Глава 42: Израствате Като Личности

280 22 13
                                    

Пееш на Army, за да я успокоиш, докато я люшкаш в ръцете си. За тези вече три месеца се усъвършенства доста в грижирте за нея. Всъщност много ти харесва да си майка. Всички безсънни нощи, нацапани, уповръщани и скъсани блузи, както и нерви си заслужават накрая! Караш нарочно Ади да й говори на корейски, докато ти й говориш и на двата езика, а майка ти и баща ти на български. Всъщност се оказа добър слушател. Много често й говориш сякаш разговаряш със зрял човек. Знам, знам, леко изкукорига с цялата тая работа покрай този корона вирус, но интересното е, че понякога имаш чувството, че те разбира.
- Охх, решено е! Под карантина сме. Трябва цял ден да си стоим вкъщи и да тъпеем. - сестра ти влиза и сяда на леглото ти, оплаквайки се.
- Еми ще си стоим вкъщи. Чух, че е опасен, така че гледай да си послушна. - сестра ти извърта очи и изважда телефина си, за да си чати с някого, когато изведнъж го мята настрани, настанява се на леглото и гушка възглавницата. Гледа те в очакване, което те дразни. - Какво??
- Обеща да ми разкажеш за приятелите ти от корея! Вчера стана късно и отидохме да си легнем, но сега имам време. - усмихва ти се, а ти въздишаш.
- Какво искаш да знаеш за тях?
- Тук къде сте били? - изважда снимка от джоба на дънковото си
розово яке.

- Хмм, интересно

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Хмм, интересно. - наистина е интересно, защото не помниш откъде е тази снимка.
- Открих я в тази книга, която си стоеше в куфара ти вече половин година и взе да ми става любопитно.
- Каква книга?? - не беше взимала никакви книги със себе си от Корея.
- Ела да ти покажа. - момиченцето тръгва към стаята си и ти оставяш Army в легълцето й, след което поемаш към вратата в дъното на коридора. Отваряш и заварваш сестра ти да седи на пода, вглабена в някаква книга, която поне на пръв поглед изобщо не ти е позната.
- На корейски е и нямам идея какво пише... ела и ми преведи! Моля? - разлиства страниците и сядаш до нея, почвайки да четеш рандом изречение.
" (...) Очите ти сияйни,
    Устните омайни
    И усмивките безкрайни
    Правят моите силни чувства                                    трайни (...)"
- Т-това са любвни стихове!
- Защо си драскала в нея? - по-малката ти хвърля въпросителен поглед.
- Не съм! За пръв път я виждам! - наистина нямаш идея откъде се е взела и вече почваш да мислиш, че сестра ти се шегува с теб, когато тя отваря на празната страница в началото, преди първата глава.
- Ето! Виждаш ли? Аз съм права! - плези ти се, а ти поемаш книгата в ръце.
- Млъкни малко! - това е почерка на Jungkook! Сигурна си.
- Какво пишее??
- "Скъпа, т/и, ако четеш това значи съдбата ни е поставила пред голямо изпитание. Сърцето ми винаги ще ти принадлежи, защото ти си единствената за мен. Най-прелестното момиче, което някога съм срещал и ще срещна. Имаш думата ми, че ще се върна. Моля те, чакай ме. С безкрайно много обич, всички ние. We purple you "
- Како? Добре ли си? - момичето пита предпазливо и те прегръща. Чак сега осъзнаваш, че очите ти са се напълнили със сълзи и една е поела на пътешествие по бузита ти. Вече всичко ти е ясно. Взираш се в подписите на седминцата, в края на листа

The Song Of Our Hearts Where stories live. Discover now