▪️Kapitola 1.▪️

2.2K 99 56
                                    


Dominik

Hodiny pred zápasom sú vždy stresujúce. Premýšľate ako zápas dopadne, či fanúšici budú na vašej strane a aké ženy budú reprezentovať váš zápas. Samozrejme, vždy sú to kusy! Tréner je každý jeden raz na nervy, keď si viac všímame pekné kozy a guľaté zadky s dlhými nohami, než plán zápasu či priebeh hry. Ale ktorý zdravý chlap bude premýšľať triezvo, keď vidí atraktívnu ženu?

Dúfam, že aj tie nasledujúce budú stáť za hriech. Dnes máme totiž prvý zápas v sezóne a pokiaľ sa turnaj neskončí budú nás na nich sprevádzať po celý čas dve úžasné mačičky. Odeté v krátkych sukniach a šatách, ktoré budú obopínať každú ich krivku. Tie nádhery budú samozrejme len držať medaile a stáť na červenom koberci ako výstavné kusy - v tom už majú prax. Ale rozhodne nemajú funkciu iba pri asistencií. Veď ktorá žena už by len odolala chlapom ako sme my? Predovšetkým mne, každá jedna by dala hocičo za to, aby som si ju len všimol, v tom lepšom prípade rovno pretiahol. Hold, posteľné kusy si vyberám sám. A keď si vyberiem aj ju dostanem.



Zápas sa začína o hodinu, čiže zasa nestíham. Sral to pes, potrebujem sa najesť. Pred zápasom mi vždy dobre padne plnený kebab s hranolkami. Obyčajne sa hranolky dávajú bokom, no ja ich milujem priamo v tom. Je to obrovská kalorická bomba, ktorá ma zasýti, no na druhej strane po zápase som opäť hladný. Spaľujem priveľa kalórií a to nielen pri hre. Posteľové hrádky sú iná liga, kde vždy staviam na istotu. Sex je najlepší šport, hoci ma tréner zakaždým zhúka, keď som po prebdenej noci a skvelom sexe, že nevládzem na tréningu ani len mieriť a nie som ani koncentrovaný, ale z iného uhľa pohľadu to vždy stojí za to. Ja dostanem čo chcem a ktorú chcem a ony si zasa užijú chvíľu so mnou. Také šľapky bez vlastnej hodnoty sú ochotné aj svojich chlapov podviesť a to len kvôli mne.

Niekedy je mi z nich poriadne nagrc, ale prečo by som to riešil? Ja som slobodný, môžem si robiť čo len chcem, ony sú tie, ktoré robia hlúposti a núkajú sa mi ako na zlatom podnose. A tie, ktoré len ticho mlčia, presvedčím, aby sa mi pod nohy hádzať začali.

Veľa ľudí mi hovorí, že som strašne namyslený a egoistický chuj. No v skutočnosti nie som, iba si verím a viem, že vždy dostanem čo si zaumienim. Čo by som to bol za chlapa, ak by som si neveril?

,,Vďaka," podal som pánkovi papierovú päťku a vzal si svoj ,,prasácky" kebab. Zahryzol si a užíval ten ústny orgazmus. Lahôdka.

Doriti!

Tréner ma zabije. Pätnásť minút do zápasu a predo mnou ešte päť kilometrov pešo k štadiónu? To asi treba pobehnúť, nech nie sú zbytočné ,,húkance" zas. A tak vlastne, na to najlepšie sa čaká nie?

Nora

Nie vždy je ľahké byť modelkou. Musíte stíhať toľko vecí a reprezentovať toľké miesta a udalosti, že občas vás z toho poriadne bolí hlava. Ako aj mňa dnes. Môj manažér mi dohodol reprezentáciu hokejovej sezóny mladých a teraz sa trepem priamo tam. Svoj reprezentatívny odev mám už na sebe, pretože inak by som asi nestíhala. Vreckové hodinky mám viac na okrasu ako na šmrnc. Krátka modrá sukňa a obtiahnutý top v bielo-modrej farbe sú odevom dnešného zápasu. Na nohách vysoké čierne čižmy a v rukách strieborné topánky, ktoré si nazujem priamo na mieste.

HRÁČ /sk/✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora