Ahojky !
Zdravím vás s novou kapitolou. Dneska je trochu kratší, ale snad to nevadí.
Doufám že si ji užijete.
(Ještě taková otázka. Kdo z vás s asi půjde 11. Května do školy ?)O pár dní později...
Uslyším zacinkání klíčů a následuje zabouchnutí dveří.
,, Ahoj zlato!" zavolám směrem k vchodovým dveřím.
Vyškrábnu lžící poslední zbytky kočičí konzervy do misky a postavím ji na zem před Ludwiga.,,Nazdar" ozve se otrávené zabručení.
Umyju si zamazné ruce a zamířím na chodbu.
Zmožený Levi si vyzuje boty a sundá kabát. Jeho tvář je zamračená a vůbec, celková aura kolem něj není zrovna moc příjemná...
,,Copak ? Stalo se něco ?"přijdu k němu a dám mu letmý polibek.Levi mě obejme a tiše si povzdechne.
,,Jen jsem unavený..." zamumlá. Nasaju jeho překrásnou vůní. Musím se trochu pousmát.
,, Půjdu si dát sprchu " vymaní se z mého svěření a zmizí jako pára nad hrnec. Občas si říkám, jestli Levi není náhodu Hoodini...U mých nohou se objeví koule chlupů , kterou vezmu do náruče.
,,Nazdárek. Už máš dojezeno ?" podrbu kocourka za oušky. Jen tak pro info, pořád jsem mu ještě neodpustil !
Jen spokojeně zapřede a dál se ke mně lísá.Společně s Ludwigem odejdu do ložnice. Posadím se na postel. Přejedu dlaní po jeho hřbetu.
Zvláštní, ta jeho srst.... Jakoby měla zelený lesk...
Uchváceně sleduji jeho lesklou černou srst.Copak se asi přihodilo Levimu, že je z toho tak zničený....
Možná na něj byl někdo zlý v práci.... Jo, to je dost pravděpodobné.Z mého přemýšlení mě vyruší žuchnutí vedle mě.
Odložím kocoura a zahledím se na placku vedle mě.
Můj černovlásek je rozpláclý skoro přes celou postel. Obličej má zabořený do matrace...Klidně sleduji, jak se jeho tělo pohne pokaždém nádechu. Pohladím ho po zádech a dám mu pusu na šíji.
,, Ještě..." zabručí.
Lišácky se usměju a dál opečovávám jeho krk.* Your whole life i tried and now I'm getting...*
,, Prosím ?" zvednu otráveně příchozí hovor.
Proč si spolu nemůžeme užít alespoň nějakou tu chvilku ?!
,, Erene ty zmetku jeden !" uslyším naštvaný hlas mé sestry.
A kruci...
Slezu dolů z postele a opustím rychle pokoj.
Co po mě sakra chce ?!
,,Ahoj Mikaso, taky tě rád slyším" zavřu za sebou dveře.,, Můžeš mi laskavě vysvětlit, proč si málem chcípl ?! A hlavně , proč si mi nic řekl ?!"
,, Hele Mik, rád bych ti všechno vysvětlil, ale je to opravdu na dlouho. Omlouvám, se že jsem ti o tom nic neřekl, ale neměl jsem moc čas"
,,A ještě jedna věc. Kdo je sakra Ackerman ?!"
Fuck....
Jak o něm ví ???,,No.... Moment, jak o něm víš ?"
,, Doktor z nemocnice mi řekl, že jakýsi Ackerman tě tam dostal"
,, Je to.... Můj přítel"
,, Jak to myslíš 'přítel ?"
,,Jak asi.... Jsme.. pár"
....
Ticho.... To je zlý...
,,To je ale úžasná zpráva , Erene ! Blahopřeji ! Konečně si dospěl z těch tvých dětských sázek"
Jí to.... Nevadí ?
,,Jo to asi je... Počkej... Jak víš o těch sázkách ?!"
,, Armin"
Myslím že ho zabiju..
,,No, ale to je jedno. Chci, aby jste oba dva tenhle víkend přijeli na návštěvu. Aspoň mi to budeš moc vysvětlit a představíš mě"
,, Ale Mik -"
,, Žádné odmlouvání. Měj se"
,,Počkej Mikaso !"
Ona mi to zavěsila ! Já se z ní zblázním. To mi jako teď chcete říct, že místo toho, abych si o víkendu užíval s Levim, budeme muset jet za ní někam až na druhou stranu státu ?!Mě z té Mikasi jednou opravdu mrdne...
Schovám mobil do kapsy a vrátím se zpátky za černovlaskem.
,,Kdo to byl ?" zeptá se hned, jakmile mě zmerčí.
,, Má sestra" odpovím a lehnu si vedle něj.,,Hmm" zamručí.
,,Chce abychom k ní přijeli na víkend" zavřu oči a položím si dlaně na obličej.
,,Dobře. Budeš mi pak muset ukázat na mapě, kde vlastně bydlí " přítulí se ke mně.
,, Cože ? Ty k ní chceš jet ?" udiveně svraštím obočí.Otevřu oči a zadívám se na něj.
,, Jasně že jo. Chci poznat tvoji rodinu"
,, To teda nechceš. Nechceš poznat Mikasu" zavrtím hlavou. Už jenom ta představa...
Chudák Levi.
,,Proč ne ?"
,,Je to satan v těle člověka. Jestli se jí nezalíbíš tak jsi mrtvej, nebo ještě hůř, nejdřív zabije mě a pak tebe " posadím se.Černovlásek se uvelebí na mém klíně a zabodne do mně jeho ledové šedomodré oči.
,,Ta druhá možnost není tak hrozná, ne ? Aspoň bychom spolu mohli navěky šoustat v nebi " na tváři mu pohrává úšklebek a v jeho očích jsou malé jiskřičky.,, Myslím, že v nebi se šoustat nemůže " odhrnu mu malý neposlušný pramínkem vlasů z očí.
,, Tak v pekle to máš jedno " namítne a přitáhne si mě do polibku.
Konečně ! Na tohle jsem čekal tak dlouho !
Polibek prohloubím a trochu se do něj usměju.,,Čemu se culíš spratku ?" odtáhne se.
,, Štěstím se culím" odpovím a dám mu rychlý polibek.
,, Štěstím ?" nakloní hlavu na stranu.
,,Jo. Mám štěstí, že jsem skončil právě s tebou. Jsem. Rád, že tě mám" pohladím ho po tváři.,,Co kdybych Ludwiga zavřel v kuchyni ? Pak by si mi to mohl říct i trochu jinak" rukou jemně přejede po vnitřní straně mého stehna.
,, Nejsem proti "
Říkám vám, tohle si náramně užiju !IG dekuholic_ff
ČTEŠ
Two months / ERERI
ФанфикEren Jaeger je student Policejní akademie a právě mu začal nový semestr 3. ročníku. A s novým semestrem přijde i nový učitel. Nový,učitel nová oběť jeho obvyklé sázky mezi kamarády. Sblížit se, přefiknout, užívat si a konec. A to všechno do dvou měs...