Nora
Ema s Lucasom ma vzali na večeru. Hoci som mala pocit, že ich vyrušujem na druhej strane mi to aj padlo vhod. Nedalo sa nevšimnúť si Lucasov prenikavý pohľad, ktorým sa snažil zistiť čo so mnou nie je v poriadku. Nakoniec sa to predsa len dozvedel, pretože keď Emu pochytí nával hnevu nezastaví ju nikto. A na Martina mala teda poriadne obrovské nervy. Lucas bol šokovaný a v očiach mu navyše horela zúrivosť.
,,A akoby to nestačilo, ešte aj Dominik sa zachoval ako idiot," odložila Ema príbor a utrela si ústa. ,,Prepáč, ja viem, že je to tvoj akoby mladší brat, ale Nora to s Maťom skončila presne kvôli nemu. A teraz si tam dotiahne tú umelú fiflenu a myslí si, aký je cool." Lucas sa pousmial nad svojou hašterivou partnerkou a upriamil pozornosť na mňa.
,,Ty si... to vážne skončila pre Domina?" s ťažkým povzdychom som prikývla. ,,Pozri, Dominik je skrátka... Dominik. Nejdem ho obraňovať, pretože toto naozaj prehnal a sám som ho varoval. Zjavne si neuvedomuje čo spravil, ale rozhodne nesúhlasím s tým, aby taká slušná žena ako ty trpela kvôli jednému nerozhodnému truľovi." Zaskočila ma Lucasova reakcia. Oni dvaja ma zrejme rozoberali viac ako vôbec.
,,Ďakujem ti, Lucas, ale je zbytočné to vôbec riešiť. Dominik je predátor, mohlo mi byť jasné, že rozpráva do vetra." Radšej si priznám pravdu ako si klamať.
,,Nie, Nora, ty ho nechápeš. Kto by aj, všakže? Ibaže ide o to, že ho nepoznáš. Jeho problém je, že sa nedokáže ženám otvoriť, ale pri tebe... mám pocit akoby to vôbec prvýkrát skúšal. Neviem prečo sa zachoval hentak a vyrobil také divadielko, ale rozhodne mu vyčistím žalúdok. Vieš, ak by si ho spoznala, pochopila by si jeho povahu. Problém je, že on iba veľmi ťažko odkryje niekomu svoje ja. Ja o ňom viem naozaj všetko, veď sme spolu vyrastali, ale nepoviem ti nič. Musí ti to všetko povedať on. Každé jedno tajomstvo, ktoré skrýva."
,,Ibaže ja neviem ako sa k nemu mám správať. Raz už vyzeral, že je nalomený, ale vzápätí sa stiahol do svojej ulity, za tú masku, čo nosí. A ja sa naozaj nechcem doprosovať, žiadnemu mužovi." Odpila som si z džúsu a sledovala ich pohľady.
,,Musíš mu ukázať, že vzťah nie je taký zlý ako si myslí. Potrebuje sa naučiť znova milovať, Nora. To, čo mu kedysi vzali potrebuje získať späť. Ale to pôjde veľmi ťažko, musíš mať trpezlivosť, ak ho naozaj chceš."
,,Prečo mi toto všetko vravíš?" na chvíľu sa odmlčal a potom s podopretou hlavou na mňa zasnene prehovoril: ,,Vždy som sníval o tom, že ja a môj najlepší kamoš pôjdeme s našimi ženami na dovolenku. Užijeme si parádny výlet na Bali, budeme mať trápne príhovory na svadbe toho druhého, budeme mať deti, ktorým pôjdeme za krstných. Budeme si plánovať budúcnosť, spoločne vytrénujeme ďalšiu ligu špičkových hokejistov. Chcem toho chlapa späť, Nora, a s tvojou pomocou ho môžeme získať."
Otázka znie: budem na to dostatočne pripravená?
Rozhovor sme viedli ešte chvíľku potom čo sme dojedli, kým sme sa nezodvihli na odchod. Lucas sa ponúkol, že dnešná večera bude naňho. Ako inak, džentlmen. S Emou sme čakali vonku, pomaly sa stmievalo. Ema mi spomínala ako Lucas nadával na Dominika, vraj toho spratka poriadne vyškolí. Nenechá na ňom ani nitku suchú. Súhlasila som, ale požiadala som ich oboch a Lucasa zvlášť, aby Dominikovi nič nehovorili ohľadom toho, čo mi spravil Martin. Nechcem, aby sa za mnou vracal kvôli ľútosti. Chcem aby za mnou prišiel preto, že chce.
,,Môžeme ísť do auta, nie? Celkom sa ochladilo," riekla Ema a ja som mohla len súhlasiť. Pár krokov od auta nás zastavil známy hlas, ktorý mi okamžite nadvihol žalúdok. ,,Nora, choď do auta! Ani neuvažuj, že zastaneš!"
YOU ARE READING
HRÁČ /sk/✔️
Teen Fiction𝗣𝗿𝗲𝗯𝗶𝗲𝗵𝗮 𝗸𝗼𝗿𝗲𝗸𝗰𝗶𝗮 🔹{prvý diel série #hra} 🔹 Arogantný egoistický hokejista, pre ktorého hra znamená zvíťaziť a dostať. Miláčik žien, odhodlaný dostať každú, ktorá ho rozpáli. Nie je to muž na záväzky. Sebavedomá a šarmantná žena...