Dominik
Sedel som na schodoch športového areálu a užíval si chvíľu v chládku a pokoji. Sledoval som ako chalani bežia, naberajú kondičku, a ako ich tréner zdiera za mizerné výkony. Odpil som si z dobre vychladenej vody a trocha si z nej vylial na tvár.
Dnes bol mizerný úpek a to deň sotva začal. Nepamätám sa, že by niekedy v máji, keď som bol dieťa, bývalo také teplo. Klíma sa mení častejšie ako mentalita ľudí. Oči mi padli na mladého tmavovlasého chalana – Alexa, ktorému som z nejakého dôvodu túžil ukázať hranice. Vždy keď som naňho pozrel sa v mojej mysli vybavil včerajší večer v klube.
Hlavne to, ako si Nora užívala jeho prítomnosť.
Včera ma veľmi zneistela ohľadom záujmu o mňa. Dobre mi ukázala, že má aj vedľajšie dvierka a keď bude chcieť, bude mať kohokoľvek iného. Nemôžem sa čudovať, je to predsa nádherná žena, ale predstava, ako sa jej dotýka iný chlap mnou doslova zatrasie. Nie je moja, ale istým spôsobom mi patrí. Je to hlúpe, ja viem, ibaže kým bude v mojej blízkosti, nikto iný sa jej nedotkne.
Zabudol si dodať, že momentálne nechce, aby si sa k nej priblížil, kým si neujasníš svoje veci.
Pravda, ale nikto nepovedal, že jej nemôžem zabrániť v kontaktoch s inými mužmi bez toho, aby som s ňou bol.
,,Domino, čo je dneska s tebou?" prisadol si zadýchaný Lucas a tričkom si prešiel po spotenej tvári. Gánil som do diaľky, ktorá ma oslepovala silným svetlom. ,,Inokedy dávaš jeden cvik za druhým a dnes som ťa videl urobiť sotva päť." Pozrel som naňho neutrálne.
,,Myslím na ňu," sklopil som pohľad a pomrvil sa. Schody ma začali nepríjemne tlačiť.
Alebo ma skôr tlačil ten nepoznaný pocit, ktorému som sám nerozumel, a nechcel si ho priznávať?
,,Na Noru?" akoby to bola novinka.
,,Vieš... bol som zvyknutý byť v jej blízkosti. Večer byť s ňou, ráno od nej odísť alebo sa s ňou v priebehu dňa stretnúť. A teraz ma nechce vidieť a ja ani neviem, čo stvára." Mrzuto som si odpil ďalší glg.
,,Takže ťa štve, že nad ňou nemáš kontrolu." Položil si predlaktia na pokrčené kolená a pozrel dopredu na trénujúcich chalanov.
Tréner im dával zabrať a som si istý, že dá zabrať aj nám, keď si tu tak pohodlne hrkútame. ,,Nad ženou nemôžeš mať dozor. Teda všeobecne, vo vzťahoch by to byť nemalo. Áno, istú kontrolu treba, ale podľa mňa skôr v posteli ako bežne. Nemôžeš ju kontrolovať a rozmýšľať nad tým kde je, s kým je. Je to jej vec a ak jej neveríš, nemá vzťah význam."
,,Po včerajšku mám fakt všelijaké predstavy, čo by mohla robiť." Preglgol som a pozrel mu do očí. Liezol som mu na nervy.
,,Včera ťa chcela provokovať a mala na to dôvod, to nezapieraj. Na druhej strane, požiadala ťa o odstup. Takže miesto toho, aby si premýšľal nad tým, čo ona stvára, rozmýšľaj nad sebou."
,,Túžim ju vidieť," pozeral som zaujato do priestoru a predstavoval si ju stáť priamo predo mnou. ,,Mám takú potrebu ju vidieť, že by som sa teraz najradšej zbalil a okamžite bežal za ňou. Hneď ako by mi otvorila dvere by som ju vybozkával ako nikdy a povedal jej, že ju potrebujem. Že ma umára každá hodina, kedy ju nevidím."
Vždy, keď som pomyslel na to, že ju neuvidím ani nasledujúce dni, ma stislo pri srdci. Naopak akonáhle sa mi vybavila jej tvár, šteklilo ma na hrudi tak, že by som sa tam najradšej poškriabal.
,,Chýba ti, to je normálne. Ale daj jej čas, aspoň pár dní po semifinále. Ja viem, že ju ľúbiš, Dominik, neoklameš ma. A ak klameš seba, že je to čisto len pocit potreby a túžby, tak si ju nezaslúžiš." Nebolo mi príjemné počúvať takéto reči, ale na druhej strane kritika od Lucasa bola jediná, ktorú som bol schopný akceptovať, pretože je mi ako brat.
YOU ARE READING
HRÁČ /sk/✔️
Teen Fiction𝗣𝗿𝗲𝗯𝗶𝗲𝗵𝗮 𝗸𝗼𝗿𝗲𝗸𝗰𝗶𝗮 🔹{prvý diel série #hra} 🔹 Arogantný egoistický hokejista, pre ktorého hra znamená zvíťaziť a dostať. Miláčik žien, odhodlaný dostať každú, ktorá ho rozpáli. Nie je to muž na záväzky. Sebavedomá a šarmantná žena...