Bölüm 25

18.4K 1.1K 1.4K
                                    

Sizler bölüme başlamadan önce küçük bir uyarı yapmak istiyorum. Bu bölümde geçen hukuki konunun gerçek ile bir bağlantısı yoktur. Bu konuda bir bilgim olmamak ile birlikte hikayenin gidişatına uyması için bu şekilde yazmam gerekiyordu. Bazen olaylar gerçeği yansıtmaya biliyor. Lütfen bunun bir hikaye olduğunu unutmadan okuyun.

Keyifli okumalar...



Ela Kılıç

Ben donmuş bir şekilde gençliğimin katiline bakarken o elini uzatıp;

"Ela." Diyerek bana doğru adım attı.

Korkuyla birkaç adım geri kaçarken;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Korkuyla birkaç adım geri kaçarken;

"Bana sakın yaklaşma!" Dedim.

Etrafıma bakınırken çantama attığım telefonumu aramaya başladım.

"Ela bir dinle!"

"Benim seni dinleyecek tek salisem bile yok Kemal!" Bir adım daha attığında birkaç adım daha geri kaçtım.

Beni dövdüğü son akşam gözümün önüne gelirken bedenim korkuyla titremeye başladı.

"Ömer neredesin?" Kendi kendime fısıldarken korkuyla etrafıma bakındım.

Bedenimin tüm gücü çekildiği için çantamdan telefonumu bulamıyordum.

"Sadece konuşmak istiyorum. Sana zarar vermeyeceğim." Dediğinde başımı hızla iki yana salladım.

"Asla!" Arkamı dönüp indiğim merdivenleri geri çıkacakken kolumu tutan elle çığlık attım.

Kapıda duran güvenlik görevlisi hızla yanımıza gelirken;

"Ela Hanım her şey yolunda mı?" Diye sordu.

Ona cevap veremeden kolumu mengene gibi tutan elden kurtuldum. Bakışlarımı çevirdiğimde öfkeyle Kemal'e bakan kocamı görüp rahat bir nefes aldım.

"Kimsin lan sen? Hangi hakla karımın kolunu tutuyorsun?" Ömer öfkeyle ona bakarken Kemal duruşunu dikleştirdi.

"Ela'nın kocasıyım." Dediği an kusmak istedim.

Ömer, Kemal'e kafa attığında ağzımdan kaçan çığlığı engelleyemedim. Koluna sıkıca tutunup titreyerek;

"Ömer." Dedim.

Bana dönen bakışlarında gördüğüm öfke bir kez daha titrememe sebep oldu. Sevdiğim adamı ilk kez böyle görmüştüm.

"Güzelim kenara çekil. Şu an çok öfkeliyim." Ömer tutuşumdan kurtulup Kemal'in üzerine yürürken korkuyla arkasından baktım.

Bedenim geçmişin korkularıyla öylesine kilitlenmişti ki hareket edemiyordum.

"Ela!" Alp bağırarak merdivenlerden inerken Rüya da telaşla peşinden geliyordu.

MefhumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin