Jungkook се събужда по тъмно, преди теб и се взира в лицето ти. В този момент ти си най-красивото и безценно момиче за него. Пуска погледа си по цялото ти тяло към петите, като обръща особено внимание на таза. Все още те прегръща с една ръка през кръста и сте един до друг. Иска те и то много, точно в този момент, иска само и единствено теб. Момчето полага неимоверни усилия, за да се сдържи. Не му помогна и когато в просъница леко се наместваш назад, така че дупето ти се отърква в пакета му. Разбира се правиш го несъзнателно и продължаваш да си лежиш, но Jungkook прехапва устни, гледайки извивките на тялото ти. Накрая не издържа и прокарва ръка от кръста ти до под поличката, стискайки бавно едната ти буза. Наясно е, че може да си навлече неприятности, но не може да се въздържа повече. Отваряш рязко очи, усещайки ръката му. Опитваш се да се надигнеш, но в този момент откриваш врата си и момчето започва да прави жадни смучки по него. Усещаш топлите му устни, игривия му език и не може да излъжеш, че не ти е приятно.
- Това е само началото, принцесо
Това ти е познато от някъде, но откъде? Забравяш всички мисли, когато той прокарва пръсти под гащите ти към котенцето.
- J-jungkook, аз не...
Той оставя нежна целувка на бузата ти и прошепва в ухото ти
- Шшш, принцеске, остави ме да те задоволя. - накрая захапва леко ухото ти, което по някаква причина те влудява. Не искаш да го правиш - не си готова, а той? - че вие се познавате от един ден. Нямаш му чак такова доверие. Не е редно, не трябва, но в същото време е тооолкова приятно и жадуваш за него. Не искаш да спре, колкото и неправилно да е, но трябва да признаеш нещо. Просто ти тежи на гърдите и го изстревлваш нервно в момента, в който тои пъхва два пръста във влагалището ти.
- Девствена съм! - това изненадва Jungkook и очите му се разширяват за няколко секунди. Определено не очакваше да си девствена. Обръща те с лице към него и ръката ти се озовава върху плочките му. Не знаеше, че е толкова секси без блуза. Сега е твой ред да го оглеждаш. О, Боже, как е възможно да е толкова hot. Защо винаги най-грешните неща са най-сладки? Забелязваш отеснелите му вече дънки и отваряш уста. Той повдига брадичката ти и погледите ви се срещат. Изгубваш се в очите му. Разчиташ страст, решителност, неудържимост, но и... какво е това? Нима някъде надълбоко в сърцето си той все пак е възможно да обича? Jungkook се навежда и те целува нежно, искайки разрешение. Ти поглеждаш надолу, после нагоре към него, с провокативен поглед и той не чака друг знак. Слепва медените му устни с твоите. Това те отнася, сякаш вече не си на земята, а в света на удоволствието. Сплитате езиците си и когато ви свършва въздуха се отделяте и допирате челата си едно до друго.
- Ще бъда нежен. Мога да съм най-внимателния мъж на света. За теб и само теб
- Ох, Jungkook - изричаш, погалвайки косата му. Той маха одеялцето и тениската си от теб, но ти е толкова топло, че не ти пречи. Застава след стъпалата ти почва да прокарва ръце по бедрата ти. Чуваш го как прошепва
- Красота - спира се когато стиска до бикини-зоната ти. Отпуска ръцете си встрани, на бедрата ти и целува нежно левия ти крак, където започва поличката ти. Той я сваля бавно, а след това и гащите ти, подсмихвайки се. Разкрачва те и застава посредата. Пред него вече се показва прелестната гледка на цялото ти тяло. Очите му не могат да се наситият на прелестта ти. Облизва долната си устна, секси и заравя език в клитора ти.
Топлото, важно чувство на езика му в теб, те кара да изстенеш, което го окуражава още повече. Очите ти блестят от радост и едвам се сдържаш да не крещиш още. Представи си какво удоволствие ти достави само с език... След това застава на колене, предоставяйки ти възможност да видиш какво прави. Разкопчава колана си и сваля дънките. На забавен кадър ли се движи, или само така ти се струва? При вида на мъжеството му изпитваш смесени чувства. Уау. Имам предвид, ехаа, тоест - голям е... доста. Притесняваше се наистина. Започваш да се разколебаваш и усети главичката на пениса му до срамните ти устни. Той се навежда, целувайки те нежно по челото.
- Не се бой, принцесо, никога няма да те нараня. - казва въздишайки, защото вече наистина полага неимоверни усилия да се сдържа и заровя глава във врата ти, правейки ти жадна смучка. Жаден е, за тялото ти, за теб - тук и сега. Това кара едно ммм да се отплесне от устата ти и прокарваш пръсти през косата му, вхащайки го за тила. Jungkook това и чакаше. Вкарва го наполовина и това те кара да изпищиш без глас. Болка, каквото никога не си усещала досега. След това вкарва и цялата си дължина и очите ти се насълзяват. След втория тласък на мястото на болката се появява най-великото блаженството. Никоя дума не може да опише чувството да си едно едно цяло с някого, поемаш го целия, усещаш го вътре в себе си. Той забързва ритъм и загубваш представа за място, време - сякаш сте св издигнали някъде много високо - вашето местенце, където се отдавате на върховно блаженство. Не искаш да спираш сълзите си повече и те теква по червените ти бузки. Не, не от ярост или страх или дори болка, сълзи от радост. Той свършва в теб, но не спира
- AaАххХх Jungkookie, по-бързо, по-бързо. Да, да. - почваш да стенеш, не те интересува и след няколко тласъка свъшрваш и ти. Той се отдръпва и ляга до теб. И двамата дишате у честно. Това, което направихте... беше изкуство. Прегръща те здраво - сякаш се бои, че ако те пусне ще изчезнеш. Иска да те запази на всяка цена. Вече си негова.
YOU ARE READING
The Song Of Our Hearts
FanfictionТ/и кандидатстваш в музикалния университет в Корея, където срещаш това мистериозно и някак недорязбрано момче Jungkook. Сближаваш се и с неговата компания (Jin, V, Jimin, Namjoon, Yoongi & Hobi) Заедно творите музика, но се случват много драми и люб...