Bölüm 28

18.1K 1.1K 800
                                    

Ela Kılıç

Alarmın rahatsız eden sesi odanın içinde yankılanırken huzurlu uykumdan uyanmak zorunda kaldım.

Homurdanarak başucumda duran alarmı kapattıktan sonra bedenimi bana sarılarak uyuyan kocama çevirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Homurdanarak başucumda duran alarmı kapattıktan sonra bedenimi bana sarılarak uyuyan kocama çevirdim.

Küçük bir çocuk masumluğu ve huzuru ile uyuyan kocamın yüz hatlarını ezberlemek istercesine izlerken iç çektim.

Bu adamı her gün daha fazla sevmem normal mi? Ya da onu her gördüğümde sanki ilk kez görüyormuş gibi kalbimin çırpınması normal mi?

Dudaklarını büzüp kendi kendine mırıldanan kocamla kıkırdadım. Yavaşça elimi uzatıp iyice uzayan sakallarını usulca okşadım.

Gözüme o kadar tatlı gözüküyordu ki dayanamadım, uzanıp burnumu sakallarına dayayıp ferahlatıcı kokusunu derince içime çektim.

Ömer kolunu belime dolarken;

"Hımm." Diye mırıldandı.

"Sen uyumuyor musun kocacığım?" Burnumu sakallarından boynuna doğru sürterken Ömer'in belimdeki eli biraz daha sıkılaştı.

"Karım yaramazlık yaparken nasıl uyuyabilirim ki?" Kıkırdarken kulağının altındaki hassas deriye dudaklarımı sürttüm.

"Bebeğim yanlış sularda yüzüyorsun." Boğuklaşan sesi kanımın kaynamasına sebep olurken aynı noktaya bir kez daha dudaklarımı sürttüm.

Bir anda kendimi Ömer'in altında buldum. Ben şaşkınlıkla yüzüne bakarken ısrarcı dudakları dudaklarımı istila etti.

Ateşli öpücüğü aklımı başımdan alırken dudaklarımızı zorla ayırdım.

"İkimizde işe gideceğiz hayatım. Geç kalırız." Ömer beni hiç takmadan dudaklarını boynumda dolaştırmaya başladığında sessizce inledim.

En ufak dokunuşunda bedenim onun için hazır hale geliyordu.

"Ömer lütfen sevgilim. İşe geç kalamam. Biliyorsun Alp de yok." Dediğimde insafa gelmiş olacak ki dudaklarını boynumdan uzaklaştırdı.

Alev alev gözleriyle gözlerime bakarken dudağımı ısırdım.

"Elaların arzuya bulanmış sen bana dur diyorsun hatun. Reva mı bu bana?" Kollarımı boynuna dolayıp dudağına minik bir öpücük kondurdum.

"Akşam bedenlerimizi de arzuya bularız ama şimdi kalkmamız lazım kocacığım. İş var iş!" Ömer homurdanarak kendini yanımdaki boşluğa bırakırken hızla yataktan çıktım.

Biraz daha yatakta durursam kendi dediğimle tezat düşüp kocamı baştan çıkaracaktım.

Ben banyoya girerken Ömer hala söyleniyordu. Kapıyı kapattıktan sonra üzerimdekileri çıkarıp kendimi duşun altına attım.

MefhumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin