Глава13: Наказанието

632 28 2
                                    

Ти, Namjoon, Jungkook, V, Jin, Jimin, Suga и J-hope сте в стаята на директора, подредени в редичка и свели глави. (добре де, kookie се е облегнал на стената и гледа надменно баща си) Не приличате на нищо. Всичките. Уникално мръсни сте.
- Не мога да повярвам, че пред мен стоят двайсет плюс годишни млади хора! Вие сте първа група детската градина! Да ми почнете бой с храна? Какво е това за вас? - не сдържате смеха си и почвате да се подсмихвате - Смешно ли ви е, а?! И това ли е бъдещето на Seоul? Най-добрите от най-добрите? Ха! Липсва ви строго възпитание. Трябва да се засрамите от постъпката си - мята парцал и Jungkook го хваща с бързо движение - Ще останете след часовете да изчистите за наказание. Абсолютно всичко искам да блести от чистота! Освен това, щом ще ми се държите като деца, искам всеки да напише по хиляда пъти - Няма да си играя с храната - знаете ли колко хора гладуват, докато вие се правите на идиоти? Знаете ли какво разхищение сътворихте, а да не говорим за анархията! Дрън-дрън... - вече те изгубва и спираш да го слушаш. Сещаш се за момичето и за желанието ти да помагаш на младите да преследват призванията си. Наистина много ти се иска.
- Разбрахте ли ме?
всички мълчат
- Попитах РАЗБРАХТЕ. ЛИ. МЕ?! - изкрещява отново директорът.
- ДА! - отговаряте всички в един глас

* след часовете *

Събрали сте се всички в столовата. Екипирани сте с престилки, ръкавици, четки, гъби, мопове, но това... за тази гледка не може да сте подготвени. Цялото помещение от горе до долу - пода, масите, стените, та даже и тавана... да не споменаваме стъклената стена.
- Майчице мила. - изплъзва се съвсем искренно от устата на J-hope.
- Ами, бригада, да започваме! - окуражава Jimin и започва да се разпорежда. Всеки се захваща с някоя задача. Ти чистиш стъклената стена, а до теб е Jin.
Почваш да си тананикаш.
- La la la la la 🎶 - съквартиранта ти се сеща за песента и почва да я пее силно на глас. V се включва, потупвайки с крак. Мекият глас на Jimin достига с лекота C6. Мислиш си колко много му подхожда на нежния му характер, този висок глас. Следва рап частта, с която почва Namjoon и Suga се включва.
J-hope се раздава, танцувайки с парцала. Не можеш да повярваш на ушите си. Звучите мега добре всъщност. Припева пеете всички заедно, като Jungkook и Jimin вдигат две октави по-вискоко и става много приятен завършек. Аплодирате се, през смях. Беше супер забавно и споделихте такава енергия...
- Момчета, мислех си - започваш леко плахо - че всъщност не бяхме никак зле. И винаги ми е било мечта да бъда част от група? - замълчаваш. Останалите си разменят бързо погледи. J-hope се почесва по врата.
- Ами... мина ми нещо подобно през ума. Всъщност мислех си даже за залата ми в мазето, където репетирам танците си.
- Ооо, никакъв шанс. Забрави - възразява Jungkook
- Съжалявам, но имам други интереси. - извинява се Jimin
- Прекалено съм зает за такива детски мечти. - маха с ръка Jin
- Аз, съжалявам т/и, но ще трябва да откажа. - Namjoon прошепва. V е прекалено срамежлив, за да каже нещо. Просто си търка масата.
- Разбирам... не знам откъде ми дойде. Хаха, да се направим, че не се е случило, а? Чудрх се, kookie, защо се скара с онова момче, а то всъщност кой беше? - опитваш се да смениш темата, защото ти става неудобно.
- Един побойник. И го направих, защото щеше да посегне на Tae.
- И от кога защитаваш невинни непознати? - закачаш се
- Той не е непознат. Любимия ми бивш. - и намига на V
- Най-добри приятели сме. - разяснава Taehyung, поглеждайки те
- К-какво? Вие двмата сте...
- Да, беше хубаво лято. - прекъсва те Jungkook и поглежда палаво V, а той се изчервява. Ехаа, това момче май наистина е било с всички.
Два часа по-късно приключвате с цялата мъка и след щателната инспекция на директора, всеки поема по пътя си. Вече се е стъмнило и ти се прибираш право в стаята си. Jin тръгна с Namjoon, затова си сама. Искаш да си вземеш един дълъг и топъл душ преди всичко. Мяташ мръсните дрехи в коша за пране и влизаш в банята. Топлата вода се бие в кожата ти. Приятно, отпускащо усещане. Не чуваш как някой влиза в стаята. Остави отключено, за да се прибере Jin спокойно. Изплакваш пяната от косата си и почваш да си пееш. Обожаваш акустиката в банята, кара те са искаш да пееш още и още!
- So show me - потъркваш рамото си със сапун. Стоиш с лице към стената
- I show you, show you, show you. - усмихваш се, когато чуваш този англески глас. Красота... ЧАКАЙ МАЛКО?! ЧИИ Е ТОЗИ ГЛАС? БОЖИЧКО, ИМА ЛИ ОЩЕ НЯКОЙ В БАНЯТА?! Поглеждаш към врата и заварваш Jungkook, облегнал се на стената, да те зяпа.
- Извинявай! Би ли се разкарал! - опитваш се да се покриеш с пердето. - Jungkook става и тръгва към теб, затова ти се обръщаш отново с лице към стената.
- Това беше една от най - красивите гледки в живота ми. Тялото ти е цяла поема. Мога да стоя и да те гледам в продължение на дни. Той влиза под душа и поставя ръце на раменете ти, целувайки нежно врата. Спуска ръцете си, галейки твойте.
- Днес беше лошо момиче и трябва да бъдеш наказана! - прошепва в ухото ти. Прехапваш устни. Всъщност беше доста приятно. Чуваш Jungkook да си говори
- Наистина е секси. Прелест!
След това те обръща и бута в стената. Той е изцяло под душа. Плочките му прозират през залепналата за тях бяла тениска, косата му е мокра и се стича вода от лицето и раменето му. Тези рамене... ммм... не само Jungkook умее да се възхищава на красотата на човешкото тяло. Поглеждаш надолу и забелязваш, че му е станал, след това го поглеждаш провокативно и той те хваща за глава, приближавайки те към себе си, за да те целуне жадно. Маха ненужните дрехи и те придърпва за кръста към себе си. Ти поставяш ръце на раменето му. Двамата сте под душа, съвсем голи. Повдигаш се на пръсти, за да го целунеш.
- Ммм - изтръгва се един стон от гърдите му. Можеш да усетиш и видиш всичко, което Jungkook изпитва в този момент. Той те вдига и опира до стената, ти овърташ крака около него и поставяш ръцете си около врата му. Това вече не е първият ти път и вече не чака, а направо влиза в теб
- Ааа - болка, примесена с блаженство. Той забързва и ти започваш да стенеш. Стискаш нокти и си надрала целия му врат, но това само го възбужда още повече.
- По-бързо, DADDY! - дори не се усещаш кога го казваш. За пръв път наричаш някого така. Насладата прелива през цялото ти тяло. Всеки един мускул, всяка частица от теб прелива в страст. Върховно чувство Jungkook да е в теб, което не можеш да сравниш с нищо друго. Момчето свършва в теб, като изхвърля и още един стон на наслада. След това се отпуска и спира да тласка. Ти целуваш врата му грубо, правейки смучка и поставяш глава на рамото му, докато той още е в теб. Цялата грееш. Лицето ти сияе. Бузите ти са зачервени и двамата дишате тежко.
- Много си добра, принцесо. - той те поставя да стъпиш и те обгръща със закачената ти на стената кърпа за баня, след което те вдига като булка. Ти махаш с крака и се държиш здраво за него. Поставя те на леглото и те завива, след което целува по челото
- Моята красива принцеса - и тръгва да става, но ти го хващаш силно за китката.
- Остани при мен.
- шшш, почивай сега. - пуска ръката ти. Това те натъжава. Изведнъж се чувстваш много самотно. Обръщаш се на една страна към стената. Сякаш има някаква празнина в теб, студено. Доста студено - свиваш се. Следва една дълбока въздишка и тогава! Тогава усещаш силната му, мъжка ръка през кръста ти. Приближава тялото му до твоето и веднага се сгряваш. Той отърква лице във врата ти. Чувстваш се сигурна в неговите обиятия. Отпускаш се в прегръдките на Jungkookie. Твоя Jungkookie! Телата ви са слепени едно до друго. Усещаш ударире на сърцето му.
Туп Туп Туп Туп
- Обичам те- прошепваш, но момчето вече е заспало.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Song Of Our Hearts Where stories live. Discover now