Ela Kılıç
"Benim güzel karım hadi uyan artık." Dudaklarıma peş peşe kondurulan öpücükler ve kocamın yumuşak ses tonu uykumdan uyanmama sebep olurken yüzümü bir gülümseme kapladı.
"Günaydın kocacığım."
"Günaydın uykucu karıcığım. Hadi kalk artık seni özledim." Ömer'in muzip ses tonu kıkırdamama sebep olurken uzanıp dudaklarımı sakallarına bastırdım.
Kokusunu içime çeke çeke öptükten sonra biraz uzaklaşıp yatakta doğruldum. Sırtımı yatak başlığına yaslarken gözlerimi ovuşturup kendime gelmeye çalıştım.
"Ömer ciddi anlamda sevişmeye ara vermemiz lazım yoksa günün yarısını seninle sevişerek diğer yarısını da uyuyarak geçireceğim!" Dediğimde kahkaha atmaya başladı.
Yaramaz elleri mini geceliğimin açıkta bıraktığı bacaklarımda gezinirken inleyerek gözlerimi kapattım. Ben adama ne diyorum o ne yapıyor!
"Ben halimizden gayet memnunum şuri. Bence koca bir ömrü bu planla geçirebiliriz." Dedikten sonra eğilip çıplak omzumdan öptü.
"Sana kalsa hiç yataktan çıkmayalım, işlerimize de gitmeyelim dimi?"
"Olur yavrum. Tersaneden gelen para bize ömrümüz boyunca yeter." Ömer'e dil çıkartıp ellerinden kaçmaya çalıştım.
Elbette ki başarılı olamadım!
"Adam bırak da kahvaltı hazırlayayım. Açım!" İsyanım ile bir kez daha güldü.
"Kahvaltınız hazır küçük hanım." Derken bakışlarını takip ettim.
Yatağın hemen yanında duran iki gözlü komodinin üzerinde büyük bir tepsi duruyordu. İçinde kahvaltılıklar ve iki çay vardı.
"Hım. Anlaşılan kocam beni şımartmaya devam ediyor."
"Her zaman karıcığım." Ömer tepsiye uzanırken onu durdurdum.
"Yüzümü yıkayıp geliyorum." Derken hızla yataktan çıkıp banyoya geçtim.
Balayından döndüğümüzden beri Ömer'in evinde kalıyorduk. Henüz ev konusunda ne yapacağımıza karar veremediğimiz için şimdilik buradaydık.
Banyodaki işlerimi halledip odaya döndüğümde yatakta oturmuş beni bekleyen kocamın yanına gittim.
Yerime oturup sırtımı yasladığımda Ömer kahvaltı tepsisini kucağıma koydu. Yanımda daha rahat bir pozisyon aldıktan sonra kızarttığı ekmeğe yağ ve reçel sürüp bana uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mefhum
General FictionBen Ela... Daha küçücük yaşında hayatın nasıl bir şey olduğunu bilmeden kimsesizliğe mahkum edildim. Yalnızlık ve sevgisizlikle büyütüldüm. Tam her şeyin değiştiğine inandığım, sevileceğimi sandığım anda bir kez da parçalara ayrıldım. Ama bu kez öyl...