaya karar verir. "Seul'den Par...