Глава 26: Хлабаво Завързани Бикини Спасяват Живот

362 25 4
                                    

- Значи... Tae не знае нищо? - двете с Ади се препичате по бански на камъните до реката, докато момчета се пръскат и мокрят.
- Няма и да разбира. - отговаря ти недвусмислено, гледайки гаджето си. V бута Jungkook, който пльосва по дупе във водата и ви упръсква.
- Ейй! - викате в един глас.
- Защо не дойдете, момичета? - усмихва ви се Tae и маха с ръка. Двете се споглеждате.
- И тук сме си добре, любов. - отговаря Ади.
- И няма да се намокрите? - опулва се Jin и Namjoon го бута. Пак се споглеждате.
- Ще пропуснем. - усмихваш се, но май само вие така си мислите. Jungkook се засилва от другата страна на брега и скача с все сила
- Бомбааа! - еднл хубаво цопване, последвано от дъжд от капки, които хубавичко ви измокрят.
-  JON JUNGKOOK! - изправяш се и му правиш жест, че ще го набиеш, когато той тръгва към вас. Преглъщаш. Май не обмисли много добре плана... Искаш да хванеш Ади за ръка, когато чуваш нейния писак, последван от плискане. На повърхността се показват тя и Tae. Aww мислиш си, когато Jk те вдига като булка.
- Ти си следваща.
- А-аз? Чакай к-
- Едно!
- Не, не
- Две
- Jungkook, заклевам се, ако не ме пу-
- ТРИИ! - и той те мята, след което скача до теб.

Показваш се на повърхността, за да си поемеш въздух и се озоваваш в прегръдките на Kookie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Показваш се на повърхността, за да си поемеш въздух и се озоваваш в прегръдките на Kookie.
- Видя ли?! Забавно е.
- Да, да няма що! - изплезваш му се
- АИГООО - за секунда Ади изглежда сякаш е видяла призрак, но след няколко мига доплува спокойно до теб и те пргъща с цялото си тяло.
- Може ли да проведем женски разговор? - обръща се към момчето пред теб.
- Как така женски разговор?? - инати се той. Тя прочиства гърло и казва достатъчно силно, за да чуе дамо Jungkook, но е и останалите
- Т/и, имаш ли тампон? - след тези думи, гореспоменатия, решава, че не иска да научава повече от този разговор и отива да тормози Jin.
-  Ъм, мисля, че имам във вилата, ако искаш да-
- Долнището на бикините ти отплува преди няколко секунди надолу по реката, беби. - прошепва ти в ухото.
- МОЛЯ?! Как така?? - поглеждаш надолу и наистина не виждаш долната половина на банския си. Обвиваш ръце около новата си приятелка.
- Ужас! Сега какво ще правя?? - започваш да се панираш.
- Спокойно, водата е прекалено мътна, за да забележат ако просто си стоим тук.
- Момичета! Елате при нас да играем на игра. - провиква се Namjoon и тръгва към вас. С Ади си разменяте погледи, докато той се приближава все повече.
- Направи нещо. - прошеоваш й. Тя е застанала пред теб и в момента в който Rm се приближава прекалено много тя му удря шамар.
- Това пък за какво??? - потърква си бузата той. Първоначално Ади изглежда изненада от собствените си действия, но бързо влиза в роля
- Имаше комар на бузата. Пак заповядай и ако може ВСИЧКИ ДА ИЗЛЕЗЕТЕ. ХАЙДЕ, ХОРА, РАЗДВИЖЕТЕ ТЕЗИ ДУПЕНЦА. ВЪН ВСИЧКИ! - казва последната част по-силно, за да я чуят всички, пляскайки с ръце.
- Да излезем ли защо, любов? - Taehyung се приближава до вас и Ади му удря и на него шамар.
- Ауу! - изглежда много объркан
- Хаха какво става днес на тези комари?
- Аз не видях комар. - отбелязва Namjoon
- Аз пък видях! - изсъскваш веднага ти.
- Добре, чухте момичето ми, всички вън. - опитва се да звучи мъжки V.
- Виж полагам усилия. - навежда се и дава целувка на Ади.
- Ти си най-добрият. - всички почват да се изнизват, но когато Jungkook минава покрай вас, тя го спира за ръката
- Ти не.
- Какво имаш предвид? Мислех, че-
- Черно долнище на бански, надолу по реката. Бързо! - заповядва момичето.
- А?
- Банския на т/и!
- Много е хубав, да? - момичето извърта очи, хваща го за косата и потапя главата му под вода, на няколко сантиметра от краката ти.
- ЗАщО зА БОгА сИ бЕз - Слагаш ръка на устата му.
- Моля те, Kookie...
- Спокойно, заемам се. - отговаря той и тръгва надолу по течението.
-Боже, благодаря ти толкова много! Не знам какво щях да правя без теб. - обръщаш се към Ади. Наистина е много приятно да има още едно момиче. За две седмици се сближихте доста, а и тя спази думата си и плати почти цялата сума за болницата. След две седмици ще изпишат Jimin и Suga - точно на края на ваканцията. Всичко се подрежда.
- Абе, глупоси. - усмихва се тя и проследяваш погледа й. Двете зяпате полу-голите момчета на брега, който си ритат топка един на друг. Ехаа. Не знаеше, че са толкова... толкова сексии!

The Song Of Our Hearts Where stories live. Discover now