"Bonus"

2K 116 13
                                    

Jak jsem říkala, dávám sem první kapitolu z druhého dílu jako bonus. Zatím....

Dneska je opravdu nádherně !
Teplý letní podvečer, na nebi plují červánky, ptáčci si prozpěvují.... Prostě nádhera.
Ale víc bych si tu nádheru užíval, kdybych neměl vyplazený jazyk někde až na triku a netrmácel se do nějakého kopce za Levim....

,, Proč musíme vždycky lézt na ten největší kopec ?" zničeně zafňukám.
,, Protože je na něm krásný výhled" odpálkuje mě můj černovlásek.
Kdybych ho neměl tak sakramentsky rád, tak se na něj vykašlu a vrátím se domů.

Už jsou to dva roky co jsme spolu. Nemůžu tomu uvěřit ! Když jsem ho prvně viděl, říkal jsem si, že o něm si můžu jen nechat zdát. Ale teď ? Chodíme spolu a den ode dne ho miluji čím dál tím víc !
Školu už jsem dodělal takže teď pracuji. Levi mi sehnal místo na policejní stanici. Bohužel jsem tam nováček, takže moc času spolu netravíme, protože Levi je většinou v terénu. Ale nějak mi to nevadí. Jsem rád za jakoukoliv chvilku strávenou s ním.

,,Erenku neloudej se tak " křikne na mně Levi z vrcholku kopce.
,, Počkej až se tam vyškrábu. Já ti dám , že se nemám loudat !" zahrozím pěstí a urychlím své šnečí tempo.

,,Abych se té tvé 'pomsty' vůbec dočkal" zabrblá a zmizí mi ze zorného pole.
Konečně se doplazím nahoru na kopec a pořádně se vydýchám.
,,Tak teď nevím kdo tady kouří" uslyším uchechtnutí vedle mě.

,,No já nesmrdím jak popelník " založím si ruce na prsou.
,,Přece se teď nebudeme hádat. Přišel jsem si sem odpočinout" lehne si Levi na přichystanou deku.

,,Máš pravdu" usměju se a rozhlédnu se kolem.
,,Vždycky je to taková nádhera" zahledím se na pomalu zapadající slunce.

,, Že tě to neomrzí" zakroutí hlavou Levi.

,, Neomrzí. Mohl bych sledovat západy slunce hodiny, klidně i dny. Kdyby to šlo.... Západů není nikdy dost " s zářivým úsměvem pozoruji nebe jak se barví do oranžové a rudé.

,,Ty jsi můj poeta, viď ? Pojď ke mně " táhne ke mně ruku a stáhne si mě na klín.

,,Co by si tak řekl na vášnivé milování při západu slunce ?" zadívám se mu do jeho krásných očí.
,, Ty jen pořád myslíš na sex " zavrtí opět hlavou a pousměje se.
,,Nemyslím ! Myslím i na něco jiného. Třeba... Na tebe " zamumlám těsně u jeho rtů na které se následně přisaju.

,,Miluji tě ty moje pako " zašeptá a znovu přitiskne své rty na ty mé.

Rukou mu zajedu pod černou košili a rty přemístím na jeho krk. ,,Počkej.... Ještě jsem zapomněl něco vyřídit " snaží se mě odstrčit.
,,To počká " zabrblám a dál se soustředím na cucflek obřích rozměrů.

Ale Levi mě odžďuchne.
,,Co je ?" smutně si ho prohlížím.
,,Postav se Erene" pokyne mi rukou.
,,Proč ?" nechápavě nakloním hlavu na stranu.

,,Prostě se postav zlato " usměje se na mě. Jeho úsměv mě trochu povzbudí a tak se na jeho "rozkaz" postavím.
V momentě kdy se postavím si Levi klekne a do své ruky chytí tu mou.

To..... Si děláš srandu..... Ne....

,,Erene Jeagere, jsi to nejlepší co mě kdy v mém životě potkalo.Už to spolu táhneme celkem dlouho, a chci aby to tak zůstalo až do našich smrtí. A proto tě žádám.... Vezmeš si mě ? " vytáhne z kapsy červenou sametovou krabičku a otevře ji. Vykoukne tak na mě krásný zlatý prsten.

Panebože !!!! Já se z něho zblázním !!
,,Ano! Ano vezmu si tě !" vyjeknu. Do očí se mi nahrnou slzy a já se štěstím rozpláču. Levi mi navlékne prstýnek a já mu potom skočím do náruče.

Což moc moudré nebylo, jak se později ukázalo, protože moje tělo zalehlo to jeho malinké tělíčko.
,,Počkej spratku. Vždyť mě udusíš" zasípe pode mnou Levi.

,, Omlouvám se" setřu si slzy, které mi unikli a posadím se, aby se mohl MŮJ černovlásek nadechnout.
,,Miluji tě " vtáhnu si ho znovu do polibku.
,,Vždyť já tebe taky " zamumlá mi do rtů.

,,Ještě neskončil západ slunce. Pořád se chceš vášnivě milovat ?" lišácky se usměje.
,, Řekni mi kdy jsem odmítl ?" položím řečnickou otázku znovu se vrhnu na jeho rty.

Jsem tak šťastný

Two months / ERERIKde žijí příběhy. Začni objevovat