Nora
Snáď mi Ema aj s Lucasom odpustia, že tú večeru predsa len dojedia sami. Po fiasku s Dominikom sa mi úplne pokazila nálada a bolo zo mňa klbko nezodpovedaných otázok a hlavolamov. Žiadna sranda by so mnou nebola a označenie dobrej spoločníčky by sa rýchlo vyparilo.
Nechala som im na stole peniaze za tú večeru, ktorú som ani nezjedla. Zato minerálku som vypila na jeden hlt, pretože mi ako tak zmyla horúčavu vo vnútri. Ani si nevšimli, že som zmizla, vlastne my obaja. Nech si užijú pekný večer aspoň oni. Myšlienky mi zas blúdili k jednému mužovi, ktorý ich tak veľmi zamotal, že sa len ťažko dali dostať pod kontrolu. Moje pocity boli chaotické, absolútne som im nerozumela. Horšie pre mňa ale bolo, že som nerozumela sama sebe.
Na jednej strane som naozaj chcela Dominika spoznať, no akonáhle ukázal svoju idiotskú stránku všetka tá chuť ma rázom prešla. Navonok. Vnútro bažilo po poznaní niečoho zlého a tajomného, hoci sa toho mierne desilo.
Ako tak prechádzam ulicou uvedomujem si, ako ďaleko som od nášho bytu a preto cez telefón zavolám taxík. Kým prídem domov budem mať ešte dosť času premýšľať.
Čo také sa mu mohlo v minulosti prihodiť, že je takýto?
Ublížila mu žena alebo je to len zlý predsudok voči vzťahom?
Vyčerpávalo ma to nepoznanie a neistota, na druhej strane to umocňovalo tú túžbu po poznaní.
Vyznali by ste sa vo mne? Lebo ja sa o to pokúšam, ale žiaľ, bezúspešne. Čím viac sa zapodievam Dominikom a jeho správaním tým viac zabúdam na Martina, ktorý je ešte stále môj priateľ, a tu prichádzame k dileme číslo dva. Ako ho nechať ísť bez toho, aby nebol sklamaný? Dá sa to vôbec? Je ťažké od seba odohnať človeka, ktorý pre vás urobil naozaj veľa a stal sa vašou rodinou. Jedinou.
Bude ťažké povedať mu zbohom, ak ho nechcem stratiť úplne. Viem, že ma miluje, i keď to tak niekedy možno nevyzerá, ale viem to. Stále je ku mne milý, stará sa o mňa, zaujíma. Je úplne iný ako Dominik, no predsa ten modrooký somár má niečo, čo u Maťa hľadám veľmi ťažko. Iskru. A práve tá vo mne zapálila malý plamienok, ktorý začína horieť. Či ma spáli nevedno, ale je to príjemné teplo.
Také by človek chcel cítiť po zvyšok svojho života. A tak sa musím rozhodnúť naisto aspoň ja, či pošlem Maťa k vode, aby som mala čistú cestu alebo odolám tomuto pokušeniu.
Aj keď je to ťažké, priznám sa.
Budem na to potrebovať veľa síl a odvahy. Tiež ešte čas, nechcem Maťovi ublížiť, nezaslúži si to. Vie o mne, mojej minulosti a je aj jej súčasťou. Preto si vážim všetkého, čo pre mňa urobil a že mi nedovolil vzdať sa. Nechcem o tom hovoriť, ale poviem iba toľko, že sa s tým spája môj vzťah k drogám. Aj teraz mi je ťažko keď mám o tom hovoriť, ale nateraz stačí. Prichádza mi taxík a ja nutne potrebujem prísť domov, aby som si dala vaňu a pohár vína. Kašlem na to, že to Maťovi vadí, potrebujem to.
Dominik
Takmer ma zlomila. Stačil kúsok a... dovolil by som pocitom, aby ma ovládli. Šťastie, že mám so životom také skúsenosti a som viac-menej vytrénovaný. Na moment zahnala mojich démonov do úzadia a pripomenula mi o čom život je. To sa rýchlo zmenilo, keď sa mi pred očami objavil ten obraz z tieňov starých čias. Toľkú zlosť mi vohnal do žíl, že som Nore narovinu povedal slová, ktoré som sprvu ani tak necítil. Ibaže hnev a pohŕdanie kvôli minulosti vám vedia veľmi rýchlo objasniť vaše správanie. Tak sa aj stalo, avšak nemôžem nepriznať si, že ma kúsok nalomila a takmer prelomila aj ľadové ostrie môjho ja.
DU LIEST GERADE
HRÁČ /sk/✔️
Jugendliteratur𝗣𝗿𝗲𝗯𝗶𝗲𝗵𝗮 𝗸𝗼𝗿𝗲𝗸𝗰𝗶𝗮 🔹{prvý diel série #hra} 🔹 Arogantný egoistický hokejista, pre ktorého hra znamená zvíťaziť a dostať. Miláčik žien, odhodlaný dostať každú, ktorá ho rozpáli. Nie je to muž na záväzky. Sebavedomá a šarmantná žena...