Nora
Bozkával ma. Stále a neprestajne. Ruky mu blúdili po celom mojom tele, spoznávali ho a túžili preskúmať každé nové zákutie. Jazyky sa nám splietali v divokom tanci, dovoľoval mi toho tak veľa, že som nemohla neskúsiť pohryznúť ho do pery a jemne za ňu potiahnuť. Jeho ťažký povzdych bol ako súhlas, že mi to ide.
,,Bože, si úžasná žena," zapriadol mi do pier a jediným pohybom ma vyšvihol hore, čím som sa nohami omotala okolo jeho bedier. Mala som pocit, že každú chvíľu buchnem.
Ústami sa nenásytne vrhol na krk, ktorý začal obsypávať bozkami, hrýzol mi túžbou žeravú pokožku na citlivom mieste, až mi hlasné stony prebili hradby v hrdle. Nedokázala som ich zastaviť. Ten chlap to vedel až príliš dobre na to, aby som mlčala. Strniskom ma na krku príjemne dráždil a ja som si ho tlačila viac na seba. Pozrel mi do očí, zaškľabil sa svojím typickým úsmevom a na okamih naberal dych.
,,A to som mal pocit, že budem viac nedočkavý ja." Prinútil ma usmiať sa nad vetou, ktorá v sebe mala toľkú absurditu, že som ho musela donútiť ma znova bozkávať.
Usmial sa do bozku a vyhrnul mi ľahkú blúzu, ktorú by mohol jedným hmatom roztrhať, ak by chcel.
Dlaňou mi robil obrázky na bruchu prahnúcom po ňom. Následne ma zložil, pery ostali opustené a ja len omámená jeho aurou som sledovala ako klesá nižšie a kladie mi bozky na odhalené brucho. Zaklonila som hlavu, keď rukami opatrne sťahoval lem legínov. Pobozkal ma tesne nad miestom môjho vzrušenia a mňa pohltilo teplo z pekiel. Pozrel spýtavo nahor a keď som neprotestovala, len si hrýzla spodnú peru, prudko vstal k mojej tvári a vzal si nedočkavé vankúšiky späť. Chytil ma odzadu za krk a prsty zahrabol do rozpustených vlasov.
,,Strácam kontrolu, keď vidím ako si ju hryzieš." Aj opitý by počul ako ťažko sa ovláda, aby neurobil niečo, čo by mi mohlo ublížiť.
Ostal opretý o moje čelo a ja som svoju provokáciu využívala k tomu, aby som panvou nevinne ucítila jeho zónu vzrušenia. Nechýbal mi ani provokačný uškľab na tvári. Ťažko sa nadýchol, prešiel perami k môjmu uchu a niečo doň neprestajne šepkal. V okamihu ma narovnalo ako strunu, keď bez varovania vošiel medzi moje nohy. ,,Takto sa ti to páči?"
,,Uhm," vyjachtala som opantane a privrela viečka v slasti.
,,Keby si sa videla, šaliem z teba." Pobozkal ma na spánok, priestor medzi nohami ostal prázdny a následne doň klesol hlavou. Prichytila som sa jeho pleca, v snahe nestratiť rovnováhu.
,,Bože!" vykríkla som. Bol majstrom umenia a ja som netúžila po ničom inom, len byť jeho dielom, jeho múzou.
Bozkával ma tam, pomaly a zľahka. Nútil ma chcieť viac, preto mi ruka klesla do jeho vlasov, za ktoré som ho silno potiahla a následne tlačila viac do miesta rozkoše. ,,Neprestávaj," vydýchla som, keď opäť vstal a zovrel mi boky. Vtisol mi bozk, jazykom prešiel po podnebí a potiahol za spodnú peru. Ticho, ktoré nás obklopovalo, okrem hormónov búriacich sa v našich telách, prerušil až hlasný zvuk. Zahanbenie mnou prešlo v sekunde ako som si uvedomila, čo to bolo. Dominik sa len láskavo usmial a palcom sa dotkol líca.
,,Niekto tu je, tuším, hladný?" pousmiala som sa a pozrela mu do rozžiarenej tváre. ,,Tak poď, princezná, najskôr ťa nakŕmime."
~
Rozbúrene hormóny mi ustáli v momente ako som zacítila vôňu šťavnatého jedla. Prisahám, bola som taká vzrušená, že by som bola schopná ho zviesť aj v aute. Ja! Pri Martinovi som si to v živote nedovolila a úprimne, nikdy som taká pri ňom ani nebola. Vedel ma síce vzrušiť, ale do istej normy. Pri Dominikovi som však mala pocit, že ma roztrhne ak ho ihneď nedostanem. Prekračovala som svoje vlastné hranice.
VOUS LISEZ
HRÁČ /sk/✔️
Roman pour Adolescents𝗣𝗿𝗲𝗯𝗶𝗲𝗵𝗮 𝗸𝗼𝗿𝗲𝗸𝗰𝗶𝗮 🔹{prvý diel série #hra} 🔹 Arogantný egoistický hokejista, pre ktorého hra znamená zvíťaziť a dostať. Miláčik žien, odhodlaný dostať každú, ktorá ho rozpáli. Nie je to muž na záväzky. Sebavedomá a šarmantná žena...