~
Premeriaval si ma pohľadom, kým som stála pri pokladni a čakala na svoju objednávku. Veľmi jasne som cítila jeho pohľad. Dopodrobna skenoval moju tvár, prechádzal cez prsia až pod lem krátkej sukne a zastavil sa na mojich dlhých odhalených nohách vyšperkovaných vo vysokých opätkoch. Úprimne sa priznám, že ma baví vystavovať svoje nohy na oči. Páčia sa mi, sú dlhé, pekne tvarované a v lodičkách vyzerajú akoby patrili sexuálnej bohyni. O tom ale neskôr - pri vhodnejšej príležitosti. Nesnažila som sa s ním vytvoriť očný kontakt. Ignorovanie je správna cesta ako mu ukázať, že nemám záujem. Alebo, že neodpadnem z toho aký je pekelne sexy? V oboch prípadoch je cieľ rovnaký - neukázať mu, že ma istým spôsobom priťahuje.
To tam ten cheesburger napĺňajú zlatým syrom či čo? Periférny pohľad mi prezradil ako sa na mňa uškŕňa a vzápätí postupuje za mňa. Jedna dievčina si dačo zamrmlala popod nos, keďže ju svojim typickým arogantným chovaním predbehol. Jej nadávky ustáli v momente, kedy sa jej ten drzáň prihovoril. Nedalo mi to, zvedavosť ma premohla a preto som si scénu za sebou nemohla nechať ujsť. Dievča skoro onemelo od úžasu. V očiach jej zreteľne blikali srdiečka. Ah, keby vedela, že tento sexy azúrový Boh je poriadny egoistický chumaj. Nepostrehla som čo presne jej povedal, no dievča už nič nevravelo a nemo s úžasom hľadelo na jeho ružové pery. Omrzel ma pohľad na zamilované dievčatko a tak som sa otočila späť. Trhlo mnou. K uchu mi odrazu privialo teplo. Niečo mi jemne spočinulo nad vrchnou časťou ucha a hrejivé návaly vzduchu mi doliehali na pokožku, ktorá už teraz bola v jednom ohni. Srdce sa mi rozbúchalo.
,,Vieš, že v tých opätkoch vyzeráš neuveriteľne sexy?" doslova mi zapriadol do ucha! Prisahám, že ak by som sa teraz panvou dotkla jeho zaručene by mu stál ako kolík v plote. ,,Chcel by som ich cítiť zaryté v bedrách, kým by som do teba prirážal."
Matička Božia! Zachovaj kľud.
Prichádzajúcu červeň som nedokázala odvolať. Nemohla som jej zabrániť, hoci alarm v hlave ma upozornil, že sa objaví. Nikdy by mi však nenapadlo, že práve v snackbare a práve z neho! Je on normálny? Práve ma tu vzrušuje v reštaurácii plnej ľudí!
Zhlboka som sa nadýchla, vypla hruď, nahodila svoj profesionálny maskovací úsmev a pootočila tvár k nemu. Nosy sa nám takmer dotýkali - tak pekelne blízko sme pri sebe stáli. Bol odo mňa o dosť vyšší, jeho dych mi narážal cez pootvorené pery presne na čelo. Chvenie svojho tela som hravo zvládala. Aspoň zatiaľ. Priklonil sa bližšie, keď moje ústa spustili: ,,Ešte si sa nenaučil šetriť slová pre niekoho, kto o to stojí? Pretože ja sa s tebou nevyspím, moje božské nohy ti akurát nakopú rozkrok, ak sa nebudeš držať odo mňa ďalej." Môj tón s dávkou zmijeho jedu ho mal odstrašiť, no on ma nebral vážne. Pobavene sa na mne smial. Idiot!
Tvár mi opäť padla predo mňa a kontúry tej jeho sa znova ocitla blízko pri mojom uchu. Špičkou nosa zavadil o spánok, srdce mi v hrudi cvičilo spartakiádu. Lono sa mi zachvelo, keď neznámy dotyk prešiel na môj bok a klesol pozdĺž sukne na odhalené stehno.
Doriti! Čo ten robí?!
Síce tu nie je tak plno, ale stále sú tu ľudia! Nechcene som privrela oči, keď sa jeho ruka dotýkala pokožky na ľavej nohe. Blízkosť pri mojom sluchovom orgáne neporušil a šeptom vyriekol slová, ktoré sa niesli v malých semienkach zimomriavok mojím telom: ,,Viem, že ťa priťahujú atraktívni muži. A viem aj to, že si vieš užívať sexuálne momenty." Hrdo preniesol a odtiahol sa. Okamžite som vedela ako zareagujem, hoci krutú pravdu, ktorá sa nasledujúcim slovám absolútne nerovnala, som vo svojom vnútri tušila už dávno. I keď ma jeho prítomnosť dostávala do slepej uličky, východisko som si vždy našla. Jednoducho som musela, nie som ľahká korisť. Nahla som sa k nemu, tak, aby každou bunkou cítil moju prítomnosť a moju vôňu. Prajúc si dostať ho na kraj úplného šialenstva sa moje pery dali do pohybu a nepozabudli ho jemne pohrýzť na kútik úst.
,,Áno, viem si užívať sex," na tvári mu zahral víťazný úškrn, akonáhle sa naše pohľady do seba vpíjali. Vzduch okolo prúdil pomalšie a až po vyslovení nasledujúcich slov zastavil úplne: ,,Ale nie som štetka." V tej sekunde mi prišla objednávka. Ako na zavolanie!
Sledovala som ako mu úsmev schádza z tváre a jeho miesto zaberá zarazený, priam porazenecký, pohľad. Vzdialenosť medzi nami sa zväčšila, keď som o krok odstúpila, aby som si vzala objednávku a konečne toto vášnivé napätie ukončila. Nebola som typ ženy, ktorý si víťazný odchod nechal ujsť len tak. Preto sa jeho nafúknuté ego dobre pokrčilo pod mojimi ostrými ihličkami, ktorými som ho podupala.
,,A... páčia sa mi atraktívni muži, ale takí, ktorí rozmýšľajú aj hlavou a nie iba vtákom. Ten raz stratí svoju vitalitu, ale charakter ostane rovnaký." Žmurkla som a s víťazným úsmevom ho tam nechala stáť bez pohybu.
Duša mi plesala od radosti, vypúšťala do nebies tony farebných glitrov. Ak si myslí, že sa mu hodím k nohám len preto, že je to hráč, ktorý je mimochodom príťažlivý až tak veľmi, že mi z toho vlhne celé vnútro, je na veľkom omyle. Ja nie som trofej a on nie je ten, kto si takúto hodnotnú cenu zaslúži. Je to sebecký idiot a hoci môže šukať ako Boh, moje srdce tiež potrebuje byť uspokojené, nie iba moje lono.
~
Ja vás vítam u nového príbehu a dúfam, že sa vám zatiaľ páči minimálne tak ako sa ja naň teším 😅
Prológ je zatiaľ takýto, no už asi máte obrázok o našich postavách trocha 😁Dúfam, že sa vám bude páčiť aj naďalej a že ho budete chcieť čítať aj naďalej ❤️
Vidíme sa pri prvej časti,
Vaša Sonie ❤️
ESTÁS LEYENDO
HRÁČ /sk/✔️
Novela Juvenil𝗣𝗿𝗲𝗯𝗶𝗲𝗵𝗮 𝗸𝗼𝗿𝗲𝗸𝗰𝗶𝗮 🔹{prvý diel série #hra} 🔹 Arogantný egoistický hokejista, pre ktorého hra znamená zvíťaziť a dostať. Miláčik žien, odhodlaný dostať každú, ktorá ho rozpáli. Nie je to muž na záväzky. Sebavedomá a šarmantná žena...