Глава14: Затова Не Правиш Секс В Банята На Jin

581 27 10
                                    

Слънчевите лъчи падат върху лицето ти и те събуждат. Протягаш ръце и се обръщаш към Jungkookie - още спи. Гледаш го влюбено. Толкова е сладък като спи. Заиграваш се с един кичур на косата му, скед което се надигаш леко.
- Нали не го правихте в банята ми?-съквартирантът
ти ви зяпа със осъдителен поглед от канапето.
- Мхм. - отгавяш сънливо и си потъркваш очите.
- Aigoo. - Jin удря челото си. Отваряш рязко очи и се закриваш с одеялото. Вярно, че това беше и негова стая. Съвсем бе забравила. Охх, гола си, а Jungkook лежи, гушнал те, само по боксерки.
- Както и да е, имам предложение за вас двамата. - отпива глътка от кафето си.
- Ъм, Jin... - прехапваш долната си устна. Какво се очаква от теб сега да обясниш?
Почуква се на врата.
- Спокойно, ще отворя. - момчето става от канапето и отива до дръжката на врата. Гледаш с разширени очи и четеш по устните му
- Моята баня. - и отваря вратата.
- Заповядайте, моля ви. - в стаята влизат в следния ред: Jimin с бодра крачка, държащ Suga за ръка, който изглежда сякаш го е налегнала меланхолия (а може и принципо така да си изглежда). J-hope с голяма усмивка на лицето, който обяснява нещо на срамежливия V и накрая Namjoon, който с влизането си целува Jin.
- Моля, седнете. - двете двойки се настаняват на леглото на съквартиранта ти, танцьорът на канапето, а Taehyung сяда доволно на пода по турски. УЖАААС! Не може да стане по-зле просто. Заровяш глава във възглавницата. Jungkook се разбужда и милва лицето ти с ръка.
- Вчера беше най-страхотния секс. - и ето, че стана... Момчето забелязва неудобния ти погледа и се надига леко.
- Какво има, принцесо?
Jimin се прокашля. Kookie се обръща в посока на гласа и забелязва пълната стая. Извърта очи с досада и сяда, въздишайки
- Подай ми... - Jin го замерва с джинси и блуза.
- Сложих твоите в пералнята. - Боже, той си обува панталоните и слага блузата без абсолютно никакво притеснение. Всъщност изглежда доста секси докато го прави.
- Тук било забавно вчера, а Jungkook, затова ли искаше да дойдеш сам? - усмихва се криво Suga. Jungkook не отговаря, само го поглежда на кръв.
- Изобщо каза ли й какво си говорихме? - пита J-hope. Поглеждаш въпросително към любовника си. Какво да ти е казал вчера?
- Очевидно не е. - въздиша Jimin - Т/и, вчера, след като си тръгна, обмислихме предложението ти... за групата и всъщност стигнахме до съгласие, че ще е интересно да опитаме. Ще се събираме в залата за тренировки на Hobi. Първата е днес, след часовете към седем. Jungkook знае. - това е повече от хубава новина, но... точно сега ли трябваше да ти казват?! Усмихваш се насила, все още покривайки се. Доста ти е неудобно в тази ситуация, но се радваш, че мечтата ти може би най-накрая ще се сбъдне.
- Добре, всички, разбрахме се. Хайде сега, вън. - Jin се надига и започва да гони гостите. Самия той също излиза последен, като ти намигва преди да затвори вратата.
Зяпаш Jungkook с престорена ярост, за да направиш много сладка нацупена физиономийка.
- Кво? - вдига и сваля вежди той. Ти го замерваш с възглавницата и почваш да го гъделичкаш.
- Ще видиш ти кво! - борите се и накрая той побеждава. Стоиш на колене пред него, а той се е облегнал седнал на стената и държи ръцете ти зад гърба ти. Оглежда тялото ти и прехапва езика си.
- Ако закъснея отново, баща ми ще ме убие. - казва с въздишка той. Твоят първи час днес, започва по-късно и можеш да си позволиш да не бързаш. Навеждаш се и изстенваш съблазнително
- ммм - в ухото му, за да го подразниш. Очите му светват и те целува с език. Разхлабва хватката и използваш момента да си освободиш ръцете и да почнеш да го гъделичкаш отново. Той избухва в смях, лягайки. Ти ставаш от леглото и си слагаш бельо от гардеробчето.
- Еее - разочарова се момчето и казва в израз на недоволство. Пращаш му въздушна целувка и отиваш да си измиеш зъбите.
- Ставай по-бързо. Имаш десет минути.
- Знаеш, че за десет минути мога да направя чудеса. - прегръща те в гръб. Сочиш му вратата с четката за зъби. Поглежда те с досада и на излизане се провиква
- Ти губиш! - прокарва ръка през косата си и се отдалечава с позната ти походка на модел, без да си прави труда да затвори. Взираш се в коридора. Много искаш да ти покаже "чудесата", но му мислиш доброто. Разкарваш тази мисъл от главата си и се фокусираш върху бандата. На седмото небе си! Пускаш си музика и с танцова стъпка обикаляш апартамента. Внимателно изглаждаш и обличаш униформата си. Оправяш си косата пред огледалото и слагаш спирала. По принцип не обичаш да носиш грим, но сега си в настроение. Папките ти за днес са подредени по азбучен ред, обувките са излъскани и леглото оправено. Закусваш кисело мляко с боровинки, докато зяпаш през прозореца. Колегите са строени в редица и слушат господина по ФВС, който им обяснява нещо и ръкомаха. Ето го и Kookie. Носи два размера по-голяма теникса (нали Jin му услужи с негова uwu), косата му е супер рошава и всеки момент ще заспи прав.
- Не е честно. - лапваш още една лъжица. - Защо момчетата не правят абсолютно нищо и пак изглеждат толкооова сладко. Размечтаваш се по устните на Kookie, когато часовника ти звъни. Време е да излизаш. Пращаш въздушна цешувки през прозореца и излизаш.


Съжалявам, че вчера не писах нищо, но се занимавах с драми🙄. Макар и кратичка се надявам  главата да ви е харесала. Скоро идва и следващата😉

The Song Of Our Hearts حيث تعيش القصص. اكتشف الآن