Глава 48: Песента В Сърцето Й

572 25 23
                                    

- BTS! BTS! BTS - чува се от огромния стадион викове на хиляди феонве.
Jungkook седи, заровил глава в ръцете си. Ами ако се провали? Ами ако сгреши и подведе всички?? Не, не може да го направи! Може ли да си тръгне?
- Страх ли те е тате? - принцесата застава пред баща си с голяма усмивка.
- Страх ли? Н-не аз-
- Би било глупаво да не се страхуваш.- момиченцето застава до него и той се взира в нея за няколко секунди, след което прегръща нервно.
- Знаеш ли колко си красива?
- Мама, казваше, че по това приличам на нея. - протяга малката си ръчичка и той я хваща, изправяйки се.
- И си толкова мъничка!
- Да, но имам ейй толкова голямо сърце. - момиченцето разперва ръце и Jungkook се усмихва на колко е сладичка.
- Мама казваше, че по това приличам на теб. - двамата вървят, хванати за ръка чак до голямата завеса.

- Обичай себе си и вярвай в себе си, тате

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Обичай себе си и вярвай в себе си, тате. Аз ще бъда чааак там, при многото хора под сцената. Ако пак те дострашее, ми махни. Аз ще съм винаги с теб. Обичам тее. - Army му дава голяма прегръдка и подскачайки си се отдалечава. Kookie, я гледа и душата му се пълни, докато не я изгубва от поглед.
- Хей, добре ли си? - слага ръка на рамото му Jimin, а от другата страна Tae. Най-малкият ги поглежда. В очите му се чете такава поема от емоции. От страх и притеснение, с голяма доза адреналин до неописуема радост и задоволство, гордост, че даже и обич. Това е мечтата му! Тяхната мечта и тази на т/и. Сега се сбъдва, точно в този момент. Те успяха, всички мъки и сълзи, които остави в залата за тренировки, достигайки предела на възможностите си... абсолютно всичко си заслужаваше и го доведе до където стои днес. Заедно с най-любимите си хора, прави това, което го кара да бъде истински щастлив! И знае, че макар и т/и да не е до него физически и да не може да те прегърне или разговаря с теб, ти ще си винаги с него. Поглежда нагоре към небето, след което слага ръката си за групово нахъсване.

- Хайде момчета

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Хайде момчета. За т/и!
- За т/и - викат останалите след него и светлините на прожектора ги заслепяват, а виковете на феновете стават още по-силни.

- - - - - - - - -

Старо ARMY: И така Army и BTS заживяли заедно и се обичали и подкрепяли завинаги.
Новo ARMY: Ехааа!
Старо ARMY : Слушайте, слушайте и разказвайте. Тази легенда се пренася от уста на уста на уста през годините. Помнете, скъпи мои, че всеки от нас носи духа на т/и. Тя има много имена. Тя е азиатка, европейка и американка. Тя е ниска и висока. Има дълга и къса коса - права и къдрава. Снежно бял и пепеливо черен цвят на кожата. Тя говори безброй много езици, но каквото я прави истинска и по каквото можете да я познаете навсякъде по света
Това е песента в сърцето й, която винаги звучи:
Kim Namjoon
Kim Seokjin
Min Yoongi
Jung Ho-seok
Park Jimin
Kim Taehyung
Jeon Jungkook
BTS 💜

Ехх, дойде и последната глава. Прекарах си много хубаво, пишейки това сътворениейце, но както всичко хубаво, е време да сложим край, колкото и да не ми се иска и на тази книга. Специални благодарности на хората, които бяха до мен от самото начало и ме подкрепяха винаги (те си знаят кои са😉) и благодаря на всички, които писаха мили коментари, които ме мотивираха да продължа да пиша. I purple you, Army 💜💜💜.
И все пак почвам от утре нова книга, така че ако нямате какво да четете или да се занимавате, може да я видите 😊. Лека нощ и сладки съниииища ❤️❤️♥️

The Song Of Our Hearts Donde viven las historias. Descúbrelo ahora