Dominik
Nikdy by mi nenapadlo, že žena dokáže byť sama o sebe sexy neodolateľná aj v obyčajnom každodennom oblečení. Nora si to možno neuvedomovala, ale pôsobila neskutočne! To si neviem predstaviť ako musí vyzerať v takých obtiahnutých šatách alebo v plavkách.Panebože!
Nesmiem na to myslieť, lebo mi praskne zips na nohaviciach.
A sakra! Myslím na to, jasne si to predstavujem v mysli.
Slnko spaľujúce odhalenú pokožku, ktorá so všetkou radosťou prijíma vitamín D a naberá tmavé odtiene. Bazén a okolo neho niekoľko ľudí, na stoloch ovocie, chladené drinky. Vyzerá to na dobrú párty. Ležím v kľude na lehátku a sledujem okolie, potichu obdivujem krivky krásnych žien prechádzajúcich okolo, keď odrazu mi zrak padne na jediný bod. Okraj bazéna, o ktorý sa zaprú ruky a vzápätí z vody vylieza múza, ktorá doslova musí byť zvečnená, a to akoukoľvek formou.
Kvapky vody jej pomaly stekajú po tvári, cez krk a putujú ďalej pomedzi prsia, po odhalenom bruchu a dodávajú jej opálenej pokožke žiarivý lesk. Musím sa nakloniť aby mi neunikol jediný detail. So zatvorenými očami a hlavou zaklonenou vzad pripomína reálnu morskú pannu. Mokré tmavé vlasy jej spočívajú na pleciach a tiahnu sa pod lopatky. Rukami si ich uhladí, kým kráča od bazéna smerom ku mne. Po prvýkrát uvidím jej nádherné oči, ktoré nepotrebujú žiaden make-up, aby vynikli. Sú prirodzené a neuveriteľne paralyzujúce. Kamarátovi to síce spôsobilo elektrický výboj, ale ja som ako zaseknutý. Lososové plavky dokonale zvýrazňujú jej opálenie a akonáhle sa na mňa usmeje tým svojím žiarivým úsmevom neudržím sa.
,,Hej, čo robíš?" vráti ma do reality jej zamatový hlas, dožadujúci sa odpovede. Práve som si uvedomil, že som pekelne blízko jej tváre. Nemôžem povedať, že by mi to vadilo, ale na túto ženskú treba ísť iným štýlom.
,,Trocha ma to k tebe ťahá, vieš? Nemyslíš, že my dvaja sme možno niečo ako magnety?" nadhodil som, snažiac sa zmeniť svoje doterajšie myšlienky. Tancovali sme od seba, zatiaľ odmietala akýkoľvek môj dotyk.
,,To ťažko, tie sa vzájomne odpudzujú," protestovala. Ako inak.
,,Iba ak sú rovnaké póly. No v našom prípade sme úplne rozdielni." Blikanie svetiel mi slabo odhaľovalo jej črty, neusmievala sa, zdalo sa skôr, že je nervózna.
,,A kto je v tomto prípade plus a kto mínus?" jej sarkastická otázka ma pobavila.
,,Rozhodne ja som ten záporný,"
,,Hej, preto ma odpudzuješ, lebo ja som záporná voči tebe," pohyby našich tiel pomaly ustáli a tak sme čoskoro ostali stáť na parkete, kým naša debata naberala zaujímavý level. A presne to som chcel.
,,Nie to nie si," pristúpil som k nej a z výšky ju prepálil pohľadom. ,,Snažíš sa byť voči mne záporná, ale v skutočnosti nachádzaš svoje kladné vlastnosti, ktoré ťa ku mne ťahajú ako magnet. Od prvej chvíle som vedel, že ťa niečo na mne zaujalo, ale si príliš tvrdohlavá na to, aby si si to priznala."
Hruď sa jej dvíhala z toho, ako sa snažila dýchať. Dobre som vedel čo s ňou robím, mohla ma klamať, ale jej telo vravelo niečo celkom iné. Rozrušoval som ju, bola ako malá školáčka, ktorá zažíva prvé detské zaľúbenie.
A hoci ľúbenie nebolo ingredienciou, ktorú som chcel do svojho života veľkého hráča pridať, jej opojné dúhovky so zmyselnými perami stvárali nevídané pohnútky nielen v mojej mysli, ale i zatratenom srdci.
,,Namýšľaš si veci, ktoré nie sú pravdivé. A ak ti to ešte stále nedošlo, mám priateľa, takže na mňa neskúšaj tieto veci, pretože nič z toho ti nevyjde." Odsekla, drzo špúlila ústa.
YOU ARE READING
HRÁČ /sk/✔️
Teen Fiction𝗣𝗿𝗲𝗯𝗶𝗲𝗵𝗮 𝗸𝗼𝗿𝗲𝗸𝗰𝗶𝗮 🔹{prvý diel série #hra} 🔹 Arogantný egoistický hokejista, pre ktorého hra znamená zvíťaziť a dostať. Miláčik žien, odhodlaný dostať každú, ktorá ho rozpáli. Nie je to muž na záväzky. Sebavedomá a šarmantná žena...