▪️Kapitola 12.▪️

1.4K 72 14
                                    

Nora

,,Nora! Si tu v predstihu," čudovala sa Ema len čo som vošla do šatne a pomaly si začala skladať veci na lavicu.

,,Mala som odvoz a konečne si pamätám cestu," vyjachtala som zo seba. Ema stála obďaleč a so záujmom ma sledovala. ,,Hodil ma Maťo." Objasnila som.

,,Ale, boli ste konečne spolu?" posadila sa na lavičku pri mojej taške a vyložila si nohy.

,,Hej, vzal ma na obed."

,,Dodržal sľub, nie je možné!" Ema ho moc nemusela, zvlášť poslednú dobu keď ma viac zanedbával ako sa mi venoval.

,,Ema, nehovor tak." Zahriakla som ju, ani neviem čo ma tak žralo.

Vyzliekla som si blúzku a jedným hmatom navliekla top pre dnešný turnaj.

,,Nora, čo je? Čo ťa tak štve?"

,,Nič!"

Tá blondína po jeho boku mi azda nedá ani spať.

Prečo ma vôbec tento obraz tak veľmi zožiera? Môže mi byť jasné, že sa hrajká s každou a nie len so mnou. Tak potom prečo cítim akýsi zvláštny tlak na hrudi? Akoby bola väznená vo zveráku.

,,Dobre, upokoj sa, poď sem. Poď," chytila ma za plecia, ktoré poklesli pri mojom bezradnom výdychu, a usadila ma pred seba. ,,Nadýchni sa a hovor."

,,Nemám vlastne ani čo, neviem prečo som taká naštvaná. Ja len... bola som s Maťom na obede a zhodou náhod tam prišiel aj Dominik."

,,No a?" ukázala som jej svoj skleslý výraz a ona len podvihla obočie.

,,Bol tam s nejakou ženou. A veľmi dobre sa bavili."

,,Ty nebodaj žiarliš?" jasala s úžasom.

Trúba!

Ja a žiarliť? Na tú oplastikovanú bábiku? Nikdy! Skôr ma štve iné.

,,Nežiarlim, Ema, prestaň! Ide skôr o to, že... ah, s ňou vyzeral taký iný. Akoby jej dovolil, nech ho spozná viac a mne to zakazuje. Nedovolí mi, aby som spoznala jeho dušu a to ma štve. Lebo... na jednej strane je to zasraný idiot, ktorý ma velice zachraňuje z párty a na strane druhej sa chová ako bezcitný hajzel, ktorý ťa chce len ošukať a poslať kade ľahšie. Raz ti ukáže kúsok svojho sveta a vzápätí tie dvere hlasno zabuchne tebe pred nosom." Ani som netušila, či má zmysel vravieť jej moje pocity, pretože ona dávno vedela svoje. Predsa len ma jej odpoveď dala do pozoru.

,,Ťahá ťa to k nemu," konštatovala.

,,Ah, doriti, keby vieš ako veľmi. Nechcem si to pripustiť, ale je to tak. Istým spôsobom chcem byť v jeho blízkosti, ibaže neviem či kvôli toľkej záhade alebo sexepílu, ktorý z neho ide." Skryla som si tvár do dlaní a Emina ruka jemne spočinula na mojom chrbte.

Pohladila ma odhora nadol.

,,Nie je nič zlé na tom, ak ho chceš spoznať. Otázne však je, kam to s ním chceš dotiahnuť. Ak cítiš, že ho chceš skutočne spoznať, tak do toho. Kašli na nejakú bloncku! Pokiaľ viem Dominik s nikým nechodí, takže si môže robiť čo chce a s kým chce."

,,Ibaže ja nemôžem," spýtavo na mňa pozrela. ,,S Martinom sme si dali novú šancu. Zajedná dovolenku do Karibiku, kam pôjdeme keď mi tu skončí práca." Ema vyzerala akoby mi chcela jednu vraziť.

Nedivím sa, že ju môj prístup ku vzťahom štve. Chcem to, čo mám teraz s Martinom, ale predstavujem si to s mužom, ktorého žiadna nikdy do vzťahu nedostala. To isté sa týka mňa.

HRÁČ /sk/✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora