▪️Kapitola 27.▪️

1.5K 68 21
                                    

Nora

Prebudila som sa na pocit samoty a chladu. Prikrývku som mala prihrnutú až pri krku, pod ňou som bola celkom nahá, čo mi pripomenulo situáciu, ktorá sa odohrala pred... koľko je vlastne hodín?

V izbe vládla tma, závesy boli zatiahnuté a matrac za mnou neobývaný.

Kam zmizol?

Zomkla ma nepríjemná predtucha.

Čo ak odišiel a nechal ma tu?

Prestaň s tým už, Nora! Ten chlap ťa predsa ľúbi, nebuď hlúpa.

Pomaly som sa posadila, ovinula prikrývku okolo seba a pevne si ju pridŕžajúc pri tele prešla k dverám. Vykukla som von, no nikde sa nesvietilo, až na jemné svetielko, vychádzajúce z konca chodby. Pripadala som si ako na zámku, všade tma a ticho, a len slabé lúče pripomínajúce plamene sviečky. Vykročila som vpred a čím viac som sa blížila, ticho už prestalo vládnuť v mojej mysli. Cez bubienky sa predrali slabé tóny gitary. Zastala som tesne za rohom a nahliadla cez klenbu dnu. Sedel na taburete, odetý len v spodnej bielizni, ladne prechádzajúc prstami po strunách drevenej krásky. Melódia mi okamžite prišla známa a tak som ako tichý pozorovateľ načúvala. Tóny akustickej gitary onedlho prestali byť jedinými, keď miestnosťou rozoznel jeho zamatový hlas.

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trustin' who we are
And nothing else matters

Táto pieseň bola jednou z mojich najobľúbenejších. Pamätám sa na časy, kedy som ju v láske nemala, ale poznala ju. No odkedy mi do života prišla Ema, zmenilo sa toho veľa, aj v tej hudbe. Ona ako druhá sestra ma priviedla na chuť aj iným žánrom a práve vďaka nej som si zamilovala túto skladbu od Metallicy. Toľká romantika a láska, čo z nej sála, je priam úchvatná. Hlasové aj hudobné prevedenie je ešte lepšie a doslova vás núti vcítiť sa do tónov.


Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters

Sedel pokojne, akoby poznal každý tón, každý vokál, každý jeden prechod v tóne. Spieval jemne, potichu, akoby šepkal, a pritom dokonale využil dôraz na isté pasáže. Nebol ako samotný spevák, ale prevedenie dokázal rovnako dobre – precítene. Každé jedno slovo z neho kĺzalo ľahko, akoby pochopil. Akoby pocity z textu boli jeho vlastné.


Trust I seek and I find in you
Everyday for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Tak zasnene som naňho hľadela, že som ani nepostrehla, kedy prestal. Prekvapene a s úsmevom pozeral na mňa, kým gitaru stále držal v rukách.

,,Ako dlho tam stojíš?" pousmiala som sa a vykročila k nemu. Celú si ma premeral.

,,Dosť dlho na to, aby som sa do teba zaľúbila po druhýkrát." Odložil gitaru, čím mi umožnil sadnúť mu do lona a objať ho okolo krku.

Dlaňami mi chytil boky, následne jednou rukou upratal neposlušný vlas. Bruškami prstov prešiel od spánku po líci až na krk. Hneď sa mi ťažšie dýchalo. ,,Zahraj mi ešte," na moju prosbu mi palcom prešiel cez pery a jemným pohybom ich obkreslil. Kútiky sa mu dvihli a na sekundu nám spojil pery.

,,Ako si dáma želá." Nahol sa po gitaru a ja som sa usadila na taburetu oproti nemu.

Pamätal si kde v piesni skončil a pokračoval ďalej. Nebol v speve génius ako v iných veciach, ale rozhodne sa to počúvalo dobre. Bolo to akoby mi spieval uspávanku. Na hrudi sa mi usídlil príjemný pocit a keď sa nám počas jeho spevu stretli pohľady akoby ma bičom preskočila nová vlna túžby. Prikrývku som si naďalej držala pri tele, avšak kúsok kože predsa len unikol. Kúsok hrudníka zacítil chlad z vonku, z čoho moje bradavky okamžite stvrdli.

HRÁČ /sk/✔️Where stories live. Discover now