Dominik
Brániť sa tej obrovskej túžbe pobozkať ju bolo nemožné. Možno to nebolo správne, no oplácala mi to úplne so všetkým. Najskôr sa jej pery odmietali podvoliť, nedovolila mi prekĺznuť jej do úst jazykom, no keď som ju začal bozkávať náruživejšie, podvolila sa. Čas aj priestor, v ktorom sme sa nachádzali, pre nás v tej chvíli neexistovali. Vytratili sa múry stien, ktoré nás obklopovali, nohami som necítil pevnú zem, naši dvaja kamaráti sa vyparili ako hmla z kopcov. Na tvári ma šteklilo teplo a ja som si neželal nič iné len nech tento okamih trvá už navždy.
Ibaže to by nebol život, ak by všetko malo ísť podľa našich želaní. Dojem radosti, že mi bozky oplácala sa vytratil, keď sa odtiahla a zarazene na mňa civela. Potom urobila niečo, čo som nečakal. Dala mi takú bombu, že by som pred očami videl všetkých svätých, ak by som nebol opantaný jej nežnými perami, ktoré boli ešte stále opuchnuté z mojich dravých bozkov. Líce ma zaštípalo, no koledoval som si o to.
Nikto nevydal ani hlásku okrem nej.
,,Prečo si ma, dopekla, pobozkal?" hlesla. ,,Čo si o sebe myslíš?! Že si sem len tak prídeš a budeš ma bozkávať akoby nič?" tón hlasu sa jej o oktávu zvýšil a hoci sa snažila nasadiť si masku tvrdého dievčaťa, v očiach mala úľavu a stále tú istú bolesť, ktorú prekrývala láska.
,,To ty si pobozkala mňa," je na mňa síce zlá, no doťahovať si ju môžem.
,,Nebuď hlúpy! Ty si sem prišiel a-a... začal si ma bozkávať, tak!" bola neskutočne roztomilá z toho, aká vykoľajená bola.
Mal som chuť ju pobozkať znova, no dojem krvilačnej beštie ma zabrzdil.
,,Nie, nie, nie," dvihol som prst, naklonil sa tvárou ku nej a sarkastickým tónom pokračoval: ,,Bol som úplne nepripravený, nečakal som, že prídeš do takej blízkosti. Vyprovokovala si ma."
,,Mýliš sa, to posledné čo som chcela bolo pobozkať ťa." Hrala tvrdú len aby zakryla skutočné pocity.
,,Áno? Prečo si mi to potom opätovala? Užívala si si to," absolútne som nebral ohľad na to, že Lucas s Emou majú živé kino.
Rozhodene strelila očami na zem a potom do mojej tváre.
Bingo, Dominik! Zásah!
,,Čo chceš, Dominik?" úplne odignorovala moje slová, čo ma len utvrdilo v mojom domnení. Založila si ruky na prsiach, odmaľovaná a vo voľnom vyťahanom pyžame pôsobila nevýslovne sexy.
,,To sa naozaj pýtaš?" mlčala. ,,Chcem sa porozprávať."
,,Myslím, že sme sa nateraz rozprávali až dosť a navyše sa ponáhľam do práce." V ten moment mi skrsol v hlave plán.
Inak ju nezadržím a ak sa s ňou nepozhováram teraz znova mi bude unikať. Vo chvíli ako sa otočila chrbtom som ju schmatol za predlaktie a otočil prudko k sebe. Než sa stihla spamätať prehodil som si ju cez plece a otočil sa k dverám.
,,Čo to robíš, ty blázon?! Daj ma na zem, ihneď!" riskoval som, že ma znenávidí ešte viac, ale za ten risk mi to stálo.
A napokon, nikto ma nemôže nenávidieť viac ako ja sám.
,,Človeče, čo zamýšľaš?" ozval sa Lucas, no nemienil mi brániť.
Bavil sa na celej scénke, ktorú videl a Ema na tom nebola inak.
,,Ema, povedz mu, aby ma pustil!"
,,Ľutujem, zlatko, ale v tomto si sama. Napokon mi ťa vráti živú a zdravú, takže nevidím dôvod mu v niečom brániť." Pobavene vyriekla a poslala Nore vzdušnú pusu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HRÁČ /sk/✔️
Genç Kurgu𝗣𝗿𝗲𝗯𝗶𝗲𝗵𝗮 𝗸𝗼𝗿𝗲𝗸𝗰𝗶𝗮 🔹{prvý diel série #hra} 🔹 Arogantný egoistický hokejista, pre ktorého hra znamená zvíťaziť a dostať. Miláčik žien, odhodlaný dostať každú, ktorá ho rozpáli. Nie je to muž na záväzky. Sebavedomá a šarmantná žena...